Komunikaty PR

Pierwsze placówki Żabka Nano w krakowskim Quattro Business Park już otwarte

2022-04-05  |  11:00
Biuro prasowe

Żabka nawiązała współpracę ze spółką Globalworth, właścicielem i zarządcą największego portfela nieruchomości biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej, w ramach której w 2022 r. otworzy kilka sklepów bezobsługowych Żabka Nano w największych polskich miastach. Pierwsze placówki zostały uruchomione w budynkach B i D nowoczesnego kompleksu biurowego Quattro Business Park w Krakowie. Otwieranie Żabek Nano w przestrzeniach biurowych to kolejny krok w rozwoju największej w Europie sieci sklepów autonomicznych, która liczy już 41 placówek.

W pełni autonomiczny i samoobsługowy sklep Żabka Nano to idealna propozycja dla inwestorów, którzy w swoich nieruchomościach chcą oferować najemcom nowoczesne usługi i innowacyjne rozwiązania. Cieszymy się, że wspólnie z Globalworth będziemy mogli rozwijać koncept Żabki Nano w nowych lokalizacjach – w biurowcach, a w niedalekiej przyszłości także w centrach handlowych. Naszej współpracy przyświeca wspólny cel, czyli upraszczanie życia klientom i oferowanie im wygodnych rozwiązań dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii – mówi Paweł Grabowski, dyrektor rozwiązań bezobsługowych w Żabka Future.

Quattro Business Park to nowoczesny kompleks biurowy obejmujący pięć budynków (A, B, C, D oraz FIVE) o łącznej powierzchni 66 tys. mkw. Zlokalizowany jest w północno-wschodniej części Krakowa, przy Al. Gen. Bora-Komorowskiego 25, jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta. Uruchomienie na jego terenie dwóch bezobsługowych Żabek Nano poszerzy wachlarz funkcjonalności i udogodnień, z których na co dzień mogą korzystać użytkownicy i goście kompleksu. To jednocześnie pierwsze bezobsługowe Żabki w krakowskich biurowcach.

Innowacje są częścią naszego DNA, dlatego nawiązaliśmy współpracę z Żabka Future dla całego naszego portfela nieruchomości w Polsce. Jesteśmy dumni, że nasze biurowce są wśród pierwszych w kraju, które zaoferują swoim użytkownikom nowoczesny format samoobsługowych sklepów Żabka Nano. To partnerstwo to również efekt naszego proaktywnego podejścia do najemców i ich potrzeb – rozmawiamy z nimi, uwzględniamy ich opinie i wprowadzamy rozwiązania, które czynią nasze biurowce jeszcze bardziej atrakcyjnymi miejscami do pracy – mówi Weronika Maria Kuna, Asset Management and Leasing Manager, odpowiedzialna za komercjalizację powierzchni handlowo-usługowych w biurowcach Globalworth.

Asortyment Żabek Nano w Quattro Business Park liczy ok. 400 produktów. Znalazły się w nim m.in. produkty marek własnych Żabki, takie jak dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk oraz świeżo mielona kawa z ekspresu.

Żabki Nano w krakowskim kompleksie biurowym wykorzystują innowacyjną metodę autoryzacji i płatności za zakupy, wdrożoną we współpracy z Adyen. Wstęp do nich możliwy jest przy wykorzystaniu karty płatniczej – klient przed wejściem do Żabki Nano przykłada ją do terminala. Po wykonaniu tej czynności, drzwi otworzą się automatycznie. Przy pierwszej wizycie klient podaje numer telefonu, na który otrzyma SMS z potwierdzeniem zakupów. Gdy klient będzie już w środku, zakupy zajmą mu tylko chwilę – wystarczy, że weźmie z półki wybrane produkty i wyjdzie. Zamontowany w nich system kamer, wykorzystujący algorytmy m.in. machine learning, rozpozna zdjęte z półek produkty, naliczy odpowiednią kwotę, po czym automatycznie sfinalizuje płatność za pomocą wykorzystanej przy wejściu do Żabki Nano karty płatniczej. System nie identyfikuje klientów, nie zapamiętuje również obrazu, co gwarantuje pełne zachowanie prywatności i bezpieczeństwo.

Placówki autonomiczne Żabki powstają w ramach Inkubatora Biznesu Żabka Future, który łączy w sobie trzy elementy: zarządzanie i wyszukiwanie innowacji, przekuwanie ich na nowe produkty i usługi oraz ich komercjalizację. Projekt idealnie wpisuje się też w strategię Grupy Żabka, która zakłada realizację działań zmierzających do utrzymania neutralności klimatycznej – Żabka Nano do swej działalności wykorzystuje wyłącznie ekwiwalent zielonej energii.

Obecnie działa 41 Żabek Nano, które są zlokalizowane w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Piasecznie, Plewiskach, Poznaniu, Sopocie, Warszawie i Wrocławiu.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając  ponad 4000 nowych sklepów  w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

Żabka Future to jedna z jednostek organizacyjnych, które tworzą nową strukturę zarządzania Żabki. Zespoły działające w obszarze Żabki Future odpowiadają za wyszukiwanie, tworzenie biznesów, których celem jest rozwój Grupy Żabka. Obszar ten podlega Tomaszowi Blicharskiemu, Wiceprezesowi Zarządu ds. Rozwoju/EVP, Managing Director of Żabka Future.

Globalworth jest giełdową spółką nieruchomościową działającą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną na alternatywnym rynku inwestycyjnym (AIM) – subrynku głównego parkietu Giełdy Papierów Wartościowych w Londynie. Firma jest czołowym inwestorem sektora biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej, dzięki wiodącej pozycji zarówno w Rumunii, jak i w Polsce. Globalworth inwestuje w wysokiej jakości nieruchomości biurowe i parki logistyczne w pierwszorzędnych lokalizacjach, dzięki czemu uzyskuje przychody z wynajmu powierzchni renomowanym najemcom z całego świata. Firma buduje nieruchomości, nabywa je, a także bezpośrednio nimi zarządza. Globalworth, kierowany przez 200 specjalistów na Cyprze, Guernsey, w Rumunii i Polsce, posiada portfel aktywów o wartości 3,1 mld euro (według stanu na 30 czerwca 2021 roku). Około 95,1 proc. portfela to nieruchomości generujące przychody z wynajmu, głównie biurowe, wynajęte szerokiej gamie około 650 międzynarodowych i krajowych firm. W Rumunii spółka posiada nieruchomości w Bukareszcie, Timișoarze, Konstancy i Pitești. Z kolei w Polsce działa w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi i we Wrocławiu. Więcej informacji na stronie www.globalworth.com oraz w kanałach Facebook, Instagram i LinkedIn.

________________________


Kontakt dla mediów:

Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.