Plac Unii wspiera szpitale w Warszawie
BFF Banking Group
ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/
Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii wspiera walkę z pandemią koronawirusa. Centrum wykorzystuje ekran LED zamontowany w fasadzie budynku oraz swoje media społecznościowe do promowania odpowiedzialnych postaw społecznych oraz okazania wsparcia tym, którzy codziennie ratują ludzkie życie. Galeria, swoim klientom, proponuje także różnorodne możliwości spędzenia czasu w domu organizując m.in. warsztaty kulinarne online z Anią Starmach, treningi z trenerami z Zdrofitu czy wirtualne spacery po okolicznych parkach, lasach a nawet propozycje spotkań kulturą w teatrach i muzeach. Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii zaangażowany jest również w kilkutygodniową akcję #property4heroes, codziennie dostarczając ciepłe posiłki dla personelu placówek i szpitali medycznych w Warszawie. Dania przygotowywane są przez najemców gastronomicznych.
#zostanwdomu i gotuj z Anią Starmach
Plac Unii dostosowując się do konieczności pozostania w domu, stara się urozmaicić „social distansing” proponujac klientom onlinowe spotkania z cyklu „Gotuj w domu”.
Przewodnikiem w kulinarnych podróżach organizowanych przez Plac Unii jest Ania Starmach. Podczas warsztatów jurorka programów kulinarnych pokazuje przepisy na pyszne dania ze składników, które każdy ma w swoim domu podczas kwarantanny. Premierowe spotkania odbywają się w każdy piątek o godzinie 15.00, a link do nich można znaleźć, w dogodnym dla siebie czasie na Facebooku Placu Unii.
W kanałach społecznościowych Placu Unii pojawiają się także propozycje najciekawszych, warszawskich wydarzeń kulturalnych online zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.
Budowanie odpowiedzialnej społeczności
Wykorzystując dostępne kanały komunikacji oraz możliwość dotarcia do społeczności Warszawy, Plac Unii zwraca uwagę na najistotniejsze obecnie problemy społeczne takie jak: pomoc dla osób starszych w codziennych sprawunkach, wsparcie dla lekarzy i personelu medycznego, wdzięczność dla osób, które codziennie pracując w sklepach umożliwiają nam w miarę normalne funkcjonowanie.
W kanałach social media Centrum Handlowego pojawiają się także propozycje wsparcia różnego typu fundacji oraz zbiórek charytatywnych, których celem jest walka z koronawirusem lub bezpośrednia pomoc osobom z grup największego ryzyka zarażeniam. Wśród tych akcji wymienić można: #posiłekdlaseniora, #wszystkieręcenapokład oraz #wdzięcznimedykom.
Podziękowanie dla medyków w ramach akcji #property4heroes
Grupa największych firm z branży nieruchomości komercyjnych, m.in.: Invesco Real Estate, do którego należy kompleks biurowo-handlowy Plac Unii, wspierają warszawski personel medyczny, zapewniając codzienną dostawę ciepłych posiłków. Obecnie pomoc trafia do najbliżej położonych szpitali na Mokotowie.
Akcja #property4heroes to podziękowanie za pracę lekarzy, pielęgniarzy, personelu pomocniczego i ratowników medycznych w tym trudnym dla wszystkich okresie. Każdego dnia trafia do nich łącznie 920 posiłków. Najczęściej pochodzą one od najemców w budynkach zaangażowanych firm. Dzięki temu dodatkowo wspierani są także operatorzy gastronomiczni. Firmy skupione wokół branży retail planują w przeciągu 2 miesięcy dostarczyć ponad 38 tys. posiłków.
Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping:
Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.
Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.