Plac Unii wspiera szpitale w Warszawie
BFF Banking Group
ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/
Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii wspiera walkę z pandemią koronawirusa. Centrum wykorzystuje ekran LED zamontowany w fasadzie budynku oraz swoje media społecznościowe do promowania odpowiedzialnych postaw społecznych oraz okazania wsparcia tym, którzy codziennie ratują ludzkie życie. Galeria, swoim klientom, proponuje także różnorodne możliwości spędzenia czasu w domu organizując m.in. warsztaty kulinarne online z Anią Starmach, treningi z trenerami z Zdrofitu czy wirtualne spacery po okolicznych parkach, lasach a nawet propozycje spotkań kulturą w teatrach i muzeach. Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii zaangażowany jest również w kilkutygodniową akcję #property4heroes, codziennie dostarczając ciepłe posiłki dla personelu placówek i szpitali medycznych w Warszawie. Dania przygotowywane są przez najemców gastronomicznych.
#zostanwdomu i gotuj z Anią Starmach
Plac Unii dostosowując się do konieczności pozostania w domu, stara się urozmaicić „social distansing” proponujac klientom onlinowe spotkania z cyklu „Gotuj w domu”.
Przewodnikiem w kulinarnych podróżach organizowanych przez Plac Unii jest Ania Starmach. Podczas warsztatów jurorka programów kulinarnych pokazuje przepisy na pyszne dania ze składników, które każdy ma w swoim domu podczas kwarantanny. Premierowe spotkania odbywają się w każdy piątek o godzinie 15.00, a link do nich można znaleźć, w dogodnym dla siebie czasie na Facebooku Placu Unii.
W kanałach społecznościowych Placu Unii pojawiają się także propozycje najciekawszych, warszawskich wydarzeń kulturalnych online zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.
Budowanie odpowiedzialnej społeczności
Wykorzystując dostępne kanały komunikacji oraz możliwość dotarcia do społeczności Warszawy, Plac Unii zwraca uwagę na najistotniejsze obecnie problemy społeczne takie jak: pomoc dla osób starszych w codziennych sprawunkach, wsparcie dla lekarzy i personelu medycznego, wdzięczność dla osób, które codziennie pracując w sklepach umożliwiają nam w miarę normalne funkcjonowanie.
W kanałach social media Centrum Handlowego pojawiają się także propozycje wsparcia różnego typu fundacji oraz zbiórek charytatywnych, których celem jest walka z koronawirusem lub bezpośrednia pomoc osobom z grup największego ryzyka zarażeniam. Wśród tych akcji wymienić można: #posiłekdlaseniora, #wszystkieręcenapokład oraz #wdzięcznimedykom.
Podziękowanie dla medyków w ramach akcji #property4heroes
Grupa największych firm z branży nieruchomości komercyjnych, m.in.: Invesco Real Estate, do którego należy kompleks biurowo-handlowy Plac Unii, wspierają warszawski personel medyczny, zapewniając codzienną dostawę ciepłych posiłków. Obecnie pomoc trafia do najbliżej położonych szpitali na Mokotowie.
Akcja #property4heroes to podziękowanie za pracę lekarzy, pielęgniarzy, personelu pomocniczego i ratowników medycznych w tym trudnym dla wszystkich okresie. Każdego dnia trafia do nich łącznie 920 posiłków. Najczęściej pochodzą one od najemców w budynkach zaangażowanych firm. Dzięki temu dodatkowo wspierani są także operatorzy gastronomiczni. Firmy skupione wokół branży retail planują w przeciągu 2 miesięcy dostarczyć ponad 38 tys. posiłków.
Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping:
Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.
Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.