Plac Unii wspiera szpitale w Warszawie
BFF Banking Group
ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/
Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii wspiera walkę z pandemią koronawirusa. Centrum wykorzystuje ekran LED zamontowany w fasadzie budynku oraz swoje media społecznościowe do promowania odpowiedzialnych postaw społecznych oraz okazania wsparcia tym, którzy codziennie ratują ludzkie życie. Galeria, swoim klientom, proponuje także różnorodne możliwości spędzenia czasu w domu organizując m.in. warsztaty kulinarne online z Anią Starmach, treningi z trenerami z Zdrofitu czy wirtualne spacery po okolicznych parkach, lasach a nawet propozycje spotkań kulturą w teatrach i muzeach. Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii zaangażowany jest również w kilkutygodniową akcję #property4heroes, codziennie dostarczając ciepłe posiłki dla personelu placówek i szpitali medycznych w Warszawie. Dania przygotowywane są przez najemców gastronomicznych.
#zostanwdomu i gotuj z Anią Starmach
Plac Unii dostosowując się do konieczności pozostania w domu, stara się urozmaicić „social distansing” proponujac klientom onlinowe spotkania z cyklu „Gotuj w domu”.
Przewodnikiem w kulinarnych podróżach organizowanych przez Plac Unii jest Ania Starmach. Podczas warsztatów jurorka programów kulinarnych pokazuje przepisy na pyszne dania ze składników, które każdy ma w swoim domu podczas kwarantanny. Premierowe spotkania odbywają się w każdy piątek o godzinie 15.00, a link do nich można znaleźć, w dogodnym dla siebie czasie na Facebooku Placu Unii.
W kanałach społecznościowych Placu Unii pojawiają się także propozycje najciekawszych, warszawskich wydarzeń kulturalnych online zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.
Budowanie odpowiedzialnej społeczności
Wykorzystując dostępne kanały komunikacji oraz możliwość dotarcia do społeczności Warszawy, Plac Unii zwraca uwagę na najistotniejsze obecnie problemy społeczne takie jak: pomoc dla osób starszych w codziennych sprawunkach, wsparcie dla lekarzy i personelu medycznego, wdzięczność dla osób, które codziennie pracując w sklepach umożliwiają nam w miarę normalne funkcjonowanie.
W kanałach social media Centrum Handlowego pojawiają się także propozycje wsparcia różnego typu fundacji oraz zbiórek charytatywnych, których celem jest walka z koronawirusem lub bezpośrednia pomoc osobom z grup największego ryzyka zarażeniam. Wśród tych akcji wymienić można: #posiłekdlaseniora, #wszystkieręcenapokład oraz #wdzięcznimedykom.
Podziękowanie dla medyków w ramach akcji #property4heroes
Grupa największych firm z branży nieruchomości komercyjnych, m.in.: Invesco Real Estate, do którego należy kompleks biurowo-handlowy Plac Unii, wspierają warszawski personel medyczny, zapewniając codzienną dostawę ciepłych posiłków. Obecnie pomoc trafia do najbliżej położonych szpitali na Mokotowie.
Akcja #property4heroes to podziękowanie za pracę lekarzy, pielęgniarzy, personelu pomocniczego i ratowników medycznych w tym trudnym dla wszystkich okresie. Każdego dnia trafia do nich łącznie 920 posiłków. Najczęściej pochodzą one od najemców w budynkach zaangażowanych firm. Dzięki temu dodatkowo wspierani są także operatorzy gastronomiczni. Firmy skupione wokół branży retail planują w przeciągu 2 miesięcy dostarczyć ponad 38 tys. posiłków.
Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping:
Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.
Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.