PMR: 58% badanym zdarza się kupić produkt używany dla dzieci


Marketing
PMR
Królewska 57
30-081 Kraków
marketing|pmrcorporate.com| |marketing|pmrcorporate.com
12 340 51 00
www.pmrmarketexperts.com
Rodzice małych dzieci często otrzymują od krewnych czy znajomych artykuły dziecięce, które były używane w ich gospodarstwie domowym. W badaniu PMR z września 2020 r. respondenci – w tym przypadku osoby kupujące produkty dla dzieci – zostali dodatkowo spytani o zakup produktów dziecięcych używanych. 58% respondentów powiedziało, że zdarza im się kupić produkt używany dla dzieci.
Rodzice bądź opiekuni prawni dzieci do lat 12. częściej od pozostałych badanych deklarowali takie zakupy (74% vs. 46%). Dokonywanie takich zakupów częściej też deklarowały kobiety (61%) aniżeli mężczyźni (55%).
Odzież i zabawki to były najczęściej deklarowane przedmioty używane dla dzieci, wskazane odpowiednio przez 57% i 45% badanych. (Na popularność dziecięcej odzieży używanej zwraca uwagę też dostępne od jesieni w Polsce, Zalando pre-owned). Jako trzecie uplasowały się gry planszowe, puzzle, art. edukacyjne, na zakup których (używanych) zdecydowało się 3 z 10 respondentów.
Zdecydowanie najbardziej popularnymi miejscami zakupu produktów używanych były Allegro oraz OLX, oba częściej wskazywane przez mężczyzn. Z kolei zakupy bezpośrednio od znajomych czy w lokalnych second-handach pozostają domeną pań. Kobiety częściej też kupują tam odzież dla dorosłych.
Więcej na temat trendów na polskim rynku produktów dla dzieci w raporcie PMR: Handel detaliczny produktami dla dzieci w Polsce 2020 ► https://bit.ly/2Q7KSEr
Najnowsze materiały prasowe firmy PMR można znaleźć na naszej stronie ► https://www.pmrmarketexperts.com/press-room/
KONTAKT DLA MEDIÓW
marketing@pmrcorporate.com

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.