PMR: Rok doposażania domów w małe AGD


Marketing
PMR
Królewska 57
30-081 Kraków
marketing|pmrcorporate.com| |marketing|pmrcorporate.com
12 340 51 00
www.pmrmarketexperts.com
Praca zdalna z jednej strony oraz restrykcje w działalności placówek gastronomicznych mocno wpłynęły na nawyki picia kawy Polaków, którą coraz częściej spożywamy w domach. Jak wynika z badania PMR w marcu 2021, 23% respondentów (w tym wypadku osób, które w czasie 12 poprzedzających miesięcy dokonało zakupu mebli, innych artykułów wyposażenia wnętrz lub remontowo-budowlanych) kupiło też w ostatnim rok ekspres do kawy. Badany rok jest niemal zbieżny z rokiem trwania pandemii COVID-19.
Choć widać odwrotną korelację z wiekiem badanych, nie jest ona silna. Najczęściej zakup ekspresu do kawy deklarowali respondenci w wieku od 18 do 34 lat (25%), to wskazania kolejnych grup, tj. osób w wieku 35-54 lata oraz 55 i więcej różniły się jedynie nieznacznie wynosząc 23% i 21%, odpowiednio. Najwyższy odsetek zakupu ekspresów deklarowali mieszkańcy dużych miast (27% badanych), osoby z wykształceniem wyższym (27%) i z najwyższej grupy dochodowej (28%).
Opiekacze, tostery i gofrownice
Ponad 1/3 badanych w ciągu roku do marca 2021 kupiła też opiekacz, toster bądź gofrownicę. Taki zakup zdecydowanie częściej deklarowały kobiety (39%) aniżeli mężczyźni (29%). Podobnie jak w przypadku ekspresów, to najmłodsi respondenci najczęściej dokonywali zakupów w tej kategorii (40% badanych do 34 roku życia) zaś najstarsi najrzadziej (27% badanych w wieku 55 lat i więcej).
Więcej informacji z tego badania w najnowszym raporcie PMR: Handel detaliczny artykułami wyposażenia wnętrz w Polsce 2021 ► https://bit.ly/pmr-hg-2021
Najnowsze materiały prasowe firmy PMR można znaleźć na naszej stronie ► https://www.pmrmarketexperts.com/press-room/
KONTAKT DLA MEDIÓW
marketing@pmrcorporate.com

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.