Poczuj magię świąt w Centrum Korona
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Świąteczne dekoracje, spotkanie z Mikołajem, prezenty dla najmłodszych i klimatyczne instaspoty. A do tego wyjątkowa akcja dla podopiecznych domów dziecka, którym każdy będzie mógł podarować wymarzony prezent. To wszystko czeka na klientów Centrum Korona w dniach 4-19 grudnia z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.
Atmosferę świąt czuć już niemal wszędzie. Na ulicach rozbłysły iluminacje świetlne, w miastach ruszyły lodowiska i jarmarki świąteczne, a w galeriach handlowych pojawiły się okolicznościowe dekoracje i stoiska. Wyjątkowy nastrój zapanował również w Centrum Korona. Wnętrze budynku ozdobiły setki światełek, a już w sobotę, 4 grudnia przy wejściu Piastowskim odwiedzających powita Święty Mikołaj, z którym klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie w świątecznych instaspotach. Tego dnia w centrum pojawi się również choinka, na której zawisną bombki z imionami podopiecznych Całodobowej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Tęcza" oraz Domu dla Dzieci Towarzystwa Nasz Dom.
W sobotę i niedzielę, 11 i 12 grudnia każda osoba, która wybierze bombkę z imieniem dziecka, otrzyma jego list do Świętego Mikołaja, a następnie będzie mogła spełnić dziecięce marzenia, kupując mu wymarzony prezent pod choinkę. Przed świętami Centrum Korona przekaże wszystkie prezenty podopiecznym wspomnianych placówek.
W dniach 18-19 grudnia w Centrum Korona stanie jeszcze jedna choinka, ozdobiona pluszowymi misiami. Klienci, którzy zrobią w tych dniach zakupy za minimum 150, otrzymają jedną z nich w prezencie. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym max. 1 paragon z hipermarketu Auchan na kwotę max. 50 zł).

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.