Komunikaty PR

Poczuj rytm lata z Coca-Cola i Kubota!

2022-07-13  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Początek lata to niewątpliwie świetna okazja do odrobiny szaleństwa i nadania swojemu lookowi modnego sznytu. Nic tak nie sprzyja wakacyjnemu nastrojowi jak gorąca atmosfera, piękne okoliczności przyrody i kultowe prezenty. Jesteś już tylko krok od tego, co sprawi, że te wakacje będą wyjątkowe. Do końca sierpnia możesz zdobyć świetne klapki w limitowanej odsłonie Kubota x Coca-Cola Zero Cukru… Widzisz to oczami wyobraźni? Już wkrótce tak mogą wyglądać Twoje wakacje!

 

Ostatni dzwonek właśnie zabrzmiał, egzaminy zaliczone – wakacje, czas start! Ogarnia Cię słodkie lenistwo, czujesz nieograniczoną wolność i już wiesz, że najlepsze dopiero się zaczyna. Pakowanie, wybór miejscówki – morze, jezioro, działka u znajomych. Każde z tych miejsc będzie idealne na letnie spotkania z przyjaciółmi. Jedziesz pełen ekscytacji i nadziei, że wypoczniesz i oderwiesz się od codzienności.

W ciągu dnia spędzasz czas na hamaku, opalasz się na ciepłym piasku, zwiedzasz okolicę na hulajnodze elektrycznej, pływasz w jeziorze i robisz zdjęcia na Instagram, a wieczorami urządzasz imprezy pod gołym niebem, tańczysz i bawisz się do rana. Na każdej imprezie orzeźwienia dodaje Ci Coca-Cola, a na sobie masz kultowe klapki Kubota x Coca-Cola Zero Cukru, które wygrałeś w wakacyjnej loterii. Zazdroszczą Ci ich wszyscy znajomi, bo legendarne obuwie na rzep od kilku lat jest przedmiotem pożądania każdego Twojego kolegi. Nie rozstajesz się z tymi butami ani na plaży, ani na spacerach, ani podczas wieczornych spotkań. Ostatnio założyłeś je nawet na jeden z popularnych muzycznych festiwali. Czerwono-czarne klapki wyróżniają się od tych noszonych przez innych, pasują do wszystkich wakacyjnych stylówek i są przede wszystkim wygodne. Imprezowy look uzupełniasz idealnym na letnie dni i noce tanktopem, a na głowę wkładasz modny w tym sezonie bucket dopełniający Twój look, a jednocześnie chroniący przed słońcem. Kiedy idziesz na plażę, zabierasz jeszcze ze sobą ręcznik z logo Coca-Cola i torbę, w której zawsze masz butelkę Coca-Cola Zero Cukru i przekąski. Zestaw sprawdza się także na koncertach, gdzie czujesz prawdziwą magię lata.

Wszyscy zazdroszczą Ci wakacyjnych gadżetów i wciąż pytają, skąd je masz. Nie wiedzą jeszcze, że to bardzo proste i też mogą je wkrótce mieć, bo sposób jest dziecinnie prosty.

Kupujesz Coca-Cola i Coca-Cola Zero Cukru w promocyjnej edycji (w puszce 330 ml lub butelce 500 ml, 850 ml lub 1 l), ściągasz aplikację ze strony: http://www.cokeurl.com/apppl i wpisujesz kod spod zakrętki (lub zawleczki) promocyjnego produktu w aplikacji. Informacja o nagrodzie pojawia się w aplikacji Coca‑Cola od razu po wygranej w Twojej zakładce „Profil”. Gadżety są Twoje!

Teraz każdy Twój znajomy może wygrać w loterii Coca-Cola i Coca-Cola Zero Cukru: kultowe klapki Kubota x Coca-Cola Zero Cukru, tank topy, buckety, ręcznik i torbę z logo Coca-Cola oraz wiele innych nagród.

Wakacyjna zabawa trwa do 31 sierpnia 2022 r. do 23:59.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu znajdziesz w aplikacji CokeApp:

http://www.cokeurl.com/apppl 

 

 

KONTAKT DO MEDIÓW:

Paulina Trzaskowska                                                                          Magdalena Pawłowska

Poland Communication Manager                                                      Junior Account Manager

Coca-Cola Poland Services                                                                  24/7Communication

ptrzaskowska@coca-cola.com                                                           magdalena.pawlowska@247.com.pl   

+48 698 550 442                                                                                   +48 500 134 371

 

INFORMACJE DODATKOWE:

O FIRMACH SYSTEMU COCA-COLA:

System firm Coca-Cola w Polsce składa się z dwóch spółek: Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. Z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. W 2022r. marka obchodzi 50-lecie swojej obecności na polskim rynku. Wśród marek obecnie dostępnych w kraju figurują: napoje gazowane Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Kropla Delice, napoje energetyzujące Burn, Monster Energy i Predator oraz herbaty mrożone Fuzetea. Od lutego 2020 r. w ofercie dystrybucyjnej Coca-Cola HBC Polska znajdują się także wyroby alkoholowe: wódka Potocki, wódki Nemiroff Original, Nemiroff Delicat, Nemiroff Citron, Nemiroff Pear, Nemiroff De Luxe, Nemiroff De Luxe Honey Pepper, Nemiroff De Luxe Rested in Barell, Nemiroff De Luxe Bold Orange, Nemiroff De Luxe Burn Pear, Nemiroff De Luxe Wild Cranberry oraz produkty Campari: Cinzano Prosseco, Cinzano Asti, Cinzano Pinot Chardonay, Cinzano Pro Sprits, Cinzano Dry Edition, Cinzano Rose Sweet, Cinzano Vermuth Rosso, Cinzano Vermuth Bianco i Cinzano Vermuth Extra Dry, gin Bulldog, gin Bickens, tequila Espolon Reposado oraz Blanco oraz likiery Frangelico i Grand Manier Cord.

 

Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych. Zatrudniają łącznie ponad 2 000 osób. Od 2012 r. firmy zainwestowały w Polsce 728 mln zł. 92% produktów Coca-Cola dostępnych na polskim rynku produkowanych jest w polskich fabrykach, zaś 74% każdej złotówki wydanej na napoje Coca-Cola w Polsce zostaje w kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.