Podwójne złoto dla PVM
Konsumenci doceniają produkty Perfetti Van Melle. Lizaki Chupa Chups Classic i cukierki do żucia Mentos Fruit zdobyły pierwsze miejsce w prestiżowym konkursie branży FMCG - „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich”. Produkty zostały nagrodzone w kategorii produkty impulsowe spożywcze i słodycze nieczekoladowe zyskując tym samym miano lidera sprzedaży.
„Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” to plebiscyt organizowany przez miesięcznik Hurt & Detal i dedykowany branży FMCG. Laureaci zostają wyłonieni na podstawie wyników sprzedaży. Detaliści w ankiecie przeprowadzonej przez KANTAR POLSKA wskazują produkty, które najczęściej kupowali konsumenci w ich sklepach.
- Tytuł Lidera sprzedaży dla Chupa Chups Classic i Mentos Fruit to dla nas ogromny sukces, a zarazem efekt długofalowej polityki prowadzonej przez Perfetti Van Melle. Obie nagrodzone marki to kultowe brandy w naszym portfolio, od lat uwielbiane przez konsumentów. Cieszymy się, że z szerokiej oferty słodyczy dostępnych na rynku, Polacy stale sięgają po klasyczne lizaki Chupa Chups i owocowe cukierki do żucia Mentos. Podwójne wyróżnienie „Złoty Paragon 2020 - Nagroda Kupców Polskich” pokazuje, że klienci niezmiennie doceniają jakość i wyjątkowy smak naszych produktów - mówi Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska.
Prestiżowy konkurs, odbywający się od maja 2011 roku, niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród producentów FMCG. Do tegorocznej edycji zgłoszonych zostało aż 345 produktów w 65 kategoriach. Plebiscyt wyłania i nagradza produkty oraz usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i jednocześnie przynoszą kupcom największe dochody. Do grona wyróżnionych w 2020 r. dołączyły dwa flagowe produkty od Perfetti Van Melle.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.