Komunikaty PR

Podwójny triumf TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej

2020-10-06  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

24 września 2020 r. podczas gali w Warszawie ogłoszono wyniki dwóch konkursów organizowanych przez Izbę Gospodarki Elektronicznej: e-Commerce Polska awards i Dyrektor e-Commerce Roku. W pierwszym z nich TIM zdobył nagrodę w kategorii „Best in e-commerce B2B”, zaś w drugim – laur dla „Najlepszego zespołu e-commerce B2B”.

E-commerce Polska awards to najważniejszy konkurs branży e-commerce w Polsce, którego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne firmy sprzedające online lub świadczące usługi dla podmiotów prowadzących taką działalność. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w zakresie e-commerce.

W nowej kategorii „Best in e-commerce B2B”, dotyczącej najlepszego wdrożenia w cyfrowym handlu B2B, konkurentami TIM-u były Conrad.pl i Lynka.

- Uczestniczymy w konkursie niemal nieprzerwanie od 2014 roku, jednak w ostatnich latach nasz udział kończył się na zdobywaniu nominacji. Nasz apetyt na wygraną był zatem teraz szczególnie duży – przyznaje Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Chociaż nagroda dotyczy przede wszystkim wdrożenia możliwości współpracy z TIM-em w modelu dropshippingu i/lub za sprawą integracji z e-sklepem TIM.pl poprzez API (sprzedaż B2B2C), odbieram ją też jako laur za całokształt naszej ponad 7-letniej obecności w e-commerce B2B. Przez ten czas wyedukowaliśmy cyfrowo tysiące klientów, dostawców, ale i naszą branżową konkurencję, de facto wprowadzając dystrybucję artykułów elektrotechnicznych w świat handlu online. Dziękuję jurorom za docenienie naszej pracy – dodaje Piotr Nosal.

W tym roku Izba Gospodarki Elektronicznej zainicjowała konkurs „Dyrektor e-Commerce Roku”. Powstał on z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. Oprócz kategorii indywidualnych przewidziano także nagrody dla działów e-commerce. I właśnie w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” zwyciężył, pokonując OLX.pl, Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA pod kierownictwem Krzysztofa Rogalnego.

– Dziękuję w imieniu własnym oraz koleżanek i kolegów. To wspaniałe wyróżnienie i efekt pracy wyjątkowych, zgranych ludzi oraz ich doświadczenia, zaangażowania i pasji do e-commerce oraz nowych technologii. Czuję radość i dumę z prowadzenia takiego zespołu. Team ten nieustannie dba o to, by innowacje i mobilność stanowiły znak rozpoznawczy TIM-u – komentuje Krzysztof Rogalny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.