Podwójny triumf TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej


Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
24 września 2020 r. podczas gali w Warszawie ogłoszono wyniki dwóch konkursów organizowanych przez Izbę Gospodarki Elektronicznej: e-Commerce Polska awards i Dyrektor e-Commerce Roku. W pierwszym z nich TIM zdobył nagrodę w kategorii „Best in e-commerce B2B”, zaś w drugim – laur dla „Najlepszego zespołu e-commerce B2B”.
E-commerce Polska awards to najważniejszy konkurs branży e-commerce w Polsce, którego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne firmy sprzedające online lub świadczące usługi dla podmiotów prowadzących taką działalność. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w zakresie e-commerce.
W nowej kategorii „Best in e-commerce B2B”, dotyczącej najlepszego wdrożenia w cyfrowym handlu B2B, konkurentami TIM-u były Conrad.pl i Lynka.
- Uczestniczymy w konkursie niemal nieprzerwanie od 2014 roku, jednak w ostatnich latach nasz udział kończył się na zdobywaniu nominacji. Nasz apetyt na wygraną był zatem teraz szczególnie duży – przyznaje Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Chociaż nagroda dotyczy przede wszystkim wdrożenia możliwości współpracy z TIM-em w modelu dropshippingu i/lub za sprawą integracji z e-sklepem TIM.pl poprzez API (sprzedaż B2B2C), odbieram ją też jako laur za całokształt naszej ponad 7-letniej obecności w e-commerce B2B. Przez ten czas wyedukowaliśmy cyfrowo tysiące klientów, dostawców, ale i naszą branżową konkurencję, de facto wprowadzając dystrybucję artykułów elektrotechnicznych w świat handlu online. Dziękuję jurorom za docenienie naszej pracy – dodaje Piotr Nosal.
W tym roku Izba Gospodarki Elektronicznej zainicjowała konkurs „Dyrektor e-Commerce Roku”. Powstał on z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. Oprócz kategorii indywidualnych przewidziano także nagrody dla działów e-commerce. I właśnie w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” zwyciężył, pokonując OLX.pl, Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA pod kierownictwem Krzysztofa Rogalnego.
– Dziękuję w imieniu własnym oraz koleżanek i kolegów. To wspaniałe wyróżnienie i efekt pracy wyjątkowych, zgranych ludzi oraz ich doświadczenia, zaangażowania i pasji do e-commerce oraz nowych technologii. Czuję radość i dumę z prowadzenia takiego zespołu. Team ten nieustannie dba o to, by innowacje i mobilność stanowiły znak rozpoznawczy TIM-u – komentuje Krzysztof Rogalny.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.