Komunikaty PR

Podwójny triumf TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej

2020-10-06  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

24 września 2020 r. podczas gali w Warszawie ogłoszono wyniki dwóch konkursów organizowanych przez Izbę Gospodarki Elektronicznej: e-Commerce Polska awards i Dyrektor e-Commerce Roku. W pierwszym z nich TIM zdobył nagrodę w kategorii „Best in e-commerce B2B”, zaś w drugim – laur dla „Najlepszego zespołu e-commerce B2B”.

E-commerce Polska awards to najważniejszy konkurs branży e-commerce w Polsce, którego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne firmy sprzedające online lub świadczące usługi dla podmiotów prowadzących taką działalność. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w zakresie e-commerce.

W nowej kategorii „Best in e-commerce B2B”, dotyczącej najlepszego wdrożenia w cyfrowym handlu B2B, konkurentami TIM-u były Conrad.pl i Lynka.

- Uczestniczymy w konkursie niemal nieprzerwanie od 2014 roku, jednak w ostatnich latach nasz udział kończył się na zdobywaniu nominacji. Nasz apetyt na wygraną był zatem teraz szczególnie duży – przyznaje Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Chociaż nagroda dotyczy przede wszystkim wdrożenia możliwości współpracy z TIM-em w modelu dropshippingu i/lub za sprawą integracji z e-sklepem TIM.pl poprzez API (sprzedaż B2B2C), odbieram ją też jako laur za całokształt naszej ponad 7-letniej obecności w e-commerce B2B. Przez ten czas wyedukowaliśmy cyfrowo tysiące klientów, dostawców, ale i naszą branżową konkurencję, de facto wprowadzając dystrybucję artykułów elektrotechnicznych w świat handlu online. Dziękuję jurorom za docenienie naszej pracy – dodaje Piotr Nosal.

W tym roku Izba Gospodarki Elektronicznej zainicjowała konkurs „Dyrektor e-Commerce Roku”. Powstał on z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. Oprócz kategorii indywidualnych przewidziano także nagrody dla działów e-commerce. I właśnie w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” zwyciężył, pokonując OLX.pl, Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA pod kierownictwem Krzysztofa Rogalnego.

– Dziękuję w imieniu własnym oraz koleżanek i kolegów. To wspaniałe wyróżnienie i efekt pracy wyjątkowych, zgranych ludzi oraz ich doświadczenia, zaangażowania i pasji do e-commerce oraz nowych technologii. Czuję radość i dumę z prowadzenia takiego zespołu. Team ten nieustannie dba o to, by innowacje i mobilność stanowiły znak rozpoznawczy TIM-u – komentuje Krzysztof Rogalny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.