Komunikaty PR

Pokoloruj świat z Coccodrillo i Jurkiem Owsiakiem - wyjątkowa kolekcja koszulek!

2022-12-07  |  12:00

1 grudnia w sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych marki Coccodrillo pojawiły się koszulki powstałe przy współpracy z Jurkiem Owsiakiem. Cały dochód ze sprzedaży produktów zostanie przeznaczony na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Pochodzący z Wielkopolski producent odzieży dziecięcej Coccodrillo aktywnie prowadzi działania z zakresu CSR i realnie przyczynia się do pomocy potrzebującym. W tym roku marka wspólnie z Jurkiem Owsiakiem stworzyła limitowaną kolekcję dla całej rodziny.

Pomaganie jest dziecinnie proste
Coccodrillo znane jest Klientom, jako marka, która aktywnie uczestniczy we wsparciu potrzebujących. Producent odzieży od 10 lat wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy licytując Złote Serduszka, a w tym roku dodatkowo nawiązał współpracę z Jurkiem Owsiakiem, który specjalnie dla Coccodrillo zaprojektował wyjątkowe koszulki.
Zawsze chętnie włączamy się w akcje organizowane przez WOŚP, a w tym roku chcieliśmy pójść o krok dalej. Stąd pomysł na współpracę z założycielem Fundacji. Wierzymy, że dzięki pomocy potrzebującym nasz świat może stać się kolorowy, a Jurek Owsiak od ponad 30 lat nakręca Polaków do pomagania i w ten sposób koloruje życie potrzebującym pomocy komentuje Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo. Dochód ze sprzedaży zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka koszulek przeznaczymy na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dodatkowo planujemy zorganizować licytacje, podczas których będzie można wygrać m.in. koszulkę z autografem twórcy, dlatego gorąco zachęcamy wszystkich – i małych i dużych, aby wspólnie z nami pokolorowali świat. Wierzymy, że pomaganie jest dziecinnie proste i niewiele trzeba, by wywołać uśmiech na czyjejś twarzy – dodaje.
Koszulki dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo.eu oraz w salonach stacjonarnych i kosztują 59,90 zł.

Marka z sercem do pomagania
Coccodrillo aktywnie włącza się również w inne akcje wspierające najbardziej potrzebujących. Od 2018 roku współpracuje z Fundacją Mam Marzenie i poprzez swoje działania pozwala małym podopiecznym organizacji oraz ich rodzinom choć na chwilę zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą. Marka prowadzi także akcję “Ubierz marzenia” realizowaną w ramach projektu „Ubrania do oddania”, a od 3 lat w ofercie Coccodrillo znajdują się kreatywne torby papierowe, z których dochód ze sprzedaży przekazywany jest na rzecz Fundacji Mam Marzenie. Ponadto marka dołączyła do firm działających na rzecz wsparcia obywateli Ukrainy. W ramach akcji “Coccodrillo Pomagamy Ukrainie” producent odzieży przekazał 50 tys. złotych na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce oraz przygotowała ubrania o wartości 50 tys. złotych dla dzieci z Ukrainy.

Spełnianie dziecięcych marzeń leży w DNA Coccodrillo, dlatego marka nie tylko sama chętnie wspiera potrzebujących, ale też aktywizuje swoich Klientów, do wzięcia udziału w organizowanych akcjach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości Biuro prasowe
2024-04-24 | 13:00

Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim
Handel Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Handel Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.