Komunikaty PR

Pokoloruj świat z Coccodrillo i Jurkiem Owsiakiem - wyjątkowa kolekcja koszulek!

2022-12-07  |  12:00

1 grudnia w sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych marki Coccodrillo pojawiły się koszulki powstałe przy współpracy z Jurkiem Owsiakiem. Cały dochód ze sprzedaży produktów zostanie przeznaczony na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Pochodzący z Wielkopolski producent odzieży dziecięcej Coccodrillo aktywnie prowadzi działania z zakresu CSR i realnie przyczynia się do pomocy potrzebującym. W tym roku marka wspólnie z Jurkiem Owsiakiem stworzyła limitowaną kolekcję dla całej rodziny.

Pomaganie jest dziecinnie proste
Coccodrillo znane jest Klientom, jako marka, która aktywnie uczestniczy we wsparciu potrzebujących. Producent odzieży od 10 lat wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy licytując Złote Serduszka, a w tym roku dodatkowo nawiązał współpracę z Jurkiem Owsiakiem, który specjalnie dla Coccodrillo zaprojektował wyjątkowe koszulki.
Zawsze chętnie włączamy się w akcje organizowane przez WOŚP, a w tym roku chcieliśmy pójść o krok dalej. Stąd pomysł na współpracę z założycielem Fundacji. Wierzymy, że dzięki pomocy potrzebującym nasz świat może stać się kolorowy, a Jurek Owsiak od ponad 30 lat nakręca Polaków do pomagania i w ten sposób koloruje życie potrzebującym pomocy komentuje Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo. Dochód ze sprzedaży zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka koszulek przeznaczymy na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dodatkowo planujemy zorganizować licytacje, podczas których będzie można wygrać m.in. koszulkę z autografem twórcy, dlatego gorąco zachęcamy wszystkich – i małych i dużych, aby wspólnie z nami pokolorowali świat. Wierzymy, że pomaganie jest dziecinnie proste i niewiele trzeba, by wywołać uśmiech na czyjejś twarzy – dodaje.
Koszulki dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo.eu oraz w salonach stacjonarnych i kosztują 59,90 zł.

Marka z sercem do pomagania
Coccodrillo aktywnie włącza się również w inne akcje wspierające najbardziej potrzebujących. Od 2018 roku współpracuje z Fundacją Mam Marzenie i poprzez swoje działania pozwala małym podopiecznym organizacji oraz ich rodzinom choć na chwilę zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą. Marka prowadzi także akcję “Ubierz marzenia” realizowaną w ramach projektu „Ubrania do oddania”, a od 3 lat w ofercie Coccodrillo znajdują się kreatywne torby papierowe, z których dochód ze sprzedaży przekazywany jest na rzecz Fundacji Mam Marzenie. Ponadto marka dołączyła do firm działających na rzecz wsparcia obywateli Ukrainy. W ramach akcji “Coccodrillo Pomagamy Ukrainie” producent odzieży przekazał 50 tys. złotych na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce oraz przygotowała ubrania o wartości 50 tys. złotych dla dzieci z Ukrainy.

Spełnianie dziecięcych marzeń leży w DNA Coccodrillo, dlatego marka nie tylko sama chętnie wspiera potrzebujących, ale też aktywizuje swoich Klientów, do wzięcia udziału w organizowanych akcjach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.