Pokoloruj świat z Coccodrillo i Jurkiem Owsiakiem - wyjątkowa kolekcja koszulek!
1 grudnia w sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych marki Coccodrillo pojawiły się koszulki powstałe przy współpracy z Jurkiem Owsiakiem. Cały dochód ze sprzedaży produktów zostanie przeznaczony na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Pochodzący z Wielkopolski producent odzieży dziecięcej Coccodrillo aktywnie prowadzi działania z zakresu CSR i realnie przyczynia się do pomocy potrzebującym. W tym roku marka wspólnie z Jurkiem Owsiakiem stworzyła limitowaną kolekcję dla całej rodziny.
Pomaganie jest dziecinnie proste
Coccodrillo znane jest Klientom, jako marka, która aktywnie uczestniczy we wsparciu potrzebujących. Producent odzieży od 10 lat wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy licytując Złote Serduszka, a w tym roku dodatkowo nawiązał współpracę z Jurkiem Owsiakiem, który specjalnie dla Coccodrillo zaprojektował wyjątkowe koszulki.
– Zawsze chętnie włączamy się w akcje organizowane przez WOŚP, a w tym roku chcieliśmy pójść o krok dalej. Stąd pomysł na współpracę z założycielem Fundacji. Wierzymy, że dzięki pomocy potrzebującym nasz świat może stać się kolorowy, a Jurek Owsiak od ponad 30 lat nakręca Polaków do pomagania i w ten sposób koloruje życie potrzebującym pomocy – komentuje Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo. – Dochód ze sprzedaży zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka koszulek przeznaczymy na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dodatkowo planujemy zorganizować licytacje, podczas których będzie można wygrać m.in. koszulkę z autografem twórcy, dlatego gorąco zachęcamy wszystkich – i małych i dużych, aby wspólnie z nami pokolorowali świat. Wierzymy, że pomaganie jest dziecinnie proste i niewiele trzeba, by wywołać uśmiech na czyjejś twarzy – dodaje.
Koszulki dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo.eu oraz w salonach stacjonarnych i kosztują 59,90 zł.
Marka z sercem do pomagania
Coccodrillo aktywnie włącza się również w inne akcje wspierające najbardziej potrzebujących. Od 2018 roku współpracuje z Fundacją Mam Marzenie i poprzez swoje działania pozwala małym podopiecznym organizacji oraz ich rodzinom choć na chwilę zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą. Marka prowadzi także akcję “Ubierz marzenia” realizowaną w ramach projektu „Ubrania do oddania”, a od 3 lat w ofercie Coccodrillo znajdują się kreatywne torby papierowe, z których dochód ze sprzedaży przekazywany jest na rzecz Fundacji Mam Marzenie. Ponadto marka dołączyła do firm działających na rzecz wsparcia obywateli Ukrainy. W ramach akcji “Coccodrillo Pomagamy Ukrainie” producent odzieży przekazał 50 tys. złotych na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce oraz przygotowała ubrania o wartości 50 tys. złotych dla dzieci z Ukrainy.
Spełnianie dziecięcych marzeń leży w DNA Coccodrillo, dlatego marka nie tylko sama chętnie wspiera potrzebujących, ale też aktywizuje swoich Klientów, do wzięcia udziału w organizowanych akcjach.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.