Ponad 6800 sklepów Żabka stworzyło sztab WOŚP
Żabka Polska aktywnie wspiera 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w czasie którego zbierane są środki na wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Do 31 stycznia 2021 r. w ponad 6 800 sklepach sieci trwa zbiórka datków na rzecz WOŚP. Klienci, pracownicy firmy, franczyzobiorcy oraz pracownicy sklepów Żabka mają także możliwość wsparcia inicjatywy bezgotówkowo, za pomocą wpłaty do e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci.
Żabka od wielu lat jest partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i bierze aktywny udział w zbiórkach w ramach Finału akcji. W tym roku puszki WOŚP stanęły w każdym sklepie Żabka już na 5 tygodni przed Finałem akcji. Dzięki temu każdy klient, przy okazji codziennych zakupów, ma możliwość spokojnie i bezpiecznie wrzucić swój datek. Dla tych klientów, którzy preferują wpłaty on-line realizowane z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, sieć udostępnia e-Skarbonkę dedykowaną wsparciu Fundacji.
– Od kilku lat w Żabce wspólnie z franczyzobiorcami tworzymy sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Polsce. W zeszłym roku na rzecz WOŚP przekazaliśmy ponad 3,7 mln złotych, na które złożyły się datki wrzucone do puszek w Żabkach oraz kwota stanowiąca równowartość wygaszonych żappsów, czyli punktów zebranych przez użytkowników naszej aplikacji mobilnej. W tym roku również zdecydowaliśmy się wspierać tak szczytną inicjatywę i tym samym pomagać w ratowaniu zdrowia i życia dzieci. Zachęcamy naszych klientów do zaangażowania się w akcję i przekazywanie datków zarówno do tradycyjnych puszek w naszych sklepach, jak i do naszej wirtualnej skarbonki – podkreśla Tomasz Suchański, Prezes Zarządu firmy Żabka Polska.
29. Finał WOŚP odbędzie się 31 stycznia 2021 r. Celem tegorocznej zbiórki jest wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Włączy się w nią 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w sztabach na całym świecie. Centrum wydarzeń 29. Finału stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad w Warszawie, w którym odbędą się koncerty. Transmisja internetowa wydarzenia rozpocznie się w sobotę, 30 stycznia o godz. 21:00 i potrwa nieprzerwanie 27 godzin.
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.