Komunikaty PR

Ponad 6800 sklepów Żabka stworzyło sztab WOŚP

2021-01-11  |  12:15
Biuro prasowe

Żabka Polska aktywnie wspiera 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w czasie którego zbierane są środki na wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Do 31 stycznia 2021 r. w ponad 6 800 sklepach sieci trwa zbiórka datków na rzecz WOŚP. Klienci, pracownicy firmy, franczyzobiorcy oraz pracownicy sklepów Żabka mają także możliwość wsparcia inicjatywy bezgotówkowo, za pomocą wpłaty do e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci.

Żabka od wielu lat jest partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i bierze aktywny udział w zbiórkach w ramach Finału akcji. W tym roku puszki WOŚP stanęły w każdym sklepie Żabka już na 5 tygodni przed Finałem akcji. Dzięki temu każdy klient, przy okazji codziennych zakupów, ma możliwość spokojnie i bezpiecznie wrzucić swój datek. Dla tych klientów, którzy preferują wpłaty on-line realizowane z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, sieć udostępnia e-Skarbonkę dedykowaną wsparciu Fundacji.

–  Od kilku lat w Żabce wspólnie z franczyzobiorcami tworzymy sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Polsce. W zeszłym roku na rzecz WOŚP przekazaliśmy ponad 3,7 mln złotych, na które złożyły się datki wrzucone do puszek w Żabkach oraz kwota stanowiąca równowartość wygaszonych żappsów, czyli punktów zebranych przez użytkowników naszej aplikacji mobilnej. W tym roku również zdecydowaliśmy się wspierać tak szczytną inicjatywę i tym samym pomagać w ratowaniu zdrowia i życia dzieci. Zachęcamy naszych klientów do zaangażowania się w akcję i przekazywanie datków zarówno do tradycyjnych puszek w naszych sklepach, jak i do naszej wirtualnej skarbonki – podkreśla Tomasz Suchański, Prezes Zarządu firmy Żabka Polska.

29. Finał WOŚP odbędzie się 31 stycznia 2021 r. Celem tegorocznej zbiórki jest wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Włączy się w nią 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w sztabach na całym świecie. Centrum wydarzeń 29. Finału stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad w Warszawie, w którym odbędą się koncerty. Transmisja internetowa wydarzenia rozpocznie się w sobotę, 30 stycznia o godz. 21:00 i potrwa nieprzerwanie 27 godzin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.