Portfolio Atrium Copernicus bogatsze o nowe marki
Popularne centrum handlowe w Toruniu zyskało kolejnych najemców. W połowie lutego swoje sklepy otworzyły w nim Guess Kids, Denim Dream oraz centrum rozrywki Fun Park. To jednak nie koniec pozytywnych zmian, które odczują klienci – odświeżony design i większą powierzchnię zyska sklep Medicine, w którym trwają prace remontowe.
Guess Kids w Atrium Copernicus to jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Marka stworzona została z myślą o dziewczynkach i chłopcach, którzy każdy dzień rozpoczynają w dobrym stylu. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroką gamę ubrań, dodatków i akcesoriów oraz obuwia. Dziecięca kolekcja Guess to odzież pełna starannie zaprojektowanych detali i praktycznego, ale zabawnego stylu. Salon w Atrium Copernicus zajmuje powierzchnię 103 mkw. i ulokowany jest obok butiku Triumph, w sąsiedztwie salonu Empik.
Ofertę fashion toruńskiej galerii wzbogaci również Denim Dream – marka należąca do sieci sklepów odzieżowych, dobrze znanych w krajach bałtyckich. Denim Dream oferuje klientom topowe światowe brandy
modowe, takie jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Pepe Jeans, Diesel, Desigual, Kaporal czy Mustang. Wyselekcjonowaną ofertę modową tworzą wysokiej jakości produkty dla każdego. W nowo otwartym salonie klienci znajdą ubrania, buty, stylowe torebki, akcesoria, a nawet bieliznę. Sklep o powierzchni 168 mkw. znajduje się obok salonu Empik.
Propozycję rozrywkową dla rodzin z dziećmi z kolei uzupełni centrum zabaw Fun Park, którego otwarcie zaplanowano na 16 lutego. W lokalu do dyspozycji gości są automaty zręcznościowe, sportowe oraz symulatory. W salonie gier czekają atrakcje, które zadowolą najmłodszych i zapewnią rozrywkę całym rodzinom. Lokal o powierzchni 57 mkw. oferuje pełną infrastrukturę Centrum rozrywki znajduje się naprzeciwko sklepu Smyk.
Metamorfozę przechodzi także sklep Medicine. Odnowiony, powiększony salon jednej z ulubionych polskich marek odzieżowych zostanie ponownie udostępniony klientom pod koniec marca. Blisko 650 mkw. powierzchni, atrakcyjny wystrój, odświeżony design, jeszcze większa funkcjonalność i nowoczesna aranżacja - to wszystko składa się na nowe oblicze marki Medicine, które z pewnością pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów. Dodatkowo, sklep dysponować będzie szerszym niż dotychczas asortymentem. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn. Lokal znajduje się w sąsiedztwie salonu H&M, obok restauracji KFC.
– W Atrium Copernicus stawiamy na różnorodność, aby sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych klientów, niezależnie od ich wieku czy preferencji zakupowych. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z liczącymi się markami. Kompleksowość oferty oraz dostępność produktów z różnych segmentów cenowych to kwestie dla nas bardzo istotne. Unikalna i dobrze zaplanowana oferta dodatkowo zachęci klientów do odwiedzania naszej galerii – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.