Komunikaty PR

Portfolio Atrium Copernicus bogatsze o nowe marki

2022-02-17  |  01:00

Popularne centrum handlowe w Toruniu zyskało kolejnych najemców. W połowie lutego swoje sklepy otworzyły w nim Guess Kids, Denim Dream oraz centrum rozrywki Fun Park. To jednak nie koniec pozytywnych zmian, które odczują klienci – odświeżony design i większą powierzchnię zyska sklep Medicine, w którym trwają prace remontowe.

Guess Kids w Atrium Copernicus to jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Marka stworzona została z myślą o dziewczynkach i chłopcach, którzy każdy dzień rozpoczynają w dobrym stylu. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroką gamę ubrań, dodatków i akcesoriów oraz obuwia. Dziecięca kolekcja Guess to odzież pełna starannie zaprojektowanych detali i  praktycznego, ale zabawnego stylu. Salon w Atrium Copernicus zajmuje powierzchnię 103 mkw. i ulokowany jest obok butiku Triumph, w sąsiedztwie salonu Empik.

Ofertę fashion toruńskiej galerii wzbogaci również Denim Dream – marka należąca do sieci sklepów odzieżowych, dobrze znanych w krajach bałtyckich. Denim Dream oferuje klientom topowe światowe brandy

modowe, takie jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Pepe Jeans, Diesel, Desigual, Kaporal czy Mustang. Wyselekcjonowaną ofertę modową tworzą wysokiej jakości produkty dla każdego. W nowo otwartym salonie klienci znajdą ubrania, buty, stylowe torebki, akcesoria, a nawet bieliznę. Sklep o  powierzchni 168 mkw. znajduje się obok salonu Empik.

Propozycję rozrywkową dla rodzin z dziećmi z kolei uzupełni centrum zabaw Fun Park, którego otwarcie zaplanowano na 16 lutego. W lokalu do dyspozycji gości są automaty zręcznościowe, sportowe oraz symulatory. W salonie gier czekają atrakcje, które zadowolą najmłodszych i zapewnią rozrywkę całym rodzinom. Lokal o powierzchni 57 mkw. oferuje pełną infrastrukturę Centrum rozrywki znajduje się naprzeciwko sklepu Smyk.

Metamorfozę przechodzi także sklep Medicine. Odnowiony, powiększony salon jednej z ulubionych polskich marek odzieżowych zostanie ponownie udostępniony klientom pod koniec marca. Blisko 650 mkw. powierzchni, atrakcyjny wystrój, odświeżony design, jeszcze większa funkcjonalność i nowoczesna aranżacja - to wszystko składa się na nowe oblicze marki Medicine, które z pewnością pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów. Dodatkowo, sklep dysponować będzie szerszym niż dotychczas asortymentem. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn. Lokal znajduje się w sąsiedztwie salonu H&M, obok restauracji KFC.

W Atrium Copernicus stawiamy na różnorodność, aby sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych klientów, niezależnie od ich wieku czy preferencji zakupowych. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z liczącymi się markami. Kompleksowość oferty oraz dostępność produktów z różnych segmentów cenowych to kwestie dla nas bardzo istotne. Unikalna i dobrze zaplanowana oferta dodatkowo zachęci klientów do odwiedzania naszej galerii mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.