Portfolio Atrium Copernicus bogatsze o nowe marki
Popularne centrum handlowe w Toruniu zyskało kolejnych najemców. W połowie lutego swoje sklepy otworzyły w nim Guess Kids, Denim Dream oraz centrum rozrywki Fun Park. To jednak nie koniec pozytywnych zmian, które odczują klienci – odświeżony design i większą powierzchnię zyska sklep Medicine, w którym trwają prace remontowe.
Guess Kids w Atrium Copernicus to jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Marka stworzona została z myślą o dziewczynkach i chłopcach, którzy każdy dzień rozpoczynają w dobrym stylu. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroką gamę ubrań, dodatków i akcesoriów oraz obuwia. Dziecięca kolekcja Guess to odzież pełna starannie zaprojektowanych detali i praktycznego, ale zabawnego stylu. Salon w Atrium Copernicus zajmuje powierzchnię 103 mkw. i ulokowany jest obok butiku Triumph, w sąsiedztwie salonu Empik.
Ofertę fashion toruńskiej galerii wzbogaci również Denim Dream – marka należąca do sieci sklepów odzieżowych, dobrze znanych w krajach bałtyckich. Denim Dream oferuje klientom topowe światowe brandy
modowe, takie jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Pepe Jeans, Diesel, Desigual, Kaporal czy Mustang. Wyselekcjonowaną ofertę modową tworzą wysokiej jakości produkty dla każdego. W nowo otwartym salonie klienci znajdą ubrania, buty, stylowe torebki, akcesoria, a nawet bieliznę. Sklep o powierzchni 168 mkw. znajduje się obok salonu Empik.
Propozycję rozrywkową dla rodzin z dziećmi z kolei uzupełni centrum zabaw Fun Park, którego otwarcie zaplanowano na 16 lutego. W lokalu do dyspozycji gości są automaty zręcznościowe, sportowe oraz symulatory. W salonie gier czekają atrakcje, które zadowolą najmłodszych i zapewnią rozrywkę całym rodzinom. Lokal o powierzchni 57 mkw. oferuje pełną infrastrukturę Centrum rozrywki znajduje się naprzeciwko sklepu Smyk.
Metamorfozę przechodzi także sklep Medicine. Odnowiony, powiększony salon jednej z ulubionych polskich marek odzieżowych zostanie ponownie udostępniony klientom pod koniec marca. Blisko 650 mkw. powierzchni, atrakcyjny wystrój, odświeżony design, jeszcze większa funkcjonalność i nowoczesna aranżacja - to wszystko składa się na nowe oblicze marki Medicine, które z pewnością pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów. Dodatkowo, sklep dysponować będzie szerszym niż dotychczas asortymentem. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn. Lokal znajduje się w sąsiedztwie salonu H&M, obok restauracji KFC.
– W Atrium Copernicus stawiamy na różnorodność, aby sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych klientów, niezależnie od ich wieku czy preferencji zakupowych. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z liczącymi się markami. Kompleksowość oferty oraz dostępność produktów z różnych segmentów cenowych to kwestie dla nas bardzo istotne. Unikalna i dobrze zaplanowana oferta dodatkowo zachęci klientów do odwiedzania naszej galerii – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.