Komunikaty PR

Prawie 10 000 powodów, żeby wpaść do Katowickiej!

2021-02-12  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W stolicy województwa śląskiego marzec upłynie pod znakiem pozytywnych emocji i niespodzianek od Katowickiej. Galeria przygotowała dla swoich gości prawie 10 000 intrygujących nagród. Do wygrania między innymi wycieczki do Energylandii, karty podarunkowe i upominki od marki Wyjątkowy Prezent. W bonusie w najbliższy weekend można z Katowickiej zabrać do domu unikatowy plakat autorstwa Dawida Ryskiego.

- Myślę, że już większość z nas tęskni za odrobiną wytchnienia od bieżących problemów i szukamy sposobów na małe i duże radości w życiu. W Katowickiej postanowiliśmy w tych poszukiwaniach pomóc i wymyśliliśmy kilka sposobów na sprawienie, żeby zakupy były jeszcze fajniejsze. Na marzec przygotowaliśmy aż dwa wydarzenia, których uczestnicy będą mieli szansę na zdobycie wyjątkowych nagród. Wierzymy, że dzięki nim nie tylko umilimy naszym klientom zakupy i pobyt w obiekcie, ale też sprawimy, że poczują oni te pozytywne emocje, których tak nam brak - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. - Serdecznie zapraszamy do Katowickiej i dołączenia do zabawy zachęca.

„Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy!”

W dniach 12-13 marca odwiedzający Katowicką już po raz drugi będą mieli możliwość wzięcia udziału w akcji „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy!”. Tym razem organizatorzy nagrodzą jej uczestników najmodniejszym wnętrzarskim dodatkiem ostatnich sezonów – unikatowymi plakatami. Autorem limitowanej edycji dzieł jest utalentowany twórca, Dawid Ryski. Wybrane egzemplarze z portfolio artysty otrzymają wszyscy ci, którzy w najbliższy piątek i sobotę wykonają zakupy za min. 150 zł i udokumentują to na max. 2 paragonach w dedykowanym punkcie obsługi wydarzenia. Przypomnijmy, że biorący w nim udział po spełnieniu warunków odbioru nagrody otrzymają specjalną kartę, w której wbijane będą pieczątki potwierdzające uczestnictwo w poszczególnych odsłonach „Kolekcji Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy!”. Zgromadzenie 3 stempli będzie upoważniało do odebrania w grudniu nietuzinkowego kalendarza z grafikami wykonanymi przez lokalnych artystów. 

„Kopalnia Pozytywnych Emocji”

Kolejną zabawą, która już wkrótce odbędzie się w Katowickiej jest „Kopalnia Pozytywnych Emocji”. Galeria przygotowała dla swoich klientów imponującą liczbę prawie 10 000 nagród. Wśród nich znajdują się m.in. wycieczki do parku rozrywki Energylandia, karty podarunkowe i vouchery oraz pełnowartościowe przekąski. Aby stać się posiadaczem jednego z upominków, należy w dniach 12 marca-3 kwietnia wykonać w obiekcie zakupy za kwotę co najmniej 50 zł, a następnie przedstawić dowód zakupu w punkcie obsługi eventu. I gotowe!

Loteria „Kopalnia Pozytywnych Emocji” oraz druga edycja cyklu „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”! startują w najbliższy piątek, 12 marca. Szczegółowe regulaminy obu akcji znajdują się pod adresem: www.galeriakatowicka.eu/aktualnosci/. Serdecznie zapraszamy do udziału!

Na terenie Galerii Katowickiej obowiązuje najwyższy reżim sanitarny – zasłanianie ust i nosa za pomocą maseczek ochronnych, dezynfekcja rąk oraz zachowywanie odpowiedniego dystansu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.