Komunikaty PR

Prawie 10 000 powodów, żeby wpaść do Katowickiej!

2021-02-12  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W stolicy województwa śląskiego marzec upłynie pod znakiem pozytywnych emocji i niespodzianek od Katowickiej. Galeria przygotowała dla swoich gości prawie 10 000 intrygujących nagród. Do wygrania między innymi wycieczki do Energylandii, karty podarunkowe i upominki od marki Wyjątkowy Prezent. W bonusie w najbliższy weekend można z Katowickiej zabrać do domu unikatowy plakat autorstwa Dawida Ryskiego.

- Myślę, że już większość z nas tęskni za odrobiną wytchnienia od bieżących problemów i szukamy sposobów na małe i duże radości w życiu. W Katowickiej postanowiliśmy w tych poszukiwaniach pomóc i wymyśliliśmy kilka sposobów na sprawienie, żeby zakupy były jeszcze fajniejsze. Na marzec przygotowaliśmy aż dwa wydarzenia, których uczestnicy będą mieli szansę na zdobycie wyjątkowych nagród. Wierzymy, że dzięki nim nie tylko umilimy naszym klientom zakupy i pobyt w obiekcie, ale też sprawimy, że poczują oni te pozytywne emocje, których tak nam brak - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. - Serdecznie zapraszamy do Katowickiej i dołączenia do zabawy zachęca.

„Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy!”

W dniach 12-13 marca odwiedzający Katowicką już po raz drugi będą mieli możliwość wzięcia udziału w akcji „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy!”. Tym razem organizatorzy nagrodzą jej uczestników najmodniejszym wnętrzarskim dodatkiem ostatnich sezonów – unikatowymi plakatami. Autorem limitowanej edycji dzieł jest utalentowany twórca, Dawid Ryski. Wybrane egzemplarze z portfolio artysty otrzymają wszyscy ci, którzy w najbliższy piątek i sobotę wykonają zakupy za min. 150 zł i udokumentują to na max. 2 paragonach w dedykowanym punkcie obsługi wydarzenia. Przypomnijmy, że biorący w nim udział po spełnieniu warunków odbioru nagrody otrzymają specjalną kartę, w której wbijane będą pieczątki potwierdzające uczestnictwo w poszczególnych odsłonach „Kolekcji Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy!”. Zgromadzenie 3 stempli będzie upoważniało do odebrania w grudniu nietuzinkowego kalendarza z grafikami wykonanymi przez lokalnych artystów. 

„Kopalnia Pozytywnych Emocji”

Kolejną zabawą, która już wkrótce odbędzie się w Katowickiej jest „Kopalnia Pozytywnych Emocji”. Galeria przygotowała dla swoich klientów imponującą liczbę prawie 10 000 nagród. Wśród nich znajdują się m.in. wycieczki do parku rozrywki Energylandia, karty podarunkowe i vouchery oraz pełnowartościowe przekąski. Aby stać się posiadaczem jednego z upominków, należy w dniach 12 marca-3 kwietnia wykonać w obiekcie zakupy za kwotę co najmniej 50 zł, a następnie przedstawić dowód zakupu w punkcie obsługi eventu. I gotowe!

Loteria „Kopalnia Pozytywnych Emocji” oraz druga edycja cyklu „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”! startują w najbliższy piątek, 12 marca. Szczegółowe regulaminy obu akcji znajdują się pod adresem: www.galeriakatowicka.eu/aktualnosci/. Serdecznie zapraszamy do udziału!

Na terenie Galerii Katowickiej obowiązuje najwyższy reżim sanitarny – zasłanianie ust i nosa za pomocą maseczek ochronnych, dezynfekcja rąk oraz zachowywanie odpowiedniego dystansu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.