Prawie 300 tysięcy zdrapek z nagrodami wciąż czeka na klientów Żabki
Loteria sieci Żabka, w której każdy los wygrywa, trwa tylko do 19 stycznia lub do wyczerpania puli zdrapek! Nagrodę główną, czyli vouchery o wartości 1 000 zł na zakupy w Żabce, wygrało już 32 klientów. Są wśród nich zarówno mieszkańcy dużych miast, jak i miasteczek. Główne wygrane padły m.in. we Wrocławiu, Łodzi i Katowicach oraz w Wejherowie, Raszynie, Mońkach i Zbąszynku. Udział w loterii może wziąć każdy, kto kupi w Żabce cztery piwa i odbierze zdrapkę. Sieć wydała już ponad 2 miliony zdrapek, ale w sklepach wciąż czeka prawie 300 tysięcy zdrapek do odebrania.
Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów kupi minimum cztery sztuki produktów marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i czteropaki.
W sumie w puli znalazło się wiele nagród o łącznej wartości 5 milionów zł. Główną nagrodę, czyli vouchery na zakupy w Żabce o wartości 1 000 zł, „zdrapało” już 32 klientów sklepów Żabka m.in.: w Krośnie, Skrzyszowie, Wejherowie, Raszynie, Mońkach, Zbąszynku, Łaziskach Górnych, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Szczecinie i Katowicach. Ponad 570 klientów sieci, m.in. z Wasilkowa, Olecka i Przeźmierowa, cieszy się z kolei z voucherów na zakupy o wartości 100 zł każdy. W puli nagród są także atrakcyjne rabaty na produkty chętnie wybierane przez klientów sieci, czyli z kategorii: piwo, napoje, słone przekąski, a także na kawę czy hot doga, które można wykorzystać do 20 stycznia br.
Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma również więcej zdrapek loteryjnych. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. W poprzedniej edycji loterii wydano prawie 3 mln zdrapek, z czego 77 przyniosło główną wygraną.
Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie www.milionynagrod.pl
MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024
NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?
SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gabinety stomatologiczne dostosowują się do specjalnych potrzeb pacjentów. Powstają placówki przystosowane do osób otyłych, niepełnosprawnych czy cierpiących na dentofobię
Polacy wciąż w zdecydowanej większości korzystają z usług prywatnych klinik stomatologicznych i mają wobec nich coraz wyższe wymagania. Liczy się nie tylko nowoczesność i kompleksowy zakres usług, ale też to, czy gabinet stomatologiczny jest przyjazny i komfortowy. – Ważne jest też to, żeby gabinety były dostępne dla osób, które borykają się także z innymi problemami zdrowotnymi, np. z otyłością – mówi Alicja Chowaniec-Prażuch, dyrektor LUX MED Stomatologia.
Prawo
Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy
Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.
Konsument
Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki
Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.