Prawie 300 tysięcy zdrapek z nagrodami wciąż czeka na klientów Żabki
Loteria sieci Żabka, w której każdy los wygrywa, trwa tylko do 19 stycznia lub do wyczerpania puli zdrapek! Nagrodę główną, czyli vouchery o wartości 1 000 zł na zakupy w Żabce, wygrało już 32 klientów. Są wśród nich zarówno mieszkańcy dużych miast, jak i miasteczek. Główne wygrane padły m.in. we Wrocławiu, Łodzi i Katowicach oraz w Wejherowie, Raszynie, Mońkach i Zbąszynku. Udział w loterii może wziąć każdy, kto kupi w Żabce cztery piwa i odbierze zdrapkę. Sieć wydała już ponad 2 miliony zdrapek, ale w sklepach wciąż czeka prawie 300 tysięcy zdrapek do odebrania.
Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów kupi minimum cztery sztuki produktów marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i czteropaki.
W sumie w puli znalazło się wiele nagród o łącznej wartości 5 milionów zł. Główną nagrodę, czyli vouchery na zakupy w Żabce o wartości 1 000 zł, „zdrapało” już 32 klientów sklepów Żabka m.in.: w Krośnie, Skrzyszowie, Wejherowie, Raszynie, Mońkach, Zbąszynku, Łaziskach Górnych, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Szczecinie i Katowicach. Ponad 570 klientów sieci, m.in. z Wasilkowa, Olecka i Przeźmierowa, cieszy się z kolei z voucherów na zakupy o wartości 100 zł każdy. W puli nagród są także atrakcyjne rabaty na produkty chętnie wybierane przez klientów sieci, czyli z kategorii: piwo, napoje, słone przekąski, a także na kawę czy hot doga, które można wykorzystać do 20 stycznia br.
Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma również więcej zdrapek loteryjnych. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. W poprzedniej edycji loterii wydano prawie 3 mln zdrapek, z czego 77 przyniosło główną wygraną.
Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie www.milionynagrod.pl
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.