Komunikaty PR

Prawie 300 tysięcy zdrapek z nagrodami wciąż czeka na klientów Żabki

2021-01-15  |  15:00
Biuro prasowe

Loteria sieci Żabka, w której każdy los wygrywa, trwa tylko do 19 stycznia lub do wyczerpania puli zdrapek! Nagrodę główną, czyli vouchery o wartości 1 000 zł na zakupy w Żabce, wygrało już 32 klientów. Są wśród nich zarówno mieszkańcy dużych miast, jak i miasteczek. Główne wygrane padły m.in. we Wrocławiu, Łodzi i Katowicach oraz w Wejherowie, Raszynie, Mońkach i Zbąszynku. Udział w loterii może wziąć każdy, kto kupi w Żabce cztery piwa i odbierze zdrapkę. Sieć wydała już ponad 2 miliony zdrapek, ale w sklepach wciąż czeka prawie 300 tysięcy zdrapek do odebrania.

Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów kupi minimum cztery sztuki produktów marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i czteropaki.

W sumie w puli znalazło się wiele nagród o łącznej wartości 5 milionów zł. Główną nagrodę, czyli vouchery na zakupy w Żabce o wartości 1 000 zł, „zdrapało” już 32 klientów sklepów Żabka m.in.: w Krośnie, Skrzyszowie, Wejherowie, Raszynie, Mońkach, Zbąszynku, Łaziskach Górnych, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Szczecinie i Katowicach. Ponad 570 klientów sieci, m.in. z Wasilkowa, Olecka i Przeźmierowa, cieszy się z kolei z voucherów na zakupy o wartości 100 zł każdy. W puli nagród są także atrakcyjne rabaty na produkty chętnie wybierane przez klientów sieci, czyli z kategorii: piwo, napoje, słone przekąski, a także na kawę czy hot doga, które można wykorzystać do 20 stycznia br.

Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma również więcej zdrapek loteryjnych. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. W poprzedniej edycji loterii wydano prawie 3 mln zdrapek, z czego 77 przyniosło główną wygraną.

Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie www.milionynagrod.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024 Biuro prasowe
2024-05-27 | 14:00

MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają
Handel NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?
2024-05-27 | 01:00

NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?

Dawniej – podstawowy wskaźnik do analizy, teraz – staje pod znakiem zapytania. Czy dalej możemy wierzyć w Net Promoter Score (NPS)? W końcu dzisiejszy marketing znacząco
Handel SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet
2024-05-25 | 18:30

SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet

SwipBox planuje wdrożenie cyfrowego rozwiązania do etykietowania, które ułatwi obieg opakowań wielokrotnego użytku. Rozwiązanie jest obecnie na etapie testów rynkowych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Prawo

Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy

Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.

Konsument

Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki

Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.