Komunikaty PR

Primavera Parfum rozwinie sprzedaż marki biżuteryjnej w Internecie

2021-06-02  |  15:00
Biuro prasowe

Primavera Parfum poszerzyła portfolio swoich klientów o nowy podmiot. Jeden z wiodących dystrybutorów e-commerce w Polsce podpisał umowę handlową z marką ręcznie robionej biżuterii MUA by Hartman. Zakres współpracy obejmuje wsparcie sprzedaży w segmencie e-commerce oraz w formule stacjonarnej.

Dzięki podpisanej umowie Primavera Parfum zyskała status wyłącznego operatora internetowego marki MUA by Hartman. Celem nawiązanej współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności oraz sprzedaży ręcznie robionej, dostępnej od blisko 10 lat na rynku biżuterii, której wyróżnikiem są autorskie hafty pokryte żywicą epoksydową, osadzone w stali szlachetnej, pozłacanej 24-karatowym złotem.

Pierwszym etapem działań była zmiana layoutu oraz usprawnienie dotychczasowej wersji sklepu internetowego. Nowa odsłona witryny funkcjonuje na platformie Shopify, dzięki czemu jest bardziej przyjazna użytkownikom. W kolejnych miesiącach planowane jest wdrażanie nowych funkcjonalności, którym będzie towarzyszyć intensywna kampania promocyjna w Internecie.  Primavera Parfum zamierza też rozbudować kanały e-sprzedaży marki MUA by Hartman. Poza oficjalną witryną internetową, produkty sygnowane nazwiskiem Moniki Hartman, właścicielki firmy, pojawią się w ofercie sklepu Tagomago.pl. Po zwiększeniu rozpoznawalności marki jubilerskiej w Polsce, dystrybutor zaplanuje strategię jej wejścia na rynek azjatycki w modelu cross-border (azjatyckie serwisy e-commerce dla zagranicznych producentów).

- Cieszymy się z podpisania umowy z wiodącym dystrybutorem e-commerce w Polsce. Dzięki tej współpracy otwierają się przed nami nowe rynki i zasięg sprzedaży. Gwiezdna kolekcja MUA by Hartman zdecydowanie spełnia nasze marzenia i liczymy, że spełni też marzenia naszych klientów – powiedziała Monika Hartman, właścicielka firmy jubilerskiej.

Wsparcie ze strony dystrybutora obejmie również sprzedaż stacjonarną. Obecnie produkty tej marki można kupić w salonie firmowym w Warszawie przy ulicy Mysiej. Już wkrótce pojawią się również w  Tagomago Boutique (ul Mokotowska 69, Warszawa), który jest częścią grupy Primavera Parfum.

Do niedawna operator e-commerce funkcjonował głównie w segmencie kosmetyków i chemii. Jak twierdzi Michał Żółkowski, Head of Project Management w Primavera Parfum, rozbudowa portfolio o kolejne grupy produktowe doskonale wpisuje się nową strategię, polegającą na dywersyfikacji asortymentu oraz ekspansji kolejnych sektorów rynku i branż.

Okres pandemii nauczył nas, że kluczem do sukcesu jest stałe monitorowanie rynku i reagowanie na nowe trendy oraz zmieniające się potrzeby klientów. Uważamy, że marka MUA by Hartman uzupełni naszą dotychczasową ofertę, a do tego pozwoli nam przyciągnąć kolejnych klientów. W przyszłości nie wykluczamy pozyskania marek z nowych segmentów rynku, w zależności od zgłaszanego na nie zapotrzebowania.

Więcej informacji o firmie Primavera Parfum można znaleźć na stronie https://www.primaveraperfum.pl/.

Oficjalna witryna sklepowa marki MUA by Hartman dostępna jest pod adresem: https://muabyhartman.pl/ .

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.