Komunikaty PR

Produkty marki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2020”

2020-08-20  |  01:00
Biuro prasowe

Kolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO marki Cersanit zostały docenione przez ekspertów i nominowane do finału ogólnopolskiego konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2020”. Oznacza to również, że zostaną zaprezentowane na wystawie w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, ocenionej przez środowisko projektantów i przedsiębiorców jako najlepsza wystawa designu w Polsce.

„Dobry Wzór” to najstarszy polski konkurs wzorniczy - wyróżnia go 27-letnia tradycja
i wiarygodność. Produkty i usługi, które trafiają pod obrady jury wskazywane są przez badaczy i ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego na podstawie stałego monitoringu rynku. Wszystkie pozycje poddawane są także fachowej ocenie – liczy się nie tylko sam wygląd produktu, jego funkcjonalność, ergonomia, ale także wartości dodatkowe, które wyróżniają produkt i usługę – takie jak innowacyjność, oryginalność czy komfort użytkowania.
W tegorocznym obradach Eksperci Konkursu docenili dwa produkty marki Cersanit. W kategorii „Sfera domu” wyróżniona została kolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO.

Wielkoformatową kolekcję gresów HIKA wyróżnia oryginalne połączenie terazzo, czyli charakterystycznego w wyglądzie kamienia z modnym wykończeniem lappato. Jasny kolor bazowy oraz duży format płytek optycznie powiększą przestrzeń łazienki, a kolorowe terazzo w wersji mix colors współgrać będzie zarówno z modnymi, intensywnymi kolorami granatu i zieleni, jak i motywami drewna i cementu. HIKA to wspaniałe rozwiązanie dla wszystkich łazienkowych wnętrz zarówno tych kolorowych, jak i minimalistycznych, skromnych w elementy dekoracyjne. Kolekcja ze względu na swój wyjątkowy styl jest bardzo chętnie wykorzystywana przez architektów wnętrz, nie tylko w łazienkowej przestrzeni. 

Przyciski pneumatyczne ACCENTO, które zostały finalistą tegorocznej edycji konkursu to idealne rozwiązanie dla wszystkich osób szukających produktu łączącego w sobie najwyższą klasę wykonania i wyjątkowy design. W skład kolekcji wchodzą dwie serie przycisków: SQUARE oparte na klasycznym kształcie kwadratu oraz CIRCLE z klawiszami w kształcie koła.  Dostępne są w trzech wersjach kolorystycznych: błyszczącym chromie oraz białym i czarnym szkle, dzięki czemu z łatwością można dopasować je do różnych aranżacji wnętrz - od eleganckich aż po te bardziej nowoczesne. Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i technologii przyciski ACCENTO działają płynnie spełniając wymagania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Każda z tych propozycji posiada także dwudzielny, oszczędzający wodę system spłukiwania, a większy z przycisków jest wykończony ozdobną fazą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.