Komunikaty PR

Produkty premium marki Haier dostępne w RTV EURO AGD

2020-10-12  |  11:00
Biuro prasowe

RTV EURO AGD, wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, rozszerzyło współpracę z marką Haier – wiodącym producentem sprzętu AGD – w ramach której wprowadza do swojego asortymentu nowe, zaawansowane technologicznie, inteligentne produkty premium. Pojawią się one zarówno w należącym do sieci sklepie internetowym euro.com.pl, jak i w sklepach stacjonarnych, w których powstaną także specjalne strefy z produktami marki.

Firma Haier od 11 lat jest jednym z wiodących producentów urządzeń gospodarstwa domowego na świecie. Oferuje w Polsce szeroką gamę produktów w kategorii chłodnictwo (chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki, chłodziarki do wina) i pralnictwo (pralki, pralko-suszarki, suszarki). Cechuje je nowoczesny design i zaawansowane technologicznie rozwiązania, w tym z zakresu internetu rzeczy (IoT). Połączenie wyjątkowej ergonomii i innowacji zapewnia użytkownikom ponadprzeciętną wygodę użytkowania.

– Wciąż rosnące wymagania codzienności sprawiają, że klienci poszukują sprzętu, który w komfortowy sposób pozwoli się z nimi mierzyć, dlatego nieustannie pracujemy nad portfolio naszych produktów i rozszerzamy je o innowacyjne, urządzenia wysokiej jakości. Z tego względu nawiązaliśmy współpracę z firmą Haier i włączyliśmy do naszej oferty urządzenia premium tej marki. Wyróżniają się one nie tylko ciekawym designem, ale przede wszystkim zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań, takich jak IoT, które pozwala poprawić nie tylko komfort życia, ale też na zrównoważone gospodarowanie zasobami, takimi jak woda i energia, co ma pozytywny wpływ na środowisko – mówi Sebastian Karwacki, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. – Produkty dostępne są w naszym sklepie internetowym euro.com.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Mając na uwadze, że nasi klienci wciąż potrzebują kontaktu z produktem na żywo, utworzyliśmy w naszych placówkach także specjalne strefy z produktami marki, w których będą mogli je obejrzeć i porozmawiać z naszym technologicznym doradcą. 

 – Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco powiększyć portfolio dostępnych w Polsce produktów premium oraz poszerzyć dystrybucję poprzez partnerstwo z najważniejszymi sieciami sklepów. Nasza marka dostarcza na polski rynek produkty, które oferują unikalne rozwiązania i technologie” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. – Na wyróżnienie zasługuje system antybakteryjny ABT w lodówkach Haier – dzięki zastosowaniu światła ultrafioletowego chroni on przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo i zdrowie użytkownika, a także dłuższą świeżość przechowywanych produktów. Niezwykle przydatnym rozwiązaniem jest także zastosowana w nowej linii pralek Haier i-Pro 7 funkcja Refresh, która pozwala odświeżyć eleganckie ubrania bez konieczności wizyty w pralni, co oszczędza czas i pieniądze każdego wymagającego użytkownika. Cieszymy się, że dzięki rozszerzeniu współpracy z siecią sklepów RTV EURO AGD nasze produkty wyposażone w te unikalne technologie będą mogły trafić do większego grona konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny! Biuro prasowe
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.