Komunikaty PR

Produkty premium marki Haier dostępne w RTV EURO AGD

2020-10-12  |  11:00
Biuro prasowe

RTV EURO AGD, wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, rozszerzyło współpracę z marką Haier – wiodącym producentem sprzętu AGD – w ramach której wprowadza do swojego asortymentu nowe, zaawansowane technologicznie, inteligentne produkty premium. Pojawią się one zarówno w należącym do sieci sklepie internetowym euro.com.pl, jak i w sklepach stacjonarnych, w których powstaną także specjalne strefy z produktami marki.

Firma Haier od 11 lat jest jednym z wiodących producentów urządzeń gospodarstwa domowego na świecie. Oferuje w Polsce szeroką gamę produktów w kategorii chłodnictwo (chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki, chłodziarki do wina) i pralnictwo (pralki, pralko-suszarki, suszarki). Cechuje je nowoczesny design i zaawansowane technologicznie rozwiązania, w tym z zakresu internetu rzeczy (IoT). Połączenie wyjątkowej ergonomii i innowacji zapewnia użytkownikom ponadprzeciętną wygodę użytkowania.

– Wciąż rosnące wymagania codzienności sprawiają, że klienci poszukują sprzętu, który w komfortowy sposób pozwoli się z nimi mierzyć, dlatego nieustannie pracujemy nad portfolio naszych produktów i rozszerzamy je o innowacyjne, urządzenia wysokiej jakości. Z tego względu nawiązaliśmy współpracę z firmą Haier i włączyliśmy do naszej oferty urządzenia premium tej marki. Wyróżniają się one nie tylko ciekawym designem, ale przede wszystkim zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań, takich jak IoT, które pozwala poprawić nie tylko komfort życia, ale też na zrównoważone gospodarowanie zasobami, takimi jak woda i energia, co ma pozytywny wpływ na środowisko – mówi Sebastian Karwacki, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. – Produkty dostępne są w naszym sklepie internetowym euro.com.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Mając na uwadze, że nasi klienci wciąż potrzebują kontaktu z produktem na żywo, utworzyliśmy w naszych placówkach także specjalne strefy z produktami marki, w których będą mogli je obejrzeć i porozmawiać z naszym technologicznym doradcą. 

 – Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco powiększyć portfolio dostępnych w Polsce produktów premium oraz poszerzyć dystrybucję poprzez partnerstwo z najważniejszymi sieciami sklepów. Nasza marka dostarcza na polski rynek produkty, które oferują unikalne rozwiązania i technologie” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. – Na wyróżnienie zasługuje system antybakteryjny ABT w lodówkach Haier – dzięki zastosowaniu światła ultrafioletowego chroni on przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo i zdrowie użytkownika, a także dłuższą świeżość przechowywanych produktów. Niezwykle przydatnym rozwiązaniem jest także zastosowana w nowej linii pralek Haier i-Pro 7 funkcja Refresh, która pozwala odświeżyć eleganckie ubrania bez konieczności wizyty w pralni, co oszczędza czas i pieniądze każdego wymagającego użytkownika. Cieszymy się, że dzięki rozszerzeniu współpracy z siecią sklepów RTV EURO AGD nasze produkty wyposażone w te unikalne technologie będą mogły trafić do większego grona konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Polityka

Prof. Kołodko: Elon Musk stracił na roli doradcy Donalda Trumpa. Można mieć zastrzeżenia do rezultatów jego misji

Po pół roku szefowania Departamentowi Efektywności Rządowej (DOGE), którego celem było znalezienie oszczędności kosztem cięć personalnych w administracji federalnej, Elon Musk zdecydował się na rezygnację z politycznej kariery i powrót do świata biznesu. Jego Tesla nie może zaliczyć I kwartału br. do udanych. Zdaniem byłego ministra finansów prof. Grzegorza Kołodki do rezultatów pracy Muska można mieć wiele zastrzeżeń, choć część założeń udało mu się wykonać.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Ochrona środowiska

Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.