Program PAYBACK notuje rekordowe zainteresowanie
Program lojalnościowy to świetne narzędzie do walki z inflacją. Kampanie prowadzone w ostatnim czasie przez partnerów PAYBACK są tego najlepszym przykładem. Letnia loteria Kaufland Polska, „Tanie lato z bp”, akcja multipartnerska „Wyspa Skarbów” sprawiły, że w lipcu do Programu zapisało się ponad dwa razy więcej osób niż w tym samym czasie rok temu, a liczba użytkowników aktywnie korzystających z aplikacji w ubiegłym miesiącu przekroczyła milion.
- Cieszymy się, że akcje prowadzone wspólnie z innymi partnerami wzbudzają tak duże zainteresowanie i dzięki nim możemy powitać w Programie nowych uczestników. Zarówno nowi jak i dotychczasowi PAYBACKowicze doceniają wymierne korzyści takich działań. Jesteśmy przekonani, że dzięki ofertom wszystkich partnerów Programu nowi uczestnicy pozostaną na wiele lat. „Tańsze wakacje z bp” to przykład jednej z wielu promocji, do których daje dostęp karta PAYBACK. Każdy zarejestrowany użytkownik może z nią zbierać punkty w jednym z ponad 2 000 miejsc, w tym w ponad 300 sklepach online, a następnie wymieniać je na kolejne zakupy, vouchery czy nagrody rzeczowe. To wszystko możliwe jest m.in. dzięki unikalnemu multipartnerskiemu charakterowi naszego Programu - tłumaczy Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
Współpraca marek partnerskich z PAYBACK odbywa się na kilku płaszczyznach. Przede wszystkim są to codzienne promocje dostępne dla uczestników m.in. w aplikacji PAYBACK, na stronie www czy w punktach sprzedaży Partnerów. Są to także akcje cykliczne, jak np. „PAYBACK-owe poniedziałki”, czy „Turbo Środy”, kiedy to na łowców okazji czekają specjalne oferty dostępne wyłącznie w określonych dniach. Kolejny rodzaj działań to duże promocje multipartnerskie, jak np.: „Strzel hat-tricka z PAYBACK” z 2021 czy tegoroczna akcja „Punktuj sercem” prowadzona we współpracy z PAH na rzecz ukraińskich obywateli. Partnerzy Programu często przygotowują również działania cross-promocyjne organizując je w duecie z inną marką, jak np. wspólne przedsięwzięcia bp i PSB Mrówka, czy bp i Kaufland.
Wyniki najnowszych akcji Programu PAYBACK wpisują się w pozytywny kierunek jego rozwoju. Tylko w 2021 roku przychody operatora największego programu multipartnerskiego w Polsce wzrosły o blisko 30% r-d-r.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.