Program PAYBACK notuje rekordowe zainteresowanie
Program lojalnościowy to świetne narzędzie do walki z inflacją. Kampanie prowadzone w ostatnim czasie przez partnerów PAYBACK są tego najlepszym przykładem. Letnia loteria Kaufland Polska, „Tanie lato z bp”, akcja multipartnerska „Wyspa Skarbów” sprawiły, że w lipcu do Programu zapisało się ponad dwa razy więcej osób niż w tym samym czasie rok temu, a liczba użytkowników aktywnie korzystających z aplikacji w ubiegłym miesiącu przekroczyła milion.
- Cieszymy się, że akcje prowadzone wspólnie z innymi partnerami wzbudzają tak duże zainteresowanie i dzięki nim możemy powitać w Programie nowych uczestników. Zarówno nowi jak i dotychczasowi PAYBACKowicze doceniają wymierne korzyści takich działań. Jesteśmy przekonani, że dzięki ofertom wszystkich partnerów Programu nowi uczestnicy pozostaną na wiele lat. „Tańsze wakacje z bp” to przykład jednej z wielu promocji, do których daje dostęp karta PAYBACK. Każdy zarejestrowany użytkownik może z nią zbierać punkty w jednym z ponad 2 000 miejsc, w tym w ponad 300 sklepach online, a następnie wymieniać je na kolejne zakupy, vouchery czy nagrody rzeczowe. To wszystko możliwe jest m.in. dzięki unikalnemu multipartnerskiemu charakterowi naszego Programu - tłumaczy Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
Współpraca marek partnerskich z PAYBACK odbywa się na kilku płaszczyznach. Przede wszystkim są to codzienne promocje dostępne dla uczestników m.in. w aplikacji PAYBACK, na stronie www czy w punktach sprzedaży Partnerów. Są to także akcje cykliczne, jak np. „PAYBACK-owe poniedziałki”, czy „Turbo Środy”, kiedy to na łowców okazji czekają specjalne oferty dostępne wyłącznie w określonych dniach. Kolejny rodzaj działań to duże promocje multipartnerskie, jak np.: „Strzel hat-tricka z PAYBACK” z 2021 czy tegoroczna akcja „Punktuj sercem” prowadzona we współpracy z PAH na rzecz ukraińskich obywateli. Partnerzy Programu często przygotowują również działania cross-promocyjne organizując je w duecie z inną marką, jak np. wspólne przedsięwzięcia bp i PSB Mrówka, czy bp i Kaufland.
Wyniki najnowszych akcji Programu PAYBACK wpisują się w pozytywny kierunek jego rozwoju. Tylko w 2021 roku przychody operatora największego programu multipartnerskiego w Polsce wzrosły o blisko 30% r-d-r.
![Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_464283289,w_275,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade
![Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_720412053,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
![Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_811097871,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.