Program PAYBACK notuje rekordowe zainteresowanie
Program lojalnościowy to świetne narzędzie do walki z inflacją. Kampanie prowadzone w ostatnim czasie przez partnerów PAYBACK są tego najlepszym przykładem. Letnia loteria Kaufland Polska, „Tanie lato z bp”, akcja multipartnerska „Wyspa Skarbów” sprawiły, że w lipcu do Programu zapisało się ponad dwa razy więcej osób niż w tym samym czasie rok temu, a liczba użytkowników aktywnie korzystających z aplikacji w ubiegłym miesiącu przekroczyła milion.
- Cieszymy się, że akcje prowadzone wspólnie z innymi partnerami wzbudzają tak duże zainteresowanie i dzięki nim możemy powitać w Programie nowych uczestników. Zarówno nowi jak i dotychczasowi PAYBACKowicze doceniają wymierne korzyści takich działań. Jesteśmy przekonani, że dzięki ofertom wszystkich partnerów Programu nowi uczestnicy pozostaną na wiele lat. „Tańsze wakacje z bp” to przykład jednej z wielu promocji, do których daje dostęp karta PAYBACK. Każdy zarejestrowany użytkownik może z nią zbierać punkty w jednym z ponad 2 000 miejsc, w tym w ponad 300 sklepach online, a następnie wymieniać je na kolejne zakupy, vouchery czy nagrody rzeczowe. To wszystko możliwe jest m.in. dzięki unikalnemu multipartnerskiemu charakterowi naszego Programu - tłumaczy Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
Współpraca marek partnerskich z PAYBACK odbywa się na kilku płaszczyznach. Przede wszystkim są to codzienne promocje dostępne dla uczestników m.in. w aplikacji PAYBACK, na stronie www czy w punktach sprzedaży Partnerów. Są to także akcje cykliczne, jak np. „PAYBACK-owe poniedziałki”, czy „Turbo Środy”, kiedy to na łowców okazji czekają specjalne oferty dostępne wyłącznie w określonych dniach. Kolejny rodzaj działań to duże promocje multipartnerskie, jak np.: „Strzel hat-tricka z PAYBACK” z 2021 czy tegoroczna akcja „Punktuj sercem” prowadzona we współpracy z PAH na rzecz ukraińskich obywateli. Partnerzy Programu często przygotowują również działania cross-promocyjne organizując je w duecie z inną marką, jak np. wspólne przedsięwzięcia bp i PSB Mrówka, czy bp i Kaufland.
Wyniki najnowszych akcji Programu PAYBACK wpisują się w pozytywny kierunek jego rozwoju. Tylko w 2021 roku przychody operatora największego programu multipartnerskiego w Polsce wzrosły o blisko 30% r-d-r.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.