Komunikaty PR

Proteon Pharmaceuticals – partnerstwo handlowe z DuPont Animal Nutrition

2020-09-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Proteon Pharmaceuticals, polska firma biotechnologiczna i lider technologii bakteriofagowej w dodatkach paszowych dla zwierząt hodowlanych, podjęła strategiczne partnerstwo z DuPont Animal Nutrition, oddziałem DuPont Nutrition & Biosciences (DuPont),  w zakresie dystrybucji innowacyjnych rozwiązań Proteonu. Celem współpracy jest wprowadzenie w wybranych krajach oferowanych przez Proteon rozwiązań bakteriofagowych dla producentów drobiu. Dzięki znanej i zaufanej marce lidera rynkowego DuPont, lokalni producenci w krajach objętych dystrybucją korporacji będą mogli korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań ochrony zdrowia ptactwa hodowlanego. Współpraca firm rozszerzy ofertę DuPont i obszaru sprzedaży Proteon Pharmaceuticals oraz będzie znaczącym wsparciem dla globalnych działań zmierzających do ograniczania oporności na środki przeciwbakteryjne (AMR)
u zwierząt hodowlanych.


Impulsem do uruchomienia przez Proteon inwestycji w technologie bakteriofagowe było rosnące w skali globalnej zagrożenie antybiotykoopornością. Nowoczesna analityka
i genomika umożliwiły naukowcom firmy prowadzenie badań przesiewowych oraz identyfikację konkretnych bakteriofagów przeciwdziałających określonym zagrożeniom bakteryjnym u zwierząt i ryb hodowlanych. Opracowane rozwiązania mają znaczący wpływ na bezpieczeństwo pasz i żywności. Nowatorska w przemyśle drobiarskim technologia Proteon Pharmaceuticals, jest już stosowana przez hodowców drobiu w kilku krajach europejskich i azjatyckich. Rozwiązania Proteon nie tylko zapewniają bezpieczeństwo biologiczne, ale też poprawiają wydajność i jakość produkcji.

 

„Jesteśmy głęboko przekonani, że produkty bakteriofagowe są przyszłością dla zdrowia i żywienia zwierząt i ryb hodowlanych, oraz że pomogą ograniczyć stosowanie antybiotyków w hodowlach. Zminimalizowanie antybiotykooporności bakterii przyczyni się również do poprawy zdrowia konsumentów” - powiedział prof. Jarosław Dastych, Prezes Zarządu Proteon Pharmaceuticals. „Cieszymy się, że wspólnie z firmą DuPont możemy rozpowszechniać nasze rozwiązania bakteriofagowe, i że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści producentom drobiu na całym świecie”.

 

„Proteon Pharmaceuticals jest pionierem w technologii bakteriofagowej stosowanej w dodatkach paszowych dla zwierząt hodowlanych. Rozwijając tę technologię przez 10 lat, przetestowali swoje rozwiązania w Europie i Azji zarówno pod względem skuteczności, jak i stabilności ”- powiedział Aart Materboer, Business Leader, DuPont Animal Nutrition. „Ta technologia pasuje do naszego podejścia nutribiotycznego. Z przyjemnością dodajemy ją do portfolio naszych rozwiązań dla producentów drobiu”.


„Czynnikami decydującymi o nawiązaniu współpracy pomiędzy Proteon Pharmaceuticals i globalną firmą, jaką jest DuPont, były bogate doświadczenie naukowe pracowników Proteon oraz wiodąca pozycja naszej spółki wśród firm o podobnym profilu na całym świecie.” powiedział Nipun Gupta, Chief Commercial Officer, Proteon Pharmaceuticals.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.