Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja z… ananasem w tle
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim instalacji jest ananas, nawiązujący do egzotycznej historii niedawno otwartych Ogrodów Ulricha.
Co roku polskie miasta rozświetlają się w okresie przedświątecznym, a gwiazdkowe dekoracje stały się nieodłączonym elementem w przestrzeni publicznej. Nie bez powodu – wyniki badań pokazują, że dla wielu Polaków iluminacje oraz ozdoby są szczególnie ważne, ponieważ sprawiają, że okres przygotowań do świąt Bożego Narodzenia jest bardziej radosny i przyjemniejszy[1]. W ten trend postanowił wpisać się Wola Park, który w tym roku zadbał o spektakularną odsłonę świątecznej iluminacji. Impulsem do montażu nowych dekoracji było październikowe otwarcie Ogrodów Ulricha, a ich motywem przewodnim jest ananas.
Klienci mogą podziwiać instalację składającą się z kilkunastu tysięcy energooszczędnych światełek. Jej projektowaniu przyświecał cel z jednej strony uchwycenia historycznego ducha miejsca, a z drugiej stworzenia klimatu magicznego ogrodu. W bajkowy świat dekoracji klientów wprowadza świetlny tunel, a dalej czekają interaktywne atrakcje: animowane kule LED, huśtawka z ananasem i karuzela napędzana siłą rąk. Na placu głównym stanęła choinka, a ponadto wokół Wola Parku odwiedzający znajdą m.in. tunel zmieniający kolor, bombki w kształcie ananasa, a nawet rozświetlony labirynt, w którym poznają historię zabytkowych Ogrodów Ulricha i odpowiedź na pytanie, dlaczego to właśnie ananas stał się ich symbolem.
Rozświetlone zostały nie tylko plac główny oraz historyczny park otaczające obiekt, ale też wnętrza Wola Parku i Szklarni Ulricha. Przeszklony dach szklarni, w której znajduje się food hall, udekorowany został tysiącami lampek LED, które tworzą wrażenie rozgwieżdżonego nieba.
W dobie kryzysu energetycznego zadbano dodatkowo o oszczędność energii. Cała instalacja jest stworzona z wykorzystaniem oświetlenia LED oraz najnowocześniejszej, energooszczędnej technologii. Wola Park ściśle przestrzega obecnych norm energetycznych i stale monitoruje pobór energii, jak również wykorzystuje nowoczesne i zrównoważone rozwiązania. Co więcej, Ingka Centres planuje do 2025 roku zasilać wszystkie swoje budynki w 100 proc. odnawialną energią.
– Wola Park to coś więcej niż centrum handlowe. Chcemy, aby nasi klienci mieli dostęp do świetnej oferty handlowej, ale również miło i przyjemnie spędzali u nas czas. Jesteśmy miejscem spotkań, a zwłaszcza w okresie świątecznym spotkania przynoszą nam najwięcej radości. W tym roku przygotowaliśmy wyjątkową odsłonę zimowych dekoracji, i mamy nadzieję, że zachwyci wszystkich gości. Przy tworzeniu instalacji zadbaliśmy o jej energooszczędność, a także wykorzystanie zrównoważonych materiałów. Zapraszamy do odwiedzin i zachęcamy do dzielenia się relacjami z innymi – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
Odwiedzający będą mogli podziwiać świąteczne ozdoby w Wola Parku do 24 lutego 2023 roku.
[1] Badanie przeprowadzone przez firmę badawczą Insight Lab na zlecenie Multidekor na reprezentatywnej próbie mieszkańców polskich miast w dniach 31.10-1.11.2022.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.