Przekąski i napoje w promocji z aplikacją Żappka
W kilku regionach Polski niedawno rozpoczęły się ferie zimowe. Z tej okazji Żabka przygotowała ofertę promocyjną „Zima Stulecia”. Warto szukać produktów oznaczonych tym hasłem i korzystać ze zniżek dzięki aplikacji żappka. Ceny wybranych produktów spadają do minus 70%! Oferta ważna od 19 stycznia do 15 lutego br.
Ofertą od 27.01 do 01.02 br. objęte zostały napoje, słone przekąski i słodycze, które umilą wspólne chwile w rodzinnym gronie i czas spędzony z przyjaciółmi. W promocji przy zakupie dwóch napojów Lipton Ice Tea w butelce o pojemności 0,5 l, cena za drugą butelkę wyniesie 2,70 zł (cena regularna: 4,20 zł). Do wyboru różne warianty smakowe. Do tego chipsy Lay’s– w cenie 3,99 zł za drugie opakowanie 140 g przy zakupie dwóch (cena poza promocją: 6,50 zł za szt.), a przy zakupie dwóch batonów Oreo, za drugi klienci zapłacą 1,70 zł (cena regularna: 2,70 zł). Promocja jest aktywna wyłącznie przy skorzystaniu z aplikacji żappka.
Kolejne tygodnie ferii aż do 15 lutego przyniosą nowe produkty w promocji „Zima Stulecia” z żappką. Zachęcamy do śledzenia oferty, która potrwa od 19 stycznia do 15 lutego br. W tym czasie klienci mogą kupić wybrane przekąski i napoje jako wielosztuki, za drugi produkt płacąc nawet do 70% mniej. Akcja skierowana jest to posiadaczy aplikacji żappka. Jeśli jeszcze nie masz aplikacji żappka w swoim telefonie – warto ją założyć, bo skorzystać z tej i kolejnych atrakcyjnych promocji i wiele zyskać!
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7900 placówek prowadzonych przez ponad 6600 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.