Przekąski i napoje w promocji z aplikacją Żappka
W kilku regionach Polski niedawno rozpoczęły się ferie zimowe. Z tej okazji Żabka przygotowała ofertę promocyjną „Zima Stulecia”. Warto szukać produktów oznaczonych tym hasłem i korzystać ze zniżek dzięki aplikacji żappka. Ceny wybranych produktów spadają do minus 70%! Oferta ważna od 19 stycznia do 15 lutego br.
Ofertą od 27.01 do 01.02 br. objęte zostały napoje, słone przekąski i słodycze, które umilą wspólne chwile w rodzinnym gronie i czas spędzony z przyjaciółmi. W promocji przy zakupie dwóch napojów Lipton Ice Tea w butelce o pojemności 0,5 l, cena za drugą butelkę wyniesie 2,70 zł (cena regularna: 4,20 zł). Do wyboru różne warianty smakowe. Do tego chipsy Lay’s– w cenie 3,99 zł za drugie opakowanie 140 g przy zakupie dwóch (cena poza promocją: 6,50 zł za szt.), a przy zakupie dwóch batonów Oreo, za drugi klienci zapłacą 1,70 zł (cena regularna: 2,70 zł). Promocja jest aktywna wyłącznie przy skorzystaniu z aplikacji żappka.
Kolejne tygodnie ferii aż do 15 lutego przyniosą nowe produkty w promocji „Zima Stulecia” z żappką. Zachęcamy do śledzenia oferty, która potrwa od 19 stycznia do 15 lutego br. W tym czasie klienci mogą kupić wybrane przekąski i napoje jako wielosztuki, za drugi produkt płacąc nawet do 70% mniej. Akcja skierowana jest to posiadaczy aplikacji żappka. Jeśli jeszcze nie masz aplikacji żappka w swoim telefonie – warto ją założyć, bo skorzystać z tej i kolejnych atrakcyjnych promocji i wiele zyskać!
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7900 placówek prowadzonych przez ponad 6600 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509
Marki własne marketów - co zrobić, aby na tym wzroście nie st
![in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1150246300,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan
Niby cała Polska żyje footballem, a jednak Polacy w czasie meczów reprezentacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Bankowość
![](https://www.newseria.pl/files/11111/677-bgk,w_274,_small.jpg)
Banki spółdzielcze z coraz większą rolą w finansowaniu rolników i firm. Nadmierne regulacje i niejednoznaczne przepisy ograniczają ich rozwój
Banki spółdzielcze odpowiadają w Polsce za ponad 60 proc. finansowania rolnictwa i niemal 20 proc. finansowania MŚP, a także obsługują 60 proc. jednostek samorządu terytorialnego. Ich rola w lokalnych społecznościach jest więc znacząca, bo są tam pierwszym wyborem dla rolników i mniejszych firm. Zmienność środowiska prawnego – zarówno nowe inicjatywy legislacyjne, jak i niepewność związana z interpretacją prawa – wpłynęła jednak na spadek przewidywalności warunków funkcjonowania banków. – Potrzebujemy deregulacji, zmniejszenia liczby przepisów, zwiększenia ich przejrzystości i jednoznaczności – podkreśla Krzysztof Karwowski, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](https://www.newseria.pl/files/11111/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polscy producenci gier coraz mocniej obecni na zagranicznych rynkach. Wykorzystanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, może zwiększyć ich konkurencyjność
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lichthund-gielda-foto,w_133,r_png,_small.png)
Jeszcze w tym roku rynek gier mobilnych w Polsce może przekroczyć wartość 142 mln dol., a do 2027 roku liczba użytkowników może sięgnąć 6,5 mln – wynika z danych portalu Statista. Również cała szeroko rozumiana branża gier wideo ma przed sobą dobre perspektywy, czemu sprzyjają zmiany technologiczne oraz pokoleniowe. Na tych trendach korzystają polskie firmy gamingowe i widzą w tym szanse na coraz mocniejszą ekspansję na zagranicznych rynkach. Studio Lichthund, które niedawno zadebiutowało na NewConnect, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w procesie tworzenia gier. W ciągu roku planuje wypuścić dwie nowe produkcje – Food Truck Empire i Bulldog.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.