Przekąski i napoje w promocji z aplikacją Żappka
W kilku regionach Polski niedawno rozpoczęły się ferie zimowe. Z tej okazji Żabka przygotowała ofertę promocyjną „Zima Stulecia”. Warto szukać produktów oznaczonych tym hasłem i korzystać ze zniżek dzięki aplikacji żappka. Ceny wybranych produktów spadają do minus 70%! Oferta ważna od 19 stycznia do 15 lutego br.
Ofertą od 27.01 do 01.02 br. objęte zostały napoje, słone przekąski i słodycze, które umilą wspólne chwile w rodzinnym gronie i czas spędzony z przyjaciółmi. W promocji przy zakupie dwóch napojów Lipton Ice Tea w butelce o pojemności 0,5 l, cena za drugą butelkę wyniesie 2,70 zł (cena regularna: 4,20 zł). Do wyboru różne warianty smakowe. Do tego chipsy Lay’s– w cenie 3,99 zł za drugie opakowanie 140 g przy zakupie dwóch (cena poza promocją: 6,50 zł za szt.), a przy zakupie dwóch batonów Oreo, za drugi klienci zapłacą 1,70 zł (cena regularna: 2,70 zł). Promocja jest aktywna wyłącznie przy skorzystaniu z aplikacji żappka.
Kolejne tygodnie ferii aż do 15 lutego przyniosą nowe produkty w promocji „Zima Stulecia” z żappką. Zachęcamy do śledzenia oferty, która potrwa od 19 stycznia do 15 lutego br. W tym czasie klienci mogą kupić wybrane przekąski i napoje jako wielosztuki, za drugi produkt płacąc nawet do 70% mniej. Akcja skierowana jest to posiadaczy aplikacji żappka. Jeśli jeszcze nie masz aplikacji żappka w swoim telefonie – warto ją założyć, bo skorzystać z tej i kolejnych atrakcyjnych promocji i wiele zyskać!
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7900 placówek prowadzonych przez ponad 6600 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.