Komunikaty PR

Przekaż żappsy i zdobądź wyjątkową bluzę Żabki i WOŚP

2022-01-17  |  16:20
Biuro prasowe

Kolejny już raz sieć Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej zaangażowanie w działalność charytatywną. Przez dwa kolejne tygodnie przed jubileuszowym 30. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne. Równowartość kwoty przekazanych przez nich cegiełek zasili konto 30. Finału WOŚP. Dla 5 osób, które przekażą najwięcej żappsów czekają wyjątkowe nagrody! Zbiórka trwa do 30 stycznia.

Użytkownicy aplikacji Żappka mogą zdecydować się na przekazanie cegiełki o różnych wartościach: 50 żappsów to równowartość 50 gr, 100 żappsów – odpowiada wartości 1 zł, przy pomocy 400 żappsów przekazują na rzecz WOŚP 5 zł, za 800 punktów lojalnościowych – na cel Fundacji przekazane zostanie 10 zł, aż wreszcie 1000 i 1200 żappsów to odpowiednio równowartość kwoty 12 i 15 zł. Suma wartości wszystkich przekazanych przez klientów sieci cegiełek wesprze cel 30. Finału WOŚP.

Klienci Żabki będą mogli przekazać swoje żappsy w terminie od 17 do 30 stycznia. Każda osoba może przekazać maksymalnie 3 cegiełki w ramach każdego z nominałów. Na 5 najhojniejszych klientów czekają wyjątkowe nagrody – limitowane bluzy wyprodukowane specjalnie na tę okazję we współpracy z WOŚP.

Warto przypomnieć, że na stronie sieci tradycyjnie pojawiała się również e-Skarbonka, za pomocą której klienci, franczyzobiorcy, pracownicy i firmy mogą przekazać datki na rzecz zbiórki. Nie zapominajmy także o możliwości wsparcia działania WOŚP w sposób doskonale funkcjonujący od 30 lat – wrzucania gotówki do kolorowych puszek, które są dostępne we wszystkich ponad 7900 Żabkach w całej Polsce. Jeśli ktoś woli wpłacić datek za pomocą karty – sieć również daje taką możliwość!

Żabka od wielu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, biorąc aktywny udział w zbiórkach. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowania klientów i franczyzobiorców firma przekazała na rzecz 29. Finału WOŚP ponad 3 mln złotych, na które złożyły się datki wrzucone do puszek w Żabkach oraz kwota stanowiąca równowartość wygaszonych żappsów. Z tej kwoty użytkownicy aplikacji przekazali na zbiórkę WOŚP blisko 1 mln złotych!

To nie pierwszy raz, gdy Żabka angażuje użytkowników żappki w działania charytatywne. Oprócz kolejnego wsparcia zbiórki WOŚP, sieć w kwietniu 2020 roku zaangażowała klientów w akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych. W akcję włączyło się ponad 248 tys. użytkowników aplikacji. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł, a przekazane placówkom medycznym środki zostały przez nie rozdysponowane na zakup sprzętu medycznego do leczenia pacjentów z COVID-19.

30. Finał WOŚP odbędzie się 30 stycznia 2022 r. Środki zebrane podczas tegorocznej zbiórki wykorzystane zostaną dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.  W zbiórkę włączy się  blisko 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w 1633 sztabach na całym świecie. Centrum wydarzeń 30. Finału tradycyjne stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad w Warszawie, natomiast koncert odbędzie się w ogromnym namiocie, do którego, ze względu na pandemię, wstęp będą miały wyłącznie osoby posiadające certyfikaty potwierdzające szczepienia oraz osoby posiadające negatywny wynik testu na obecność koronawirusa. W koncercie weźmie udział wielu polskich artystów m.in. Dżem, Kwiat Jabłoni, IRA, Voo Voo czy De Mono. Wydarzenie rozpocznie występ zespołu Happy Sad, a na pożegnanie zagra zespół LemON.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7900 placówek prowadzonych przez ponad 6500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.