Komunikaty PR

Przekaż żappsy i zdobądź wyjątkową bluzę Żabki i WOŚP

2022-01-17  |  16:20
Biuro prasowe

Kolejny już raz sieć Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej zaangażowanie w działalność charytatywną. Przez dwa kolejne tygodnie przed jubileuszowym 30. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne. Równowartość kwoty przekazanych przez nich cegiełek zasili konto 30. Finału WOŚP. Dla 5 osób, które przekażą najwięcej żappsów czekają wyjątkowe nagrody! Zbiórka trwa do 30 stycznia.

Użytkownicy aplikacji Żappka mogą zdecydować się na przekazanie cegiełki o różnych wartościach: 50 żappsów to równowartość 50 gr, 100 żappsów – odpowiada wartości 1 zł, przy pomocy 400 żappsów przekazują na rzecz WOŚP 5 zł, za 800 punktów lojalnościowych – na cel Fundacji przekazane zostanie 10 zł, aż wreszcie 1000 i 1200 żappsów to odpowiednio równowartość kwoty 12 i 15 zł. Suma wartości wszystkich przekazanych przez klientów sieci cegiełek wesprze cel 30. Finału WOŚP.

Klienci Żabki będą mogli przekazać swoje żappsy w terminie od 17 do 30 stycznia. Każda osoba może przekazać maksymalnie 3 cegiełki w ramach każdego z nominałów. Na 5 najhojniejszych klientów czekają wyjątkowe nagrody – limitowane bluzy wyprodukowane specjalnie na tę okazję we współpracy z WOŚP.

Warto przypomnieć, że na stronie sieci tradycyjnie pojawiała się również e-Skarbonka, za pomocą której klienci, franczyzobiorcy, pracownicy i firmy mogą przekazać datki na rzecz zbiórki. Nie zapominajmy także o możliwości wsparcia działania WOŚP w sposób doskonale funkcjonujący od 30 lat – wrzucania gotówki do kolorowych puszek, które są dostępne we wszystkich ponad 7900 Żabkach w całej Polsce. Jeśli ktoś woli wpłacić datek za pomocą karty – sieć również daje taką możliwość!

Żabka od wielu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, biorąc aktywny udział w zbiórkach. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowania klientów i franczyzobiorców firma przekazała na rzecz 29. Finału WOŚP ponad 3 mln złotych, na które złożyły się datki wrzucone do puszek w Żabkach oraz kwota stanowiąca równowartość wygaszonych żappsów. Z tej kwoty użytkownicy aplikacji przekazali na zbiórkę WOŚP blisko 1 mln złotych!

To nie pierwszy raz, gdy Żabka angażuje użytkowników żappki w działania charytatywne. Oprócz kolejnego wsparcia zbiórki WOŚP, sieć w kwietniu 2020 roku zaangażowała klientów w akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych. W akcję włączyło się ponad 248 tys. użytkowników aplikacji. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł, a przekazane placówkom medycznym środki zostały przez nie rozdysponowane na zakup sprzętu medycznego do leczenia pacjentów z COVID-19.

30. Finał WOŚP odbędzie się 30 stycznia 2022 r. Środki zebrane podczas tegorocznej zbiórki wykorzystane zostaną dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.  W zbiórkę włączy się  blisko 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w 1633 sztabach na całym świecie. Centrum wydarzeń 30. Finału tradycyjne stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad w Warszawie, natomiast koncert odbędzie się w ogromnym namiocie, do którego, ze względu na pandemię, wstęp będą miały wyłącznie osoby posiadające certyfikaty potwierdzające szczepienia oraz osoby posiadające negatywny wynik testu na obecność koronawirusa. W koncercie weźmie udział wielu polskich artystów m.in. Dżem, Kwiat Jabłoni, IRA, Voo Voo czy De Mono. Wydarzenie rozpocznie występ zespołu Happy Sad, a na pożegnanie zagra zespół LemON.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7900 placówek prowadzonych przez ponad 6500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.