Komunikaty PR

Przekaż żappsy i zdobądź wyjątkową bluzę Żabki i WOŚP

2022-01-17  |  16:20
Biuro prasowe

Kolejny już raz sieć Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej zaangażowanie w działalność charytatywną. Przez dwa kolejne tygodnie przed jubileuszowym 30. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne. Równowartość kwoty przekazanych przez nich cegiełek zasili konto 30. Finału WOŚP. Dla 5 osób, które przekażą najwięcej żappsów czekają wyjątkowe nagrody! Zbiórka trwa do 30 stycznia.

Użytkownicy aplikacji Żappka mogą zdecydować się na przekazanie cegiełki o różnych wartościach: 50 żappsów to równowartość 50 gr, 100 żappsów – odpowiada wartości 1 zł, przy pomocy 400 żappsów przekazują na rzecz WOŚP 5 zł, za 800 punktów lojalnościowych – na cel Fundacji przekazane zostanie 10 zł, aż wreszcie 1000 i 1200 żappsów to odpowiednio równowartość kwoty 12 i 15 zł. Suma wartości wszystkich przekazanych przez klientów sieci cegiełek wesprze cel 30. Finału WOŚP.

Klienci Żabki będą mogli przekazać swoje żappsy w terminie od 17 do 30 stycznia. Każda osoba może przekazać maksymalnie 3 cegiełki w ramach każdego z nominałów. Na 5 najhojniejszych klientów czekają wyjątkowe nagrody – limitowane bluzy wyprodukowane specjalnie na tę okazję we współpracy z WOŚP.

Warto przypomnieć, że na stronie sieci tradycyjnie pojawiała się również e-Skarbonka, za pomocą której klienci, franczyzobiorcy, pracownicy i firmy mogą przekazać datki na rzecz zbiórki. Nie zapominajmy także o możliwości wsparcia działania WOŚP w sposób doskonale funkcjonujący od 30 lat – wrzucania gotówki do kolorowych puszek, które są dostępne we wszystkich ponad 7900 Żabkach w całej Polsce. Jeśli ktoś woli wpłacić datek za pomocą karty – sieć również daje taką możliwość!

Żabka od wielu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, biorąc aktywny udział w zbiórkach. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowania klientów i franczyzobiorców firma przekazała na rzecz 29. Finału WOŚP ponad 3 mln złotych, na które złożyły się datki wrzucone do puszek w Żabkach oraz kwota stanowiąca równowartość wygaszonych żappsów. Z tej kwoty użytkownicy aplikacji przekazali na zbiórkę WOŚP blisko 1 mln złotych!

To nie pierwszy raz, gdy Żabka angażuje użytkowników żappki w działania charytatywne. Oprócz kolejnego wsparcia zbiórki WOŚP, sieć w kwietniu 2020 roku zaangażowała klientów w akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych. W akcję włączyło się ponad 248 tys. użytkowników aplikacji. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł, a przekazane placówkom medycznym środki zostały przez nie rozdysponowane na zakup sprzętu medycznego do leczenia pacjentów z COVID-19.

30. Finał WOŚP odbędzie się 30 stycznia 2022 r. Środki zebrane podczas tegorocznej zbiórki wykorzystane zostaną dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.  W zbiórkę włączy się  blisko 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w 1633 sztabach na całym świecie. Centrum wydarzeń 30. Finału tradycyjne stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad w Warszawie, natomiast koncert odbędzie się w ogromnym namiocie, do którego, ze względu na pandemię, wstęp będą miały wyłącznie osoby posiadające certyfikaty potwierdzające szczepienia oraz osoby posiadające negatywny wynik testu na obecność koronawirusa. W koncercie weźmie udział wielu polskich artystów m.in. Dżem, Kwiat Jabłoni, IRA, Voo Voo czy De Mono. Wydarzenie rozpocznie występ zespołu Happy Sad, a na pożegnanie zagra zespół LemON.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7900 placówek prowadzonych przez ponad 6500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.