Komunikaty PR

Przelej żappsy znajomemu – nowa funkcjonalność w aplikacji mobilnej Żappka

2022-04-20  |  10:45
Biuro prasowe

Żappka to świetny przykład na to, jak technologia może zmienić oblicze handlu. Aplikacja to nie tylko program lojalnościowy, to także oferty i usługi dla klientów. Żabka regularnie dodaje do niej nowe funkcjonalności – od 4 kwietnia br. każdy użytkownik Żappki ma możliwość przelewania swoich żappsów na konto znajomego, innego użytkownika tej aplikacji mobilnej. Dziennie można dokonać transferu maksymalnie 1 200 żappsów. Punkty lojalnościowe zbierane podczas zakupów w sklepach sieci Żabka można wymieniać na atrakcyjne nagrody.

Żappka cieszy się ogromnym zainteresowaniem użytkowników – od momentu jej wprowadzenia aplikację pobrało już ponad 8 mln osób. To jeden z lepszych wyników na polskim rynku. Staramy się, by aplikacja Żappka była pomocna i przyjazna naszym klientom, by stanowiła wsparcie w codziennych, wygodnych zakupach w sklepach naszej sieci. Dlatego też stale ją rozwijamy, dodając nowe funkcjonalności. Właśnie daliśmy naszym klientom, użytkownikom Żappki, możliwość przelewania swoich żappsów na konto znajomych. Zachęcamy do przekazywania sobie żappsów i wymiany ich na atrakcyjne nagrody – mówi Dino Metaxas, Head of Digital Acceleration w Żabka Polska.  

Z nowej funkcjonalności mogą korzystać osoby, które potwierdziły w Żappce swój numer telefonu. Przelewu można dokonać na konto użytkownika Żappki, który także potwierdził swój numer. Dziennie można dokonać transferu maksymalnie 1 200 żappsów. Przelane żappsy będą ważne do końca danego roku kalendarzowego.

Żappka to jedna z najczęściej pobieranych, bezpłatnych aplikacji w Polsce. Aby czerpać korzyści z aplikacji, wystarczy się w niej zarejestrować i podczas zakupów zeskanowywać kod z aplikacji. Po zakończeniu transakcji żappsy zasilą nasze konto w Żappce. Żappsy są naliczane za każdą wydaną złotówkę. Zebrane punkty można wymieniać na atrakcyjne nagrody.

Za pośrednictwem Żappki sieć wysyła także swoim klientom liczne, zindywidualizowane promocje i wyzwania z nagrodami. Aplikacja ma także wiele przydatnych funkcjonalności, jak np. płatności bezdotykowe Żappka Pay czy możliwość śledzenia przesyłki Żappka Post.

Wykorzystując aplikację, Żabka angażuje także swoich klientów w działania charytatywne. Użytkownicy Żappki – poprzez wymianę zebranych punktów na cegiełki charytatywne – mieli możliwość aktywnego włączenia się w walkę z koronawirusem, wsparcia finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czy organizacji charytatywnych prowadzących działania humanitarne w Ukrainie.

Żappkę można bezpłatnie pobrać ze sklepów mobilnych Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając  ponad 4000 nowych sklepów  w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

_______________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.