Komunikaty PR

PSH Lewiatan awansuje w prestiżowych rankingach

2020-06-22  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Polska Sieć Handlowa Lewiatan kolejny rok z rządu notuje awans w rankingach największych przedsiębiorstw działających w Polsce. Największa polska sieć franczyzowa uplasowała się na 17. miejscu „Listy 500” Największych Polskich Przedsiębiorstw, 7. wśród Największych Polskich Pracodawców w plebiscycie dziennika Rzeczpospolita oraz 11. na liście 200 Największych Polskich Firm tygodnika Wprost.  

PSH Lewiatan, jako trzecia największa sieć handlowa i największa sieć franczyzowa od ponad 25 lat zrzesza w swoich strukturach 2.100 polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą ponad 3.200 sklepów pod znaną, rozpoznawalną i cenioną przez klientów marką. Sieć plasuje się w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, a jej obroty w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł. Dotychczasowe działania podejmowane przez PSH Lewiatan zapewniły jej najwyższe w historii 17. miejsce na Liście 500 Największych Polskich Przedsiębiorstw, a także 7. wśród Największych Polskich Pracodawców dziennika Rzeczpospolita i 11. na liście 200 Największych Polskich Firm wg. tygodnika Wprost.

Dzięki jasno określonym celom oraz bliskiej współpracy z zaangażowanymi, polskimi przedsiębiorcami od lat z sukcesem rozwijamy naszą sieć sklepów. To dla nas ogromna satysfakcja, że nasza działalność jest systematycznie doceniana przez branżę, a praca jaką od lat konsekwentnie wkładamy w rozwój sieci,  znajduje swoje odzwierciedlenie w tak prestiżowych rankingach. Stanowi to dla nas dodatkowe źródło motywacji do dalszej intensywnej pracy – mówi Robert Rękas, Prezes PSH Lewiatan.

Jednym z głównych priorytetów strategii PSH Lewiatan jest rozwój sieci poprzez przystępowanie do niej nowych przedsiębiorców, jak też wsparcie biznesów tych, którzy już działają pod szyldem Lewiatana. Obecnie w sieci działa już ponad 3.200 sklepów, które zatrudniają około 30.000 pracowników. Dwutorowa ścieżka ekspansji pozwoliła sieci na uruchomienie w bieżącym roku już 65 nowych placówek handlowych Lewiatana. Nowo otwarte sklepy zostały przystosowane do standardów sieci oraz kompleksowo dopasowane do potrzeb lokalnych klientów.

***

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3.200 placówek handlowych zatrudniających 30.000 pracowników. PSH Lewiatan zajęła w 2019 roku 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” w Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.