Komunikaty PR

PSH Lewiatan awansuje w prestiżowych rankingach

2020-06-22  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Polska Sieć Handlowa Lewiatan kolejny rok z rządu notuje awans w rankingach największych przedsiębiorstw działających w Polsce. Największa polska sieć franczyzowa uplasowała się na 17. miejscu „Listy 500” Największych Polskich Przedsiębiorstw, 7. wśród Największych Polskich Pracodawców w plebiscycie dziennika Rzeczpospolita oraz 11. na liście 200 Największych Polskich Firm tygodnika Wprost.  

PSH Lewiatan, jako trzecia największa sieć handlowa i największa sieć franczyzowa od ponad 25 lat zrzesza w swoich strukturach 2.100 polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą ponad 3.200 sklepów pod znaną, rozpoznawalną i cenioną przez klientów marką. Sieć plasuje się w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, a jej obroty w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł. Dotychczasowe działania podejmowane przez PSH Lewiatan zapewniły jej najwyższe w historii 17. miejsce na Liście 500 Największych Polskich Przedsiębiorstw, a także 7. wśród Największych Polskich Pracodawców dziennika Rzeczpospolita i 11. na liście 200 Największych Polskich Firm wg. tygodnika Wprost.

Dzięki jasno określonym celom oraz bliskiej współpracy z zaangażowanymi, polskimi przedsiębiorcami od lat z sukcesem rozwijamy naszą sieć sklepów. To dla nas ogromna satysfakcja, że nasza działalność jest systematycznie doceniana przez branżę, a praca jaką od lat konsekwentnie wkładamy w rozwój sieci,  znajduje swoje odzwierciedlenie w tak prestiżowych rankingach. Stanowi to dla nas dodatkowe źródło motywacji do dalszej intensywnej pracy – mówi Robert Rękas, Prezes PSH Lewiatan.

Jednym z głównych priorytetów strategii PSH Lewiatan jest rozwój sieci poprzez przystępowanie do niej nowych przedsiębiorców, jak też wsparcie biznesów tych, którzy już działają pod szyldem Lewiatana. Obecnie w sieci działa już ponad 3.200 sklepów, które zatrudniają około 30.000 pracowników. Dwutorowa ścieżka ekspansji pozwoliła sieci na uruchomienie w bieżącym roku już 65 nowych placówek handlowych Lewiatana. Nowo otwarte sklepy zostały przystosowane do standardów sieci oraz kompleksowo dopasowane do potrzeb lokalnych klientów.

***

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3.200 placówek handlowych zatrudniających 30.000 pracowników. PSH Lewiatan zajęła w 2019 roku 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” w Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.