PSH Lewiatan stawia na rozwój marki własnej
Rozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Sieć systematycznie poszerza ofertę produktów z własnym logo, które kompleksowo odpowiadają na potrzeby konsumentów. Dzięki bliskiej współpracy z ponad 130 zaufanymi producentami w ofercie asortymentowej sieci znajduje się już blisko 500 artykułów, które cechują się połączeniem dobrej jakości i atrakcyjnej ceny.
Produkty z logo sieci Lewiatan od blisko 20 lat cieszą się uznaniem konsumentów i należą do liderów sprzedaży w swoich kategoriach. Oferta asortymentowa marki własnej Lewiatan odpowiada na najważniejsze potrzeby klientów łącząc dwie istotne cechy, jakimi są dobra jakość i atrakcyjna cena. Portfolio obejmuje blisko 500 produktów, wśród których znajdują się najpopularniejsze towary w niemal wszystkich kategoriach spożywczych, jak na przykład: soki i napoje, słodycze, przetwory, towary masowe, przekąski słone, jak również artykuły higieniczne, kosmetyki, chemia gospodarcza oraz produkty przemysłowe. Tylko w ostatnich tygodniach Lewiatan wprowadził do oferty marki własnej kolejne nowości, wśród których znalazły się m.in.: Sok jabłkowy 1l, napoje 1l – Oranżada biała i czerwona, Cool Cola, Cool Cola Zero 2l oraz Sok pomidorowy z chili 330ml. Rozszerzona została również kategoria artykułów higienicznych o nowe rodzaje mydeł w kostkach oraz w płynie.
– Marka własna Lewiatan to kluczowy element strategii sieci. Produkty te, z racji oczekiwanych przez konsumenta jakości i cen, są istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sklepów przynależących do Lewiatana – podkreśla Andrzej Izraelski, członek zarządu Lewiatan Holding S.A. – Wartość sprzedaży produktów marki Lewiatan rokrocznie rośnie, a obecnie większość z tych towarów to zdecydowani liderzy sprzedaży ilościowej w swoich kategoriach – wyjaśnia i dodaje, że rozwój portfolio marki własnej wynika z wymagań rynku – Kreujemy ofertę dostosowaną do preferencji naszych klientów, by w Lewiatanie mogli nabyć produkty w sprawdzonej jakości i w korzystnych cenach – tłumaczy Andrzej Izraelski.
Z danych PSH Lewiatan wynika, że sprzedaż produktów marki własnej stanowi obecnie poziom ponad 6 proc. wartości sprzedaży Lewiatana. Wszystkie produkty dostępne na półkach sklepów Lewiatan przechodzą przez wieloetapowy proces kontroli jakości, na który składają się m.in. badania próbek produktów w warunkach laboratoryjnych, testy sensoryczne oraz audyt procesów produkcyjnych w zakładach wytwarzających produkty marki Lewiatan.
Lewiatan inspiruje klientów
PSH Lewiatan regularnie podejmuje również działania komunikacyjne marki własnej skierowane bezpośrednio do konsumentów. Z myślą o swoich klientach sieć zaprezentowała kolejną odsłonę bezpłatnego magazynu „Polecamy produkty marki własnej Lewiatan”, w którym znajdują się przepisy na to, jak szybko, niedrogo i smacznie przygotować zdrowy i pełnowartościowy posiłek oraz szereg wskazówek kulinarnych na pyszne dania na każdą okazję.
***
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3.200 placówek handlowych zatrudniających 30.000 pracowników. PSH Lewiatan zajęła w 2019 roku 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” w Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.