PSH Lewiatan stawia na rozwój marki własnej
Rozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Sieć systematycznie poszerza ofertę produktów z własnym logo, które kompleksowo odpowiadają na potrzeby konsumentów. Dzięki bliskiej współpracy z ponad 130 zaufanymi producentami w ofercie asortymentowej sieci znajduje się już blisko 500 artykułów, które cechują się połączeniem dobrej jakości i atrakcyjnej ceny.
Produkty z logo sieci Lewiatan od blisko 20 lat cieszą się uznaniem konsumentów i należą do liderów sprzedaży w swoich kategoriach. Oferta asortymentowa marki własnej Lewiatan odpowiada na najważniejsze potrzeby klientów łącząc dwie istotne cechy, jakimi są dobra jakość i atrakcyjna cena. Portfolio obejmuje blisko 500 produktów, wśród których znajdują się najpopularniejsze towary w niemal wszystkich kategoriach spożywczych, jak na przykład: soki i napoje, słodycze, przetwory, towary masowe, przekąski słone, jak również artykuły higieniczne, kosmetyki, chemia gospodarcza oraz produkty przemysłowe. Tylko w ostatnich tygodniach Lewiatan wprowadził do oferty marki własnej kolejne nowości, wśród których znalazły się m.in.: Sok jabłkowy 1l, napoje 1l – Oranżada biała i czerwona, Cool Cola, Cool Cola Zero 2l oraz Sok pomidorowy z chili 330ml. Rozszerzona została również kategoria artykułów higienicznych o nowe rodzaje mydeł w kostkach oraz w płynie.
– Marka własna Lewiatan to kluczowy element strategii sieci. Produkty te, z racji oczekiwanych przez konsumenta jakości i cen, są istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sklepów przynależących do Lewiatana – podkreśla Andrzej Izraelski, członek zarządu Lewiatan Holding S.A. – Wartość sprzedaży produktów marki Lewiatan rokrocznie rośnie, a obecnie większość z tych towarów to zdecydowani liderzy sprzedaży ilościowej w swoich kategoriach – wyjaśnia i dodaje, że rozwój portfolio marki własnej wynika z wymagań rynku – Kreujemy ofertę dostosowaną do preferencji naszych klientów, by w Lewiatanie mogli nabyć produkty w sprawdzonej jakości i w korzystnych cenach – tłumaczy Andrzej Izraelski.
Z danych PSH Lewiatan wynika, że sprzedaż produktów marki własnej stanowi obecnie poziom ponad 6 proc. wartości sprzedaży Lewiatana. Wszystkie produkty dostępne na półkach sklepów Lewiatan przechodzą przez wieloetapowy proces kontroli jakości, na który składają się m.in. badania próbek produktów w warunkach laboratoryjnych, testy sensoryczne oraz audyt procesów produkcyjnych w zakładach wytwarzających produkty marki Lewiatan.
Lewiatan inspiruje klientów
PSH Lewiatan regularnie podejmuje również działania komunikacyjne marki własnej skierowane bezpośrednio do konsumentów. Z myślą o swoich klientach sieć zaprezentowała kolejną odsłonę bezpłatnego magazynu „Polecamy produkty marki własnej Lewiatan”, w którym znajdują się przepisy na to, jak szybko, niedrogo i smacznie przygotować zdrowy i pełnowartościowy posiłek oraz szereg wskazówek kulinarnych na pyszne dania na każdą okazję.
***
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3.200 placówek handlowych zatrudniających 30.000 pracowników. PSH Lewiatan zajęła w 2019 roku 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” w Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.