Komunikaty PR

Pyszne, orzeźwiające kawy na zimno od Costa Coffee

2021-07-05  |  14:20
Biuro prasowe

Wraz z pojawieniem się długo wyczekiwanego lata, portfolio kawiarni Costa Coffee zostało poszerzone o trzy pyszne i orzeźwiające propozycje – Kawę Cold Brew w wersji tradycyjnej oraz z mlekiem, a także Espresso z tonikiem Kinley. Z kubkiem Costa Coffee upały na pewno nie będą Ci straszne!

Sposób na lato

Kiedy na zewnątrz panują wysokie temperatury, szukamy różnych pomysłów na ochłodę,
a w Costa Coffee są na to aż trzy sposoby! Sięgając po jedną z nowych kaw na zimno możemy być pewni nie tylko orzeźwienia, ale również zastrzyku energii na cały dzień. Cold Brew, Cold Brew Latte oraz Espresso z tonikiem Kinley to doskonałe propozycje przygotowane specjalnie z myślą o upragnionej letniej pogodzie.

Dlaczego te kawy są tak wyjątkowe? Do przygotowania Cold Brew poświęcamy niezwykle dużo uwagi, parząc ją na zimno przez 20 godzin w celu uzyskania odpowiedniego balansu smakowego. Dzięki tak długiemu czasowi namaczania w wodzie, kawa pozbawiona jest kwasowości i goryczy – jest delikatna w smaku i lekka. Ponadto, zawiera więcej kofeiny niż kawa na klasycznym espresso, więc warto po nią sięgnąć, gdy potrzebujemy pobudzenia. Warto spróbować także Cold Brew w wersji Latte, która będzie łagodniejsza w smaku od jej klasycznego odpowiednika – mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

Cytrusy, czekolada i bąbelki

Z kolei na wszystkich tych, którzy lubią odkrywać zupełnie nowe połączenia, czeka prawdziwa poezja smaku – Espresso z tonikiem Kinley. Lekko gazowany, wytrawny tonik, przełamany słodyczą pomarańczy i zwieńczony doskonałym espresso Costa Coffee na bazie autorskiej mieszanki Mocha Italia Signature Blend – to dokładnie takie orzeźwienie, którego wszyscy potrzebujemy w trakcie upalnych dni.

Każda z kaw na zimno na pewno sprawdzi się w nadchodzące, wypełnione słońcem miesiące i będzie pysznym sposobem na ugaszenie pragnienia. Tylko od Ciebie zależy, którą opcję zaprosisz na wspólny, wakacyjny relaks! Swój wybór zamówisz w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub poprzez aplikację UberEats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.