Komunikaty PR

Pyszne produkty po 3 zł w Żabce – rusza akcja „3 masz taniej”

2022-09-12  |  11:10
Biuro prasowe

Pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu, Hot Dog lub tabliczka czekolady Milka po 3 zł w Żabce? Taka wyjątkowa okazja czeka od 14 do 27 września na klientów we wszystkich sklepach sieci. Wystarczy wydać 10 zł w Żabce, a wówczas za 3 zł można dobrać jeden z tych trzech produktów – w ramach akcji „3 masz taniej”. Dzięki temu za kawę lub Hot Doga można zapłacić niemal o połowę mniej. To pierwsza odsłona 4-tygodniowej akcji – w kolejnych tygodniach po 3 zł można będzie nabyć inne promocyjne produkty.

Za każde wydane 10 zł klientom przysługuje możliwość zakupu Hot Doga, kawy lub czekolady Milka w promocyjnej, wyjątkowo atrakcyjnej cenie 3 zł. Oznacza to, że wydając przykładowo 30 zł można dobrać aż 3 wybrane produkty po 3 zł każdy z tego asortymentu. Zakupu produktów promocyjnych w cenie 3 zł należy dokonać w ramach jednej transakcji.

Z oferty promocyjnej klienci Żabki mogą korzystać wielokrotnie, bez żadnych limitów. Pierwsza odsłona akcji „3 masz taniej”, w której można dobrać Hot Doga, kawę lub czekoladę po 3 zł, obowiązuje w dniach 14-27.09.2022. W kolejnych tygodniach w tej atrakcyjnej cenie będzie można nabyć na tych samych zasadach inne produkty z oferty Żabki – szczegóły będą komunikowane na bieżąco podczas komunikacji prowadzonej w mediach, za pośrednictwem aplikacji Żappka oraz w sklepach sieci.

Do minimalnej wartości transakcji objętej promocją nie wliczają się alkohole mocne, wino, papierosy, leki OTC oraz produkty do żywienia niemowląt.

Największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można Hot Dogi, kanapki, muffiny, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Dostępna jest także pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu oraz inne ciepłe napoje. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.