Komunikaty PR

Pyszne produkty po 3 zł w Żabce – rusza akcja „3 masz taniej”

2022-09-12  |  11:10
Biuro prasowe

Pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu, Hot Dog lub tabliczka czekolady Milka po 3 zł w Żabce? Taka wyjątkowa okazja czeka od 14 do 27 września na klientów we wszystkich sklepach sieci. Wystarczy wydać 10 zł w Żabce, a wówczas za 3 zł można dobrać jeden z tych trzech produktów – w ramach akcji „3 masz taniej”. Dzięki temu za kawę lub Hot Doga można zapłacić niemal o połowę mniej. To pierwsza odsłona 4-tygodniowej akcji – w kolejnych tygodniach po 3 zł można będzie nabyć inne promocyjne produkty.

Za każde wydane 10 zł klientom przysługuje możliwość zakupu Hot Doga, kawy lub czekolady Milka w promocyjnej, wyjątkowo atrakcyjnej cenie 3 zł. Oznacza to, że wydając przykładowo 30 zł można dobrać aż 3 wybrane produkty po 3 zł każdy z tego asortymentu. Zakupu produktów promocyjnych w cenie 3 zł należy dokonać w ramach jednej transakcji.

Z oferty promocyjnej klienci Żabki mogą korzystać wielokrotnie, bez żadnych limitów. Pierwsza odsłona akcji „3 masz taniej”, w której można dobrać Hot Doga, kawę lub czekoladę po 3 zł, obowiązuje w dniach 14-27.09.2022. W kolejnych tygodniach w tej atrakcyjnej cenie będzie można nabyć na tych samych zasadach inne produkty z oferty Żabki – szczegóły będą komunikowane na bieżąco podczas komunikacji prowadzonej w mediach, za pośrednictwem aplikacji Żappka oraz w sklepach sieci.

Do minimalnej wartości transakcji objętej promocją nie wliczają się alkohole mocne, wino, papierosy, leki OTC oraz produkty do żywienia niemowląt.

Największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można Hot Dogi, kanapki, muffiny, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Dostępna jest także pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu oraz inne ciepłe napoje. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.