Pyszne produkty po 3 zł w Żabce – rusza akcja „3 masz taniej”
Pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu, Hot Dog lub tabliczka czekolady Milka po 3 zł w Żabce? Taka wyjątkowa okazja czeka od 14 do 27 września na klientów we wszystkich sklepach sieci. Wystarczy wydać 10 zł w Żabce, a wówczas za 3 zł można dobrać jeden z tych trzech produktów – w ramach akcji „3 masz taniej”. Dzięki temu za kawę lub Hot Doga można zapłacić niemal o połowę mniej. To pierwsza odsłona 4-tygodniowej akcji – w kolejnych tygodniach po 3 zł można będzie nabyć inne promocyjne produkty.
Za każde wydane 10 zł klientom przysługuje możliwość zakupu Hot Doga, kawy lub czekolady Milka w promocyjnej, wyjątkowo atrakcyjnej cenie 3 zł. Oznacza to, że wydając przykładowo 30 zł można dobrać aż 3 wybrane produkty po 3 zł każdy z tego asortymentu. Zakupu produktów promocyjnych w cenie 3 zł należy dokonać w ramach jednej transakcji.
Z oferty promocyjnej klienci Żabki mogą korzystać wielokrotnie, bez żadnych limitów. Pierwsza odsłona akcji „3 masz taniej”, w której można dobrać Hot Doga, kawę lub czekoladę po 3 zł, obowiązuje w dniach 14-27.09.2022. W kolejnych tygodniach w tej atrakcyjnej cenie będzie można nabyć na tych samych zasadach inne produkty z oferty Żabki – szczegóły będą komunikowane na bieżąco podczas komunikacji prowadzonej w mediach, za pośrednictwem aplikacji Żappka oraz w sklepach sieci.
Do minimalnej wartości transakcji objętej promocją nie wliczają się alkohole mocne, wino, papierosy, leki OTC oraz produkty do żywienia niemowląt.
Największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można Hot Dogi, kanapki, muffiny, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Dostępna jest także pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu oraz inne ciepłe napoje. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.