Komunikaty PR

Rebranding Lionelo

2021-06-29  |  12:30
Biuro prasowe

 

Rebranding Lionelo

Lionelo, marka tworząca artykuły dla dzieci, po blisko 8. latach na rynku wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej. Jak tłumaczy zarząd spółki „rebranding jest odpowiedzią na potrzebę wzmocnienia pozycji marki, przesunięcia środka ciężkości w komunikacji na potrzeby rodziców oraz stałego podnoszenia jakości produktów”. Zmiany są częścią większej strategii i planów rozwoju firmy na najbliższe lata.

Ubiegły rok był dla marki Lionelo przełomowy. W 2020 roku podjęto decyzję o rebrandingu, co zaowocowało nie tylko modyfikacją logotypu i opracowaniem nowej identyfikacji graficznej, ale także wdrożeniem nowej strony internetowej. Proces odświeżenia wizerunku dobiega końca, a marka już może pochwalić się jego rezultatami. – Rebranding Lionelo stanowi zwieńczenie podejmowanych przez nas działań związanych z podnoszeniem jakości produktów, dzięki czemu marka weszła w kolejny etap rozwoju. Zdecydowaliśmy się na modyfikację dotychczasowego wizerunku i zaprezentowanie nowego oblicza, które lepiej odpowiada na potrzeby naszych klientów – mówi Marcin Baranowski, CEO Brandline Group.

Gdzie ukrył się sympatyczny lew?

W okresie dorastania marki Lionelo jej wizerunek godnie reprezentował rysunkowy lew z czerwoną grzywą. – Przyniósł nam wiele radości i dobrych wspomnień, jednak lata doświadczeń na rynku artykułów dziecięcych, lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a także przesunięcie uwagi ze sfery indywidualnych wymagań na jakość relacji międzyludzkich spowodowały, że dojrzeliśmy. Dlatego zdecydowaliśmy się pokazać, co powyższe zmiany dla nas oznaczają – wyjaśnia Maria Libera, Brand Manager Lionelo.

Nowoczesna forma logotypu została opracowana wewnętrznie w Brandline Group. Minimalistyczne nawiązanie do symbolicznej głowy lwa widzianej z profilu wpisuje się w nurt ponadczasowego projektowania. Prostota i jasność przekazu są skutecznym kanałem docierania do potencjalnych klientów marki. Sezonowe trendy znikają bardzo szybko, a minimalistyczne projekty doskonale sprawdzą się w każdym aspekcie identyfikacji wizualnej, również brandu dziecięcego.

Made by parents

Integralną częścią logotypu i kolejną zmianą jest claim, który odwraca perspektywę i akcentuje rolę rodziców w procesie powstawania Lionelo. – Zawsze projektowaliśmy i tworzyliśmy produkty z myślą o najmłodszych. I choć troska o dziecko, potrzeba opieki i poczucia bezpieczeństwa nadal są dla nas najważniejsze, obecnie zwracamy dodatkową uwagę na potrzeby rodziców. Chcemy, by mieli pewność, że produkty przez nas tworzone są bezpieczne i wygodne w użyciu, zarówno dla pociech, jak i ich samych. Zmiany wizerunku marki i komunikacji potwierdzają obrany kierunek rozwoju, a sama kampania i stałe podnoszenie jakości naszych produktów sprawi, że życie rodziców stanie się łatwiejsze – podkreśla Maria Libera.

Wraz z nowym hasłem, idea Made by parents została przetransferowana na inne pola i nośniki komunikacji. W oparciu o nią powstał najnowszy spot wizerunkowy marki Lionelo.

https://www.youtube.com/watch?v=V22ruOZixjc

Od teraz w komunikacji z klientem to właśnie na ową „codzienność” będziemy kłaść największy nacisk. Życie z maluchem jest wyzwaniem i my, jako rodzice, zdajemy sobie z tego sprawę najlepiej. To wymagająca, ale satysfakcjonująca droga, która jest źródłem wielu pozytywnych emocji, co chcemy podkreślić poprzez nasz manifest – dodaje Maciej Sitek, Head of Marketing Brandline Group.

Manifest marki skupia się na prawdziwym, nieprzekoloryzowanym życiu młodych rodziców, którym Lionelo towarzyszy i pomaga na co dzień. Spot wizerunkowy propaguje wartości wpisujące się w DNA brandu.

 – Film jest głównym nośnikiem idei “Made by parents” i swoistym katalizatorem angażujących działań w digitalu i mediach własnych. Wraz z premierą pojawiła się też nowa strona www, odświeżone zostały działania na Facebooku i Instagramie, a na kanale Youtube znajdą się modyfikacje samego manifestu. Lionelo planuje również współpracę z influencerami oraz inne niestandardowe działania – reasumuje Maciej Sitek.

Kampania rozpocznie się 28 czerwca i będzie trwała aż do końca 2021 roku. Swoim zasięgiem obejmie głównie internet. Wsparcie zapewnią bannery, komunikacja w social mediach oraz prasa. Za przygotowanie big idea i strategię kampanii, koncepcję manifestu i nadzór kreatywny oraz KV i materiały digitalowe odpowiedzialna jest agencja Pomarańcza, za produkcję spotu i przygotowanie sesji zdjęciowej zespół marki Lionelo, za reżyserię Łukasz Korczak, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się butik mediowy Milco.

Plany na przyszłość

Nowy logotyp, claim, identyfikacja wizualna, a także atrakcyjna prezentacja produktów na odświeżonej stronie lionelo.com, wraz z precyzyjnym filtrowaniem artykułów dostosowanych do potrzeb użytkowników, już znajdują uznanie wśród klientów marki. Jak informują przedstawiciele grupy, to tylko początek większych zmian rozłożonych w czasie.

 

Kontakt dla mediów

Magdalena Droń

Specjalista ds. PR

530 938 441 | magdalena.dron@brandlinegroup.com

 

***

BrandLine Group to polska firma powstała w wyniku połączenia 3. podmiotów, które przez wiele lat, sprzedając swoje produkty na rynkach międzynarodowych, zdobywały doświadczenie w branżach: elektroniki użytkowej, nowoczesnych technologii, artykułów dziecięcych oraz elektronicznych produktów zdrowotnych. Produkty BrandLine Group obecne są w sprzedaży pod 3. markami: Overmax – elektronika użytkowa, Lionelo – artykuły dziecięce, Zeegma – AGD. Najnowszym podmiotem grupy jest e-commerce z artykułami dla dzieci Hoplano.

Każda z marek prowadzona jest z największą dbałością o klienta, jego potrzeby i oczekiwania. Zdobyte doświadczenie pozwoliło na wypracowanie standardów przekładających się na wysoką jakość produktów, zachowując bardzo korzystną relację cenową. Produkty sprzedawane są w niemal 20 krajach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.