Rekordowa kwota zebrana przez Coccodrillo w ramach akcji charytatywnej
Ponad 6 ton ubrań zebrała firma CDRL, właściciel marki Coccodrillo w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. Pieniądze pozyskane ze zbiórki odzieży oraz akcji „Torba Pełna Pomocy” zasiliły konto fundacji Mam Marzenie – w sumie zostało przekazanych już ponad 450 tys. zł. Spółka od początku swojej działalności czynnie wspiera społeczne inicjatywy i angażuje się w działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
- Wspieranie akcji dobroczynnych i pomaganie dzieciom w realizacji ich marzeń jest naszym priorytetem. Zbiórka odzieży, którą prowadzimy wraz organizacją Ubrania do oddania to szansa na nadanie ubraniom drugiego życia, a jednocześnie także wsparcie dzieci, które tego potrzebują. Chcemy zapewniać najmłodszym jak najlepsze warunki i przestrzeń do rozwoju, nie tylko działając na rzecz otoczenia, ale także poprzez dostarczenie im niezapomnianych chwil beztroskiego oraz radosnego dzieciństwa –– komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
Równolegle, trwa akcja „Torba Pełna Pomocy”. Podczas zakupów w Coccodrillo firma zachęca do zakupu ekologicznej, papierowej torby. Środki z ich sprzedaży są przekazywane na rzecz fundacji Mam Marzenie – tylko w II kwartale z tego tytułu na konto tej organizacji trafiło ponad 26 tys. zł.
Od 10 lat CDRL aktywnie wspiera również Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Podczas 30. Jubileuszowego finału, firma wystawiła na licytację m.in. udział w sesji wizerunkowej, dzień w biurze projektowym, stworzenie własnego wzoru na koszulce czy zestaw modnych ubrań, w wersji dla dziewczynki lub chłopca na każdy dzień tygodnia. W 2022 roku, jak co roku, Coccodrillo wylicytowało Złote Serduszko. W 2021 r. marka przeznaczyła na nie ponad 33 tys. zł, w tym roku było to prawie dwukrotnie więcej, bo prawie 60 tys. zł.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.