Repertuar Ofert Tygodniowych pełen wyjątkowych smaków Costa Coffee
Już od 1 grudnia, sieć kawiarni Costa Coffee zaprasza do odkrycia wyjątkowych produktów z "Repertuaru Ofert Tygodniowych”, pełnego bestsellerowych smaków w atrakcyjnych rabatach. Z całotygodniowych promocji mogą korzystać użytkownicy aplikacji mobilnej Costa Coffee.
Wyjątkowe rabaty na produkty w ramach „Repertuaru Ofert Tygodniowych” przygotowanego przez znaną sieć kawiarni znajdziemy już dziś w aplikacji mobilnej Costa Coffee. Co ważne, oferta ta została rozszerzona także na weekendy – oznacza to, że swoje ulubione smaki Costa Coffee w atrakcyjnych, promocyjnych cenach możemy odkrywać przez cały tydzień, od poniedziałku do niedzieli. Akcja potrwa od 1 grudnia do 12 stycznia 2021 roku.
Tu każdy znajdzie coś dla siebie
W ramach „Repertuaru Ofert Tygodniowych”, w poniedziałki znajdziemy promocję na zestawy śniadaniowe, jakie ofertuje sieć kawiarni. Fani rozgrzewających napojów, w każdy wtorek w aplikacji mobilnej znajdą też rabat na wszystkie herbaty oraz Cydrowy Czar – wyjątkowy hit z Kampanii Zimowej marki. Atrakcyjne oferty dla miłośników gorącej, aromatycznej kawy Costa Coffee czekają w aż 4 dni tygodnia – środy, czwartki, soboty oraz niedziele – tu promocje obejmą kawy paczkowane oraz porcelanowe kubki. Na deser warto skosztować słodkości dostępnych w ofercie – w piątki na przykład, skorzystamy z oferty -50% na drugie ciasto.
Nie czekaj, sprawdź jakie niespodzianki są dla Ciebie dostępne w aplikacji Costa Coffee i zamawiaj na wynos swoje ulubione smaki w promocyjnych cenach już teraz!
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.