Komunikaty PR

Restauracja Olimp otworzyła się w Atrium Copernicus

2022-09-26  |  15:20

      

Należąca do Gastromall Group sieć Restauracji Olimp otworzyła w toruńskiej galerii Atrium Copernicus restaurację samoobsługową. Lokal zajmujący powierzchnię 42 m kw. znajduje się w strefie gastronomicznej, tuż obok punktu North Fish.

 

Nowo otwarta restauracja w Atrium Copernicus zachęca klientów na posiłek przyjemną aranżacją wnętrza i  ciekawie wyeksponowanymi daniami. Lokal wyróżnia się nowoczesnym wyglądem, przejrzystą i funkcjonalną przestrzenią, co pozwala klientom na zapoznanie się z całym serwowanym menu i na wygodne składanie zamówień. Menu oparto na sezonowych produktach w sekcji z kuchnią polską oraz najbardziej popularnych daniach kuchni świata przygotowywanych w sekcji kuchni międzynarodowej.

 

Restauracje Olimp to sieć samoobsługowych lokali gastronomicznych działająca w popularnych centrach handlowych na terenie całego kraju. Restauracje serwują potrawy polskie, a także najbardziej popularne dania kuchni europejskiej z elementami kuchni świata. Posiłki przygotowywane są na miejscu, codziennie ze świeżych produktów przez wykwalifikowanych kucharzy. Sieć prowadzi sprzedaż dań na wagę. W  różnorodnym menu każdy znajdzie coś dla siebie; od grillowanego i pieczonego mięsa, przez kopytka i  pierogi, po warzywa duszone, pieczone, marynowane bądź w postaci surówek.

 

Otwarcie restauracji Olimp w Atrium Copernicus miało miejsce w piątek, 23 września br. To kolejny punkt w Toruniu należący do tej sieci.

 

- Restauracja Olimp idealnie uzupełnia gastronomiczne zaplecze Atrium Copernicus, wnosząc różnorodność smaków i komfort spożywania posiłków na miejscu. Restauracja Olimp to wygodne miejsce na lunchu w ciągu dnia czy też zamówienie ciepłego posiłku na wynos. Z pewnością smaczne i świeże menu zaspokoi preferencje kulinarne większości klientów - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.