Komunikaty PR

Rewolucja w sprzedaży prezentów! Wyjątkowy Prezent z Voucheromatem

2022-08-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sofiia Baianova
Wyjątkowy Prezent

ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/

Rynek prezentów w formie przeżyć istnieje w Polsce od 15 lat. Właśnie wtedy swoją działalność rozpoczęła pierwsza w kraju firma oferująca vouchery na przeżycia - Wyjątkowy Prezent. 

Prezenty w formie przeżyć to łatwa droga do spełniania marzeń. Polega ona na wręczeniu bliskiej osobie podarunku - Vouchera, który umożliwia zrealizowanie określonej atrakcji. Oferta nie ogranicza się wyłącznie do szalonych przygód, ale także tych spokojniejszych, jak SPA czy tematyczne kolacje.

Rozwój sklepu online i własnej sieci sklepów stacjonarnych (w lipcu otwarto jubileuszowy, 60 już sklep!) nie sprawił, że Wyjątkowy Prezent zapomniał o innowacjach. Przeciwnie. Właśnie wprowadził w Polsce nowoczesne rozwiązanie sprzedażowe - w warszawskiej Galerii Północnej stanął pierwszy w Polsce automat samoobsługowy, sprzedający vouchery na przeżycia. 

“W naszych sklepach stacjonarnych Klient ma możliwość porozmawiania z Doradcą, który pomoże w doborze idealnego prezentu. Natomiast nasze Voucheromaty są rozwiązaniem, dzięki któremu każda osoba może samodzielnie dokonać zakupu prezentu, mając do wyboru całą ofertę ponad 8000 prezentów. Obecnie na rynku prezentów w formie przeżyć nie ma takiego rozwiązania, więc nasz Voucheromat jest pierwszym miejscem, w którym klient może samodzielnie dokonać zakupu vouchera.” - opowiada Bartosz Florczak, Koordynator Regionalny Sieci Własnej Sprzedaży Wyjątkowego Prezentu, odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci automatów samoobsługowych.

 

Skandynawskie know-how w Polsce

 

Pierwszy Voucheromat pojawił się w fińskim oddziale firmy, gdzie obecnie znajdują się dwa takie urządzenia, a trzecia maszyna jest już w drodze. Wyjątkowy Prezent jest pierwszą firmą w branży prezentów w formie przeżyć, która stawia na automatyzację sprzedaży. Pierwszy w Polsce Voucheromat stanął w Warszawie, przy ulicy Światowida 17 -  w Galerii Północnej.

Automat mieści się na poziomie 0, pomiędzy sklepami Inglot oraz Guess. Jego największą zaletą jest łatwa dostępność i brak przywiązania do godzin pracy sklepu - jeśli tylko galeria jest otwarta, to można dokonać ekspresowego zakupu prezentu - także w niedzielę. 

Voucheromat to innowacyjny automat, który w sposób intuicyjny przeprowadza klienta przez cały proces zakupowy - od inteligentnego dopasowania prezentu do potrzeb, okazji i zainteresowań osoby obdarowywanej, aż do natychmiastowego i bezproblemowego zakupu. Jest to proste i inteligentne urządzenie, które pozwala w łatwy sposób zakupić prezent z całej dostępnej oferty, która stale się rozwija i rozszerza, a obecnie liczy ponad 8000 propozycji. Wszystkie przeżycia są dostępne od ręki, a Klient dodatkowo otrzymuje atrakcyjne pudełko prezentowe całkowicie za darmo. 

“W sensie biznesowym Voucheromat pozwala na dużą mobilność sprzedaży, a także stosunkowo proste pojawianie się w nowych lokalizacjach. Zależy nam, aby realizacja marzeń była prosta i łatwo dostępna, dlatego Voucheromat to ukłon w stronę dostępności naszych przeżyć dla Klientów w nowych lokalizacjach, w których planujemy się pojawiać w najbliższej przyszłości. W ten sposób chcemy rozwinąć sieć sprzedaży na mniej zurbanizowane lokalizacje, nie tylko w celu edukowania rynku, ale także, by dać możliwość szybkiego zakupu voucherów Klientom znającym naszą markę”. - podkreśla Bartosz Florczak. 

 

Innowacja z dużym potencjałem 

Obecna strategia rozwoju samoobsługowej sprzedaży Wyjątkowego Prezentu, zakłada ekspansję na małe lokalizacje, w których otwarcie sklepu czy stoiska mogłoby być utrudnione. Jednocześnie Voucheromaty mają umacniać pozycję sklepu w dużych aglomeracjach czy konurbacjach i pojawiać się w małych centrach handlowych. Firma planuje zamknąć 2022 rok z siecią kilkunastu Voucheromatów, które rozmieszczone będą w całej Polsce.

 

“Voucheromat jest idealnym rozwiązaniem dla Klientów, którzy lubią sami dokonać wyboru i samodzielnie przejść przez cały proces zakupowy. Dobrze sprawdzi się również jako miejsce do szybkiego zakupu prezentu na ostatnią chwilę - Klient otrzymuje zapakowany, gotowy do wręczenia podarunek” - podsumowuje Bartosz Florczak. 


 

—-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wyjątkowy Prezent jest najstarszą w Polsce firmą, oferującą prezenty w formie ekscytujących przeżyć. W naszej ofercie znajduje się ponad 8 000 pomysłów na prezent - dla każdego i na każdą okazję. Wśród naszych topowych ofert znajdują się - Kolacja w Ciemności, Podwodna Kolacja, Walk in the Sky, Flyboard, Przejazdy luksusowymi autami, Widokowy Lot Balonem i wiele ofert spa. Codziennie dbamy o to, aby prezenty zapadały w pamięć, zapewniały emocje i gwarantowały niezapomniane wspomnienia. Osoby obdarowane otrzymują aż 3 lata na realizację swojego prezentu! Spełnianie marzeń jest proste :)


 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.