Komunikaty PR

Rozgrzewające smaki w zimowej kampanii Costa Coffee

2022-01-27  |  12:52
Biuro prasowe

12 stycznia wystartowała nowa Kampania Zimowa Costa Coffee, która łączy w sobie znane i lubiane smaki z przepysznymi nowościami. Wśród nich znajdziemy inspirowane kultową czekoladą - Toblerone Latte, wzbogacone o witaminy napoje funkcjonalne Costa +, a także pyszną nową pozycję w kategorii food – czyli roślinny Wrap z wegeburgerem. Ponadto, do odkrycia w menu są także trzy sezonowe ciasta.

Łyk pełen charakteru

Nowa zimowa kampania w Costa Coffee jak zawsze łączy się z odświeżeniem menu kawowego, jak i dodatkiem pożywnych pozycji śniadaniowo-lunchowych do menu w kategorii food. Dla tych, którzy preferują deserowe, ale i oryginalne oblicze kawy, strzałem w dziesiątkę będzie nowa Toblerone Latte. Stworzony we współpracy z legendarną marką słodyczy napój zachwyca swoim podobieństwem do popularnej czekolady. Słodki smak syropu karmelowego uzupełniany jest nutami miodu oraz mlecznej, gorącej czekolady. Całość zwieńcza lekka bita śmietana, a wraz z kawą podawana jest również mniejsza wersja czekolady Toblerone w postaci mini batonika.

Szczególnie przy chłodnej temperaturze, wielu konsumentów pragnie wspomóc swój organizm od wewnątrz – tu z pomocą przyjdzie nowa linia napojów funkcjonalnych Costa+. Do wyboru jest Cappuccino+ lub Latte+ w trzech smakach – karmelowym na napoju owsianym, waniliowym na napoju kokosowym oraz orzechowym na napoju migdałowym, a za tajemniczym plusem w nazwie stoją prozdrowotne dodatki. W przypadku opcji karmelowej i waniliowej – jest to przyczyniająca się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego witamina B12 oraz wspierający odporność cynk. W orzechowym smaku jest to dodatek białka – który przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej.

Smaki na każdą porę dnia

Costa Coffee znana jest także z rozbudowanej oferty śniadaniowej oraz lunchowej, która łączy pożywność z niesamowitym smakiem. W ofercie lunchowej od godziny 12:00 do odkrycia są wyśmienite Wrapy – z kurczakiem lub serem camembert, a także całkowita nowość – Wrap z wegeburgerem. Delikatny kotlet roślinny zyskuje tutaj nową głębię dzięki dodatkowi słodkich buraków oraz chrupiącego szpinaku. Wszystko to owinięte świeżą, pełnoziarnistą tortillą.

Z kolei w ofercie śniadaniowej, na dobry początek dnia idealnie sprawdzą się chrupiące bagietki. Do wyboru jest opcja z perfekcyjnie doprawionym kurczakiem zagrodowym balsamico oraz grillowanymi warzywami lub bagietka wege z lekko dymnym smakiem wędzonego tofu.

Słodkie chwile

Czas spędzony przy kawie może osłodzić także jedno z trzech ciast sezonowych. Sernik korzenny z gruszką łączy smak świątecznego wypieku z lekko kwaśną gruszką, która dostarczy nam dodatkowych witamin. Ciasto słony karmel to z kolei twist na temat popularnego w ostatnich latach deseru – kremowy mus podkreślony został pełnym wyrazu karmelem, podczas gdy prażone orzechy nerkowca dostarczają dodatkowej chrupkości. To niezwykłe trio zamyka tort pomarańczowo-makowy. Wywodzący się z tradycji polskiego cukiernictwa biszkopt z makiem został w tej opcji zetknięty z lekkim musem na bazie serka mascarpone - ta fuzja smaków naprawdę zachwyca.

Costa wszędzie tam, gdzie Ty

Wszystkie nowe opcje, jak i uwielbiane klasyki dostępne są w kawiarniach Costa Coffee lub poprzez Costa Delivery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.