Komunikaty PR

Rozgrzewające smaki w zimowej kampanii Costa Coffee

2022-01-27  |  12:52
Biuro prasowe

12 stycznia wystartowała nowa Kampania Zimowa Costa Coffee, która łączy w sobie znane i lubiane smaki z przepysznymi nowościami. Wśród nich znajdziemy inspirowane kultową czekoladą - Toblerone Latte, wzbogacone o witaminy napoje funkcjonalne Costa +, a także pyszną nową pozycję w kategorii food – czyli roślinny Wrap z wegeburgerem. Ponadto, do odkrycia w menu są także trzy sezonowe ciasta.

Łyk pełen charakteru

Nowa zimowa kampania w Costa Coffee jak zawsze łączy się z odświeżeniem menu kawowego, jak i dodatkiem pożywnych pozycji śniadaniowo-lunchowych do menu w kategorii food. Dla tych, którzy preferują deserowe, ale i oryginalne oblicze kawy, strzałem w dziesiątkę będzie nowa Toblerone Latte. Stworzony we współpracy z legendarną marką słodyczy napój zachwyca swoim podobieństwem do popularnej czekolady. Słodki smak syropu karmelowego uzupełniany jest nutami miodu oraz mlecznej, gorącej czekolady. Całość zwieńcza lekka bita śmietana, a wraz z kawą podawana jest również mniejsza wersja czekolady Toblerone w postaci mini batonika.

Szczególnie przy chłodnej temperaturze, wielu konsumentów pragnie wspomóc swój organizm od wewnątrz – tu z pomocą przyjdzie nowa linia napojów funkcjonalnych Costa+. Do wyboru jest Cappuccino+ lub Latte+ w trzech smakach – karmelowym na napoju owsianym, waniliowym na napoju kokosowym oraz orzechowym na napoju migdałowym, a za tajemniczym plusem w nazwie stoją prozdrowotne dodatki. W przypadku opcji karmelowej i waniliowej – jest to przyczyniająca się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego witamina B12 oraz wspierający odporność cynk. W orzechowym smaku jest to dodatek białka – który przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej.

Smaki na każdą porę dnia

Costa Coffee znana jest także z rozbudowanej oferty śniadaniowej oraz lunchowej, która łączy pożywność z niesamowitym smakiem. W ofercie lunchowej od godziny 12:00 do odkrycia są wyśmienite Wrapy – z kurczakiem lub serem camembert, a także całkowita nowość – Wrap z wegeburgerem. Delikatny kotlet roślinny zyskuje tutaj nową głębię dzięki dodatkowi słodkich buraków oraz chrupiącego szpinaku. Wszystko to owinięte świeżą, pełnoziarnistą tortillą.

Z kolei w ofercie śniadaniowej, na dobry początek dnia idealnie sprawdzą się chrupiące bagietki. Do wyboru jest opcja z perfekcyjnie doprawionym kurczakiem zagrodowym balsamico oraz grillowanymi warzywami lub bagietka wege z lekko dymnym smakiem wędzonego tofu.

Słodkie chwile

Czas spędzony przy kawie może osłodzić także jedno z trzech ciast sezonowych. Sernik korzenny z gruszką łączy smak świątecznego wypieku z lekko kwaśną gruszką, która dostarczy nam dodatkowych witamin. Ciasto słony karmel to z kolei twist na temat popularnego w ostatnich latach deseru – kremowy mus podkreślony został pełnym wyrazu karmelem, podczas gdy prażone orzechy nerkowca dostarczają dodatkowej chrupkości. To niezwykłe trio zamyka tort pomarańczowo-makowy. Wywodzący się z tradycji polskiego cukiernictwa biszkopt z makiem został w tej opcji zetknięty z lekkim musem na bazie serka mascarpone - ta fuzja smaków naprawdę zachwyca.

Costa wszędzie tam, gdzie Ty

Wszystkie nowe opcje, jak i uwielbiane klasyki dostępne są w kawiarniach Costa Coffee lub poprzez Costa Delivery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.