Komunikaty PR

Rusza kolejny etap przebudowy Atrium Promenada

2022-01-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Palińska
ITBC Communication

Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.07 MB )

Atrium ogłasza gruntowną przebudowę swojego flagowego centrum handlowego - Atrium Promenada, zlokalizowanego w Warszawie. Inwestycja ma na celu renowację drugiej części obiektu. Będzie to kontynuacja transformacji Promenady, której pierwsza część została ukończona jesienią 2018 roku.

Zmiany obejmą kompleksową przebudowę wnętrza galerii od strony ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz remodeling wejścia do centrum handlowego od tej ulicy. W efekcie inwestycji zmodernizowanych zostanie 56 600 m2 całkowitej powierzchni Atrium Promenada.

- Jako właściciel i zarządca znaczących centrów handlowych w Polsce i Środkowej Europie, patrzymy na nasze obiekty i skupione wokół nich społeczności w perspektywie długoterminowej. Zwłaszcza w tak dużych i znaczących lokalizacjach, jak Warszawa, która jest nowoczesną europejską stolicą, i która dynamicznie się rozwija. Chcemy, aby nasze centra były ośrodkami nie tylko zakupów, ale również spędzania wolnego czasu, pełniły funkcje społeczne, zdrowotne czy rekreacyjne – tak, by nasi sąsiedzi mieli wygodne miejsce do życia, rozrywki, zakupów czy pracy mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate i dodaje – Atrium Promenada jest flagowym obiektem w naszym portfolio, z bogatą ofertą marek premium. Zmieniamy ją od 2016 roku w ramach kolejnych etapów prac. Obecna modernizacja pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze bogatszą propozycję w tym zakresie – zarówno pod względem konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych brandów dostępnych w galerii.

Przebudowa flagowego obiektu w Polsce dodatkowo wzmocni pozycję Atrium w stolicy, w której spółka posiada 5 centrów handlowych. W efekcie zmian Atrium Promenada stanie się najciekawszym i najnowocześniejszym centrum handlowym po prawej stronie Wisły. Zaoferuje swoim klientom jeszcze bogatsze portfolio marek w najnowszych konceptach oraz dodatkowo wzmocni swój potencjał biznesowy. Pod względem architektonicznym galeria po przebudowie zyska jednolity spójny charakter, swoim designem nawiązując do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych światowych stolic mody.

- Już dziś Promenada ma silną, ugruntowaną pozycję na rynku, lojalnego klienta oraz stale wzrastający catchment z racji nowo powstających inwestycji mieszkaniowych w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Ponadto obok Promenady planujemy budowę apartamentów na wynajem – co dodatkowo zwiększy atrakcyjność tej części dzielnicy i wpłynie na dalszy wzrost poziomu zainteresowania tym rejonem ze strony kolejnych potencjalnych mieszkańców, jak i przedstawicieli handlu mówi Scott Dwyer.

W trakcie trwających prac modernizacyjnych Atrium Promenada będzie funkcjonowała normalnie. Do dyspozycji klientów będzie główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz Piąty Wymiar będą działać nieprzerwanie.

Zakończenie remontu planowane jest na I kwartał 2023.

Więcej informacji: www.warszawa.promenada.com 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.