Komunikaty PR

Rusza kolejny etap przebudowy Atrium Promenada

2022-01-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Palińska
ITBC Communication

Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.07 MB )

Atrium ogłasza gruntowną przebudowę swojego flagowego centrum handlowego - Atrium Promenada, zlokalizowanego w Warszawie. Inwestycja ma na celu renowację drugiej części obiektu. Będzie to kontynuacja transformacji Promenady, której pierwsza część została ukończona jesienią 2018 roku.

Zmiany obejmą kompleksową przebudowę wnętrza galerii od strony ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz remodeling wejścia do centrum handlowego od tej ulicy. W efekcie inwestycji zmodernizowanych zostanie 56 600 m2 całkowitej powierzchni Atrium Promenada.

- Jako właściciel i zarządca znaczących centrów handlowych w Polsce i Środkowej Europie, patrzymy na nasze obiekty i skupione wokół nich społeczności w perspektywie długoterminowej. Zwłaszcza w tak dużych i znaczących lokalizacjach, jak Warszawa, która jest nowoczesną europejską stolicą, i która dynamicznie się rozwija. Chcemy, aby nasze centra były ośrodkami nie tylko zakupów, ale również spędzania wolnego czasu, pełniły funkcje społeczne, zdrowotne czy rekreacyjne – tak, by nasi sąsiedzi mieli wygodne miejsce do życia, rozrywki, zakupów czy pracy mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate i dodaje – Atrium Promenada jest flagowym obiektem w naszym portfolio, z bogatą ofertą marek premium. Zmieniamy ją od 2016 roku w ramach kolejnych etapów prac. Obecna modernizacja pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze bogatszą propozycję w tym zakresie – zarówno pod względem konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych brandów dostępnych w galerii.

Przebudowa flagowego obiektu w Polsce dodatkowo wzmocni pozycję Atrium w stolicy, w której spółka posiada 5 centrów handlowych. W efekcie zmian Atrium Promenada stanie się najciekawszym i najnowocześniejszym centrum handlowym po prawej stronie Wisły. Zaoferuje swoim klientom jeszcze bogatsze portfolio marek w najnowszych konceptach oraz dodatkowo wzmocni swój potencjał biznesowy. Pod względem architektonicznym galeria po przebudowie zyska jednolity spójny charakter, swoim designem nawiązując do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych światowych stolic mody.

- Już dziś Promenada ma silną, ugruntowaną pozycję na rynku, lojalnego klienta oraz stale wzrastający catchment z racji nowo powstających inwestycji mieszkaniowych w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Ponadto obok Promenady planujemy budowę apartamentów na wynajem – co dodatkowo zwiększy atrakcyjność tej części dzielnicy i wpłynie na dalszy wzrost poziomu zainteresowania tym rejonem ze strony kolejnych potencjalnych mieszkańców, jak i przedstawicieli handlu mówi Scott Dwyer.

W trakcie trwających prac modernizacyjnych Atrium Promenada będzie funkcjonowała normalnie. Do dyspozycji klientów będzie główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz Piąty Wymiar będą działać nieprzerwanie.

Zakończenie remontu planowane jest na I kwartał 2023.

Więcej informacji: www.warszawa.promenada.com 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Multirabaty dostępne na stronie amica.pl Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Multirabaty dostępne na stronie amica.pl

Promocji jest wiele, ale wśród nich bywają i takie z których nie sposób nie skorzystać. Jedną z nich jest ta, którą teraz jest dostępna w sklepie Amica na stronie
Handel Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
2024-05-09 | 10:06

Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki

W pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja jest bardziej
Handel Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
2024-05-08 | 11:00

Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI

Konsumenci w Polsce wybierając formę dostawy zakupów online najczęściej decydują się na automaty paczkowe, z czego aż 93% korzysta z urządzeń Paczkomat® InPost. Co więcej - ta

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.