Komunikaty PR

Rusza kolejny etap przebudowy Atrium Promenada

2022-01-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Palińska
ITBC Communication

Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.07 MB )

Atrium ogłasza gruntowną przebudowę swojego flagowego centrum handlowego - Atrium Promenada, zlokalizowanego w Warszawie. Inwestycja ma na celu renowację drugiej części obiektu. Będzie to kontynuacja transformacji Promenady, której pierwsza część została ukończona jesienią 2018 roku.

Zmiany obejmą kompleksową przebudowę wnętrza galerii od strony ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz remodeling wejścia do centrum handlowego od tej ulicy. W efekcie inwestycji zmodernizowanych zostanie 56 600 m2 całkowitej powierzchni Atrium Promenada.

- Jako właściciel i zarządca znaczących centrów handlowych w Polsce i Środkowej Europie, patrzymy na nasze obiekty i skupione wokół nich społeczności w perspektywie długoterminowej. Zwłaszcza w tak dużych i znaczących lokalizacjach, jak Warszawa, która jest nowoczesną europejską stolicą, i która dynamicznie się rozwija. Chcemy, aby nasze centra były ośrodkami nie tylko zakupów, ale również spędzania wolnego czasu, pełniły funkcje społeczne, zdrowotne czy rekreacyjne – tak, by nasi sąsiedzi mieli wygodne miejsce do życia, rozrywki, zakupów czy pracy mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate i dodaje – Atrium Promenada jest flagowym obiektem w naszym portfolio, z bogatą ofertą marek premium. Zmieniamy ją od 2016 roku w ramach kolejnych etapów prac. Obecna modernizacja pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze bogatszą propozycję w tym zakresie – zarówno pod względem konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych brandów dostępnych w galerii.

Przebudowa flagowego obiektu w Polsce dodatkowo wzmocni pozycję Atrium w stolicy, w której spółka posiada 5 centrów handlowych. W efekcie zmian Atrium Promenada stanie się najciekawszym i najnowocześniejszym centrum handlowym po prawej stronie Wisły. Zaoferuje swoim klientom jeszcze bogatsze portfolio marek w najnowszych konceptach oraz dodatkowo wzmocni swój potencjał biznesowy. Pod względem architektonicznym galeria po przebudowie zyska jednolity spójny charakter, swoim designem nawiązując do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych światowych stolic mody.

- Już dziś Promenada ma silną, ugruntowaną pozycję na rynku, lojalnego klienta oraz stale wzrastający catchment z racji nowo powstających inwestycji mieszkaniowych w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Ponadto obok Promenady planujemy budowę apartamentów na wynajem – co dodatkowo zwiększy atrakcyjność tej części dzielnicy i wpłynie na dalszy wzrost poziomu zainteresowania tym rejonem ze strony kolejnych potencjalnych mieszkańców, jak i przedstawicieli handlu mówi Scott Dwyer.

W trakcie trwających prac modernizacyjnych Atrium Promenada będzie funkcjonowała normalnie. Do dyspozycji klientów będzie główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz Piąty Wymiar będą działać nieprzerwanie.

Zakończenie remontu planowane jest na I kwartał 2023.

Więcej informacji: www.warszawa.promenada.com 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.