Ruszyła zimowa edycja loterii ze zdrapką w Żabce!
Grudzień to miesiąc wyjątkowy – miasta rozświetlają świąteczne iluminacje, bożonarodzeniowe dekoracje zdobią nasze domy, a my robimy listy zakupów i upominków dla najbliższych. Każdemu z nas przyda się więc dodatkowy zastrzyk gotówki na święta lub na Nowy Rok. Dzięki zimowej edycji loterii Żabki, każdy ma na to szansę. Loteria opiera się bowiem na zdrapkach, z których każda wygrywa. W puli są miliony nagród o łącznej wartości 5 milionów zł, w tym zdrapki z nagrodą główną, czyli voucherem o wartości aż 1 000 zł na zakupy w sklepach sieci. Udział w loterii może wziąć każdy, kto kupi w Żabce cztery piwa i odbierze zdrapkę. Loteria trwa do 19 stycznia lub do wyczerpania zdrapek.
Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów kupi minimum cztery sztuki dowolnych produktów marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i czteropaki. Każda zdrapka wygrywa!
Główna nagroda, czyli zakupy w Żabce o wartości 1 000 zł kusi najbardziej, natomiast warto pamiętać o pozostałych nagrodach tj. voucherach na zakupy o wartości 100 zł oraz atrakcyjnych rabatach na produkty chętnie wybierane przez klientów sieci, czyli z kategorii piwo, napoje, słone przekąski, a także na kawę czy hot doga.
Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma taką liczbę zdrapek loteryjnych, która odpowiada wielokrotności dokonanego zakupu. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. W poprzedniej edycji loterii wydane zostały prawie 3 mln zdrapek, z czego 77 przyniosły główną wygraną.
Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie www.milionynagrod.pl
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.