Komunikaty PR

Salon Agata na warszawskim Okęciu po remoncie otwiera się dla Klientów

2020-05-27  |  15:35
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Żochowska
24/7 Communication

Świętojerska 5
00-236 Warszawa
karolina.zochowska|247.com.pl| |karolina.zochowska|247.com.pl
22 279 11 00
https://247.com.pl/
Do pobrania 05 ( 0.13 MB )

Już w najbliższy piątek, 29 maja zostanie otwarta pierwsza część nowo wyremontowanego salonu Agata na warszawskim Okęciu. Jeden z dwóch punktów sprzedaży sieci na mapie Warszawy, od wielu lat uczęszczany przez Klientów marki, przechodzi generalny remont. Już za kilka dni będzie można zobaczyć pierwsze efekty prac i skorzystać z bogatej oferty produktowej. Nie zabraknie też inspiracji do wprowadzania najmodniejszych trendów wnętrzarskich w domach Polaków.

Trzykondygnacyjny salon z meblami i akcesoriami do aranżacji wnętrz, znajdujący się przy Alei Krakowskiej 61, już w piątek 29 maja udostępni dla Klientów pierwszą część zmodernizowanej przestrzeni – parter o powierzchni blisko 5,3 tysiąca metrów kwadratowych. Na jego znacznej części znajdzie się bogata oferta dodatków dla domu – wśród nich m.in. lampy, dywany, tekstylia, dekoracje, akcesoria do kuchni, jadalni, czy łazienki. Ekspozycję akcesoriów uzupełniono o nowy koncept czterech stref inspiracyjnych, w różnych stylach wnętrzarskich.

Marka przygotowała też dla Klientów 24 boksy na nowej przestrzeni parteru z pełnymi inspiracji aranżacjami z wykorzystaniem mebli, m.in. do pokoju dziennego, dziecięcego, jadalni czy sypialni. To przedsmak wyglądu całej powierzchni sklepu, jaka w nowej odsłonie zostanie oddana do użytku jeszcze tego lata.

Remontowany od listopada 2019 roku warszawski salon Agata przechodzi gruntowne zmiany, związane z dostosowaniem standardu ekspozycji mebli i dodatków z oferty marki do aktualnych trendów i potrzeb konsumentów. To drugi po warszawskim Targówku obiekt sieci w Warszawie, którego łączna powierzchnia po zakończeniu prac wyniesie ok. 18,8 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci będą mieli więc dostęp do kompletnej oferty marki.

- Warszawski salon na Okęciu to jeden z naszych flagowych obiektów. Dokładamy starań, aby był jak najlepiej przygotowany dla Klientów i umożliwiał komfortowe zakupy. Po miesiącach prac, z zadowoleniem oddajemy do użytku jego pierwszą część, ufając, że nasza nowa ekspozycja spodoba się Klientom – komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

W weekend wznowienia działalności salonu na warszawskim Okęciu, na odwiedzających będą czekały korzystne promocje: rabat 10% na wszystkie produkty albo 50 rat 0%, w tym dwie pierwsze raty gratis.

Agata S.A. to wiodący polski dystrybutor mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Obecnie sieć liczy 29 wielkopowierzchniowych salonów. Wszystkie ze sklepów działają zgodnie z przyjętymi w kraju zasadami bezpieczeństwa i procedurami ostrożności związanymi z koronawirusem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.