Salon Agata na warszawskim Okęciu po remoncie otwiera się dla Klientów
24/7 Communication
Świętojerska 5
00-236 Warszawa
karolina.zochowska|247.com.pl| |karolina.zochowska|247.com.pl
22 279 11 00
https://247.com.pl/
Już w najbliższy piątek, 29 maja zostanie otwarta pierwsza część nowo wyremontowanego salonu Agata na warszawskim Okęciu. Jeden z dwóch punktów sprzedaży sieci na mapie Warszawy, od wielu lat uczęszczany przez Klientów marki, przechodzi generalny remont. Już za kilka dni będzie można zobaczyć pierwsze efekty prac i skorzystać z bogatej oferty produktowej. Nie zabraknie też inspiracji do wprowadzania najmodniejszych trendów wnętrzarskich w domach Polaków.
Trzykondygnacyjny salon z meblami i akcesoriami do aranżacji wnętrz, znajdujący się przy Alei Krakowskiej 61, już w piątek 29 maja udostępni dla Klientów pierwszą część zmodernizowanej przestrzeni – parter o powierzchni blisko 5,3 tysiąca metrów kwadratowych. Na jego znacznej części znajdzie się bogata oferta dodatków dla domu – wśród nich m.in. lampy, dywany, tekstylia, dekoracje, akcesoria do kuchni, jadalni, czy łazienki. Ekspozycję akcesoriów uzupełniono o nowy koncept czterech stref inspiracyjnych, w różnych stylach wnętrzarskich.
Marka przygotowała też dla Klientów 24 boksy na nowej przestrzeni parteru z pełnymi inspiracji aranżacjami z wykorzystaniem mebli, m.in. do pokoju dziennego, dziecięcego, jadalni czy sypialni. To przedsmak wyglądu całej powierzchni sklepu, jaka w nowej odsłonie zostanie oddana do użytku jeszcze tego lata.
Remontowany od listopada 2019 roku warszawski salon Agata przechodzi gruntowne zmiany, związane z dostosowaniem standardu ekspozycji mebli i dodatków z oferty marki do aktualnych trendów i potrzeb konsumentów. To drugi po warszawskim Targówku obiekt sieci w Warszawie, którego łączna powierzchnia po zakończeniu prac wyniesie ok. 18,8 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci będą mieli więc dostęp do kompletnej oferty marki.
- Warszawski salon na Okęciu to jeden z naszych flagowych obiektów. Dokładamy starań, aby był jak najlepiej przygotowany dla Klientów i umożliwiał komfortowe zakupy. Po miesiącach prac, z zadowoleniem oddajemy do użytku jego pierwszą część, ufając, że nasza nowa ekspozycja spodoba się Klientom – komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
W weekend wznowienia działalności salonu na warszawskim Okęciu, na odwiedzających będą czekały korzystne promocje: rabat 10% na wszystkie produkty albo 50 rat 0%, w tym dwie pierwsze raty gratis.
Agata S.A. to wiodący polski dystrybutor mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Obecnie sieć liczy 29 wielkopowierzchniowych salonów. Wszystkie ze sklepów działają zgodnie z przyjętymi w kraju zasadami bezpieczeństwa i procedurami ostrożności związanymi z koronawirusem.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.