Saly wychodzi z ofertą na rynki międzynarodowe
Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy e-commerce B2B, nawiązał współpracę z pierwszym, zagranicznym partnerem. To firma PARD Europe – wywodzący się z Hong Kongu producent profesjonalnych urządzeń noktowizyjnych i termowizyjnych, który dzięki obecności na autorskiej platformie Saly rozpocznie ekspansję na Europę.
Wybór Saly jako platformy e-commerce B2B przez PARD był podyktowany m.in. strategią rozwoju na rynkach europejskich oraz potrzebą usprawnienia logistyki. Dotychczas, sprzedając produkty w tym regionie, spółka realizowała wszystkie zamówienia przez centralę w Chinach.
- Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z Saly ze względu na kluczowe funkcjonalności dostępne na platformie oraz partnerskie podejście do klienta w kontekście jej przyszłego rozwoju. Doceniamy prosty, przejrzysty, a przede wszystkim intuicyjny interfejs, który pozwala naszym klientom na przeglądanie naszych produktów z przyjemnością. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że platforma od Saly pomoże nam w pełni zarządzać sprzedażą online – komentuje Vincent Chen, CEO of PARD Europe.
Oferta Saly została wybrana przez producenta jako najkorzystniejsza, jednocześnie po drodze pokonując lidera platform e-commerce. Z końcem 2021 roku, umowę podpisano na okres 12 miesięcy, a wybrany pakiet to PRO.
- Poszerzenie portfolio naszych wdrożeń o takiego klienta jak PARD Europe to dla nas powód do dumy, a nasza współpraca pokazuje, że Saly świetnie sobie radzi w wyzwaniach globalnej sprzedaży e-commerce. Jednocześnie pozwala nam na dalszy rozwój, a wymagania klienta dotyczące developmentu przyspieszają prace nad nowymi funkcjonalnościami, które zostaną dodane do standardowej oferty – mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.
PARD Europe to producent specjalistycznego sprzętu oraz akcesoriów do broni, oferujący noktowizory, urządzenia termowizyjne oraz lunety na podczerwień. Od ponad 5 lat sprzedaje swoje produkty na rynkach azjatyckich oraz europejskich, ciesząc się bardzo dobrą renomą wśród entuzjastów polowań i strzelectwa sportowego. Dzięki platformie Saly, producent może sprawnie zarządzać sprzedażą z klientem biznesowym.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.