Saly wychodzi z ofertą na rynki międzynarodowe
Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy e-commerce B2B, nawiązał współpracę z pierwszym, zagranicznym partnerem. To firma PARD Europe – wywodzący się z Hong Kongu producent profesjonalnych urządzeń noktowizyjnych i termowizyjnych, który dzięki obecności na autorskiej platformie Saly rozpocznie ekspansję na Europę.
Wybór Saly jako platformy e-commerce B2B przez PARD był podyktowany m.in. strategią rozwoju na rynkach europejskich oraz potrzebą usprawnienia logistyki. Dotychczas, sprzedając produkty w tym regionie, spółka realizowała wszystkie zamówienia przez centralę w Chinach.
- Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z Saly ze względu na kluczowe funkcjonalności dostępne na platformie oraz partnerskie podejście do klienta w kontekście jej przyszłego rozwoju. Doceniamy prosty, przejrzysty, a przede wszystkim intuicyjny interfejs, który pozwala naszym klientom na przeglądanie naszych produktów z przyjemnością. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że platforma od Saly pomoże nam w pełni zarządzać sprzedażą online – komentuje Vincent Chen, CEO of PARD Europe.
Oferta Saly została wybrana przez producenta jako najkorzystniejsza, jednocześnie po drodze pokonując lidera platform e-commerce. Z końcem 2021 roku, umowę podpisano na okres 12 miesięcy, a wybrany pakiet to PRO.
- Poszerzenie portfolio naszych wdrożeń o takiego klienta jak PARD Europe to dla nas powód do dumy, a nasza współpraca pokazuje, że Saly świetnie sobie radzi w wyzwaniach globalnej sprzedaży e-commerce. Jednocześnie pozwala nam na dalszy rozwój, a wymagania klienta dotyczące developmentu przyspieszają prace nad nowymi funkcjonalnościami, które zostaną dodane do standardowej oferty – mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.
PARD Europe to producent specjalistycznego sprzętu oraz akcesoriów do broni, oferujący noktowizory, urządzenia termowizyjne oraz lunety na podczerwień. Od ponad 5 lat sprzedaje swoje produkty na rynkach azjatyckich oraz europejskich, ciesząc się bardzo dobrą renomą wśród entuzjastów polowań i strzelectwa sportowego. Dzięki platformie Saly, producent może sprawnie zarządzać sprzedażą z klientem biznesowym.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.