Komunikaty PR

Santander Consumer Bank sfinansuje zakupy online z fintechem Comfino

2022-07-12  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
  • Santander Consumer Bank nawiązał współpracę ze spółką Comperia.pl S.A. W rezultacie oferowany przez bank kredyt celowy trafił do oferty podległego jej fintechu Comfino, dostarczającego różnorodne rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych z różnych branż. Dzięki tej współpracy Santander Consumer Bank rozpoczął finansowanie ubezpieczeń i usług medycznych.
  • Według wewnętrznych danych banku kredyt celowy to bardzo popularny produkt, a jego miesięczna sprzedaż wynosi 27 proc. ogólnej sprzedaży internetowej Santander Consumer Banku w obszarze HP.

 

Wrocław, 12 lipca 2022 r. Fintech Comfino, stworzony przez spółkę Comperia.pl S.A., dostarcza różne metody finansowania zakupów w sieci. Korzystające z jego usług sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom możliwość zapłaty za pomocą płatności odroczonych i popularnych rat. Dzięki współpracy Comperia.pl S.A. z Santander Consumer Bankiem, konsumenci zyskali również dostęp do zakupów za pomocą kredytu celowego.

 

Kredyt celowy Santander Consumer Banku umożliwia klientom danego e-sklepu w prosty i wygodny sposób sfinansowanie dowolnego zamówienia na kwotę od 100 zł do 50 tys. zł. Produkt jest dobrym wyborem szczególnie dla wielbicieli tzw. marketplace’ów, które pozwalają połączyć zamówienia od wielu sprzedawców w jeden koszyk zakupowy i wykonać jedną transakcję. Poza fintechem Comfino, rozwiązanie Santander Consumer Banku jest już dostępne we współpracy z integratorem płatności PayU w ramach usługi PayU Raty.

 

Nowe obszary finansowania

 

Dzięki partnerstwu banku ze spółką Comperia.pl S.A., klienci sklepów współpracujących z Comfino otrzymają jeszcze atrakcyjniejszą propozycję finansowania. Zadbają o to specjalnie opracowane przez fintech modele uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, które dopasują najlepszą opcję zapłaty w e-commerce do potrzeb zakupowych użytkownika, wybierając spośród płatności odroczonych, rat i kredytu celowego.

 

- Cieszymy się, że nasze rozwiązanie może wzbogacić ofertę Comfino, a co za tym idzie dotrzeć do kolejnych grup klientów zainteresowanych nowymi metodami płatności w internecie – mówi Mateusz Stach, Dyrektor Ds. Sprzedaży I Relacji Z Klientami Kluczowymi z Santander Consumer Banku. – Jest to nasz drugi partner w sprzedaży kredytu celowego po integratorze płatności PayU. Ciągle jednak prowadzimy rozmowy w sprawie kolejnych rozszerzeń. Jako numer jeden w obszarze finansowania zakupów w Polsce staramy się, aby nasze produkty były dostępne dla jak najszerszego grona klientów, a wspieranie polskiego e-commerce’u jest dla nas priorytetem.

 

Rozpoczęcie współpracy z liderem rynku, który tak jak my koncentruje się na e-commerce, pozwala nam poszerzyć ofertę Comfino. Więcej dostępnych opcji finansowania zakupów to w konsekwencji jeszcze lepiej dobrane do klientów produkty, a więc i większa sprzedaż w sklepach internetowych – mówi Szymon Fiecek, prezes Comperia.pl SA.

 

Dzięki wdrożeniu bank rozpoczął finansowanie zakupów w dwóch nowych obszarach – ubezpieczeniach i usługach medycznych. Grupa Comperia prowadzi serwis ubezpieczeniowy Compero.pl oraz spółkę Comperia Ubezpieczenia pracujące z wieloma agentami ubezpieczeniowymi. Partnerstwo z bankiem umożliwia, więc ratalną spłatę np.  polisy OC. Z kolei finansowanie przez Santander Consumer Bank usług medycznych odbywa się poprzez partnera Comperia.pl S.A., czyli platformę Kliniki.pl łączącą pacjentów z gabinetami lekarskimi, stomatologicznymi czy ośrodkami rehabilitacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.