Santander Consumer Bank sfinansuje zakupy online z fintechem Comfino
- Santander Consumer Bank nawiązał współpracę ze spółką Comperia.pl S.A. W rezultacie oferowany przez bank kredyt celowy trafił do oferty podległego jej fintechu Comfino, dostarczającego różnorodne rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych z różnych branż. Dzięki tej współpracy Santander Consumer Bank rozpoczął finansowanie ubezpieczeń i usług medycznych.
- Według wewnętrznych danych banku kredyt celowy to bardzo popularny produkt, a jego miesięczna sprzedaż wynosi 27 proc. ogólnej sprzedaży internetowej Santander Consumer Banku w obszarze HP.
Wrocław, 12 lipca 2022 r. Fintech Comfino, stworzony przez spółkę Comperia.pl S.A., dostarcza różne metody finansowania zakupów w sieci. Korzystające z jego usług sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom możliwość zapłaty za pomocą płatności odroczonych i popularnych rat. Dzięki współpracy Comperia.pl S.A. z Santander Consumer Bankiem, konsumenci zyskali również dostęp do zakupów za pomocą kredytu celowego.
Kredyt celowy Santander Consumer Banku umożliwia klientom danego e-sklepu w prosty i wygodny sposób sfinansowanie dowolnego zamówienia na kwotę od 100 zł do 50 tys. zł. Produkt jest dobrym wyborem szczególnie dla wielbicieli tzw. marketplace’ów, które pozwalają połączyć zamówienia od wielu sprzedawców w jeden koszyk zakupowy i wykonać jedną transakcję. Poza fintechem Comfino, rozwiązanie Santander Consumer Banku jest już dostępne we współpracy z integratorem płatności PayU w ramach usługi PayU Raty.
Nowe obszary finansowania
Dzięki partnerstwu banku ze spółką Comperia.pl S.A., klienci sklepów współpracujących z Comfino otrzymają jeszcze atrakcyjniejszą propozycję finansowania. Zadbają o to specjalnie opracowane przez fintech modele uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, które dopasują najlepszą opcję zapłaty w e-commerce do potrzeb zakupowych użytkownika, wybierając spośród płatności odroczonych, rat i kredytu celowego.
- Cieszymy się, że nasze rozwiązanie może wzbogacić ofertę Comfino, a co za tym idzie dotrzeć do kolejnych grup klientów zainteresowanych nowymi metodami płatności w internecie – mówi Mateusz Stach, Dyrektor Ds. Sprzedaży I Relacji Z Klientami Kluczowymi z Santander Consumer Banku. – Jest to nasz drugi partner w sprzedaży kredytu celowego po integratorze płatności PayU. Ciągle jednak prowadzimy rozmowy w sprawie kolejnych rozszerzeń. Jako numer jeden w obszarze finansowania zakupów w Polsce staramy się, aby nasze produkty były dostępne dla jak najszerszego grona klientów, a wspieranie polskiego e-commerce’u jest dla nas priorytetem.
– Rozpoczęcie współpracy z liderem rynku, który tak jak my koncentruje się na e-commerce, pozwala nam poszerzyć ofertę Comfino. Więcej dostępnych opcji finansowania zakupów to w konsekwencji jeszcze lepiej dobrane do klientów produkty, a więc i większa sprzedaż w sklepach internetowych – mówi Szymon Fiecek, prezes Comperia.pl SA.
Dzięki wdrożeniu bank rozpoczął finansowanie zakupów w dwóch nowych obszarach – ubezpieczeniach i usługach medycznych. Grupa Comperia prowadzi serwis ubezpieczeniowy Compero.pl oraz spółkę Comperia Ubezpieczenia pracujące z wieloma agentami ubezpieczeniowymi. Partnerstwo z bankiem umożliwia, więc ratalną spłatę np. polisy OC. Z kolei finansowanie przez Santander Consumer Bank usług medycznych odbywa się poprzez partnera Comperia.pl S.A., czyli platformę Kliniki.pl łączącą pacjentów z gabinetami lekarskimi, stomatologicznymi czy ośrodkami rehabilitacji.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.