Santander Consumer Bank sfinansuje zakupy online z fintechem Comfino
- Santander Consumer Bank nawiązał współpracę ze spółką Comperia.pl S.A. W rezultacie oferowany przez bank kredyt celowy trafił do oferty podległego jej fintechu Comfino, dostarczającego różnorodne rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych z różnych branż. Dzięki tej współpracy Santander Consumer Bank rozpoczął finansowanie ubezpieczeń i usług medycznych.
- Według wewnętrznych danych banku kredyt celowy to bardzo popularny produkt, a jego miesięczna sprzedaż wynosi 27 proc. ogólnej sprzedaży internetowej Santander Consumer Banku w obszarze HP.
Wrocław, 12 lipca 2022 r. Fintech Comfino, stworzony przez spółkę Comperia.pl S.A., dostarcza różne metody finansowania zakupów w sieci. Korzystające z jego usług sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom możliwość zapłaty za pomocą płatności odroczonych i popularnych rat. Dzięki współpracy Comperia.pl S.A. z Santander Consumer Bankiem, konsumenci zyskali również dostęp do zakupów za pomocą kredytu celowego.
Kredyt celowy Santander Consumer Banku umożliwia klientom danego e-sklepu w prosty i wygodny sposób sfinansowanie dowolnego zamówienia na kwotę od 100 zł do 50 tys. zł. Produkt jest dobrym wyborem szczególnie dla wielbicieli tzw. marketplace’ów, które pozwalają połączyć zamówienia od wielu sprzedawców w jeden koszyk zakupowy i wykonać jedną transakcję. Poza fintechem Comfino, rozwiązanie Santander Consumer Banku jest już dostępne we współpracy z integratorem płatności PayU w ramach usługi PayU Raty.
Nowe obszary finansowania
Dzięki partnerstwu banku ze spółką Comperia.pl S.A., klienci sklepów współpracujących z Comfino otrzymają jeszcze atrakcyjniejszą propozycję finansowania. Zadbają o to specjalnie opracowane przez fintech modele uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, które dopasują najlepszą opcję zapłaty w e-commerce do potrzeb zakupowych użytkownika, wybierając spośród płatności odroczonych, rat i kredytu celowego.
- Cieszymy się, że nasze rozwiązanie może wzbogacić ofertę Comfino, a co za tym idzie dotrzeć do kolejnych grup klientów zainteresowanych nowymi metodami płatności w internecie – mówi Mateusz Stach, Dyrektor Ds. Sprzedaży I Relacji Z Klientami Kluczowymi z Santander Consumer Banku. – Jest to nasz drugi partner w sprzedaży kredytu celowego po integratorze płatności PayU. Ciągle jednak prowadzimy rozmowy w sprawie kolejnych rozszerzeń. Jako numer jeden w obszarze finansowania zakupów w Polsce staramy się, aby nasze produkty były dostępne dla jak najszerszego grona klientów, a wspieranie polskiego e-commerce’u jest dla nas priorytetem.
– Rozpoczęcie współpracy z liderem rynku, który tak jak my koncentruje się na e-commerce, pozwala nam poszerzyć ofertę Comfino. Więcej dostępnych opcji finansowania zakupów to w konsekwencji jeszcze lepiej dobrane do klientów produkty, a więc i większa sprzedaż w sklepach internetowych – mówi Szymon Fiecek, prezes Comperia.pl SA.
Dzięki wdrożeniu bank rozpoczął finansowanie zakupów w dwóch nowych obszarach – ubezpieczeniach i usługach medycznych. Grupa Comperia prowadzi serwis ubezpieczeniowy Compero.pl oraz spółkę Comperia Ubezpieczenia pracujące z wieloma agentami ubezpieczeniowymi. Partnerstwo z bankiem umożliwia, więc ratalną spłatę np. polisy OC. Z kolei finansowanie przez Santander Consumer Bank usług medycznych odbywa się poprzez partnera Comperia.pl S.A., czyli platformę Kliniki.pl łączącą pacjentów z gabinetami lekarskimi, stomatologicznymi czy ośrodkami rehabilitacji.
Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade
Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.