Sescom realizuje usługi Facility Management dla North Fish w Londynie
Sescom, spółka technologiczna działająca w obszarze usług Facility Management realizuje kontrakty z brandami działającymi na terenie całej Europy. Obecnie rozpoczęła swój kolejny projekt obejmujący usługi reakcyjne i prewencyjne w restauracji North Fish znajdującej się w Centrum Handlowym Westfield Stratford City.
Sieć North Fish to 45 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi, które znajdują się w centrach handlowych na terenie całej Polski oraz w Londynie. Restauracje specjalizują się w daniach z ryb
i owoców morza. Założona w 2002 roku firma zatrudnia niemal 1000 osób. W restauracjach przywiązuje się dużą uwagę do standardów obsługi klientów oraz serwisu technicznego obiektów.
– Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od realizacji usług Facility Management w 45 obiektach
w Polsce. W zeszłym miesiącu podpisaliśmy umowę na obsługę serwisową FM w Londynie. Zakres usług prewencyjnych i reakcyjnych realizowanych przez Sescom poza podniesieniem standardu funkcjonowania restauracji ma również wpływ na ilość zużytej energii w obiektach. Ogranicza także koszty mediów, odblokowuje środki, które można przeznaczyć na nowe inwestycje oraz ma pozytywny wpływ na środowisko – mówi Dorota Jasińska, Business Development Manager w Sescom S.A.
Potencjał rynku Facility Management cały czas rośnie. Firmy coraz większą uwagę skupiają na obsłudze technicznej obiektów, która zapewnia nie tylko komfort osób przebywających w restauracjach, ale ogranicza również zużycia energii elektrycznej, a co za tym idzie emisji CO2. Sprawne zarządzanie obiektem pozwala na generowanie oszczędności.
– Naszym klientom dostarczamy usługi serwisu technicznego oraz nowatorskie rozwiązania technologiczne, jak np. poprawa efektywności energetycznej, która przynosi duże korzyści ekologiczne, wpływając na redukcję emisji CO2 i śladu węglowego. W ramach umowy z klientem zajmujemy się przeprowadzaniem przeglądów, konserwacji oraz napraw m.in.: lodówek, chłodziarek, frytkownic
i pomp ciepła – podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
Sescom bardzo mocno skoncentrowany jest na nowych technologiach do optymalizacji działalności własne oraz swoich klientów.
– Sprawnie działające urządzenia to ważny element każdej restauracji. Sescom oferuje swoim klientom technologię SES Control, która służy do opomiarowania pracy urządzeń. Integruje ją z innymi systemami, a następnie wizualizuje i analizuje dane. Dzięki temu można diagnozować problemy, zapobiegać awariom oraz optymalizować pracę urządzeń znajdujących się w restauracjach, a także ustalać optymalny czas dokonywania przeglądów serwisowych – dodaje Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.