Sescom realizuje usługi Facility Management dla North Fish w Londynie
Sescom, spółka technologiczna działająca w obszarze usług Facility Management realizuje kontrakty z brandami działającymi na terenie całej Europy. Obecnie rozpoczęła swój kolejny projekt obejmujący usługi reakcyjne i prewencyjne w restauracji North Fish znajdującej się w Centrum Handlowym Westfield Stratford City.
Sieć North Fish to 45 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi, które znajdują się w centrach handlowych na terenie całej Polski oraz w Londynie. Restauracje specjalizują się w daniach z ryb
i owoców morza. Założona w 2002 roku firma zatrudnia niemal 1000 osób. W restauracjach przywiązuje się dużą uwagę do standardów obsługi klientów oraz serwisu technicznego obiektów.
– Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od realizacji usług Facility Management w 45 obiektach
w Polsce. W zeszłym miesiącu podpisaliśmy umowę na obsługę serwisową FM w Londynie. Zakres usług prewencyjnych i reakcyjnych realizowanych przez Sescom poza podniesieniem standardu funkcjonowania restauracji ma również wpływ na ilość zużytej energii w obiektach. Ogranicza także koszty mediów, odblokowuje środki, które można przeznaczyć na nowe inwestycje oraz ma pozytywny wpływ na środowisko – mówi Dorota Jasińska, Business Development Manager w Sescom S.A.
Potencjał rynku Facility Management cały czas rośnie. Firmy coraz większą uwagę skupiają na obsłudze technicznej obiektów, która zapewnia nie tylko komfort osób przebywających w restauracjach, ale ogranicza również zużycia energii elektrycznej, a co za tym idzie emisji CO2. Sprawne zarządzanie obiektem pozwala na generowanie oszczędności.
– Naszym klientom dostarczamy usługi serwisu technicznego oraz nowatorskie rozwiązania technologiczne, jak np. poprawa efektywności energetycznej, która przynosi duże korzyści ekologiczne, wpływając na redukcję emisji CO2 i śladu węglowego. W ramach umowy z klientem zajmujemy się przeprowadzaniem przeglądów, konserwacji oraz napraw m.in.: lodówek, chłodziarek, frytkownic
i pomp ciepła – podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
Sescom bardzo mocno skoncentrowany jest na nowych technologiach do optymalizacji działalności własne oraz swoich klientów.
– Sprawnie działające urządzenia to ważny element każdej restauracji. Sescom oferuje swoim klientom technologię SES Control, która służy do opomiarowania pracy urządzeń. Integruje ją z innymi systemami, a następnie wizualizuje i analizuje dane. Dzięki temu można diagnozować problemy, zapobiegać awariom oraz optymalizować pracę urządzeń znajdujących się w restauracjach, a także ustalać optymalny czas dokonywania przeglądów serwisowych – dodaje Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.