Sidolux wprowadza nowe produkty z linii Expert
Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
SIDOLUX®, polska marka produktów do sprzątania, uzupełnia swoją popularną linię Expert o nowe pozycje. Klienci mogą cieszyć się jakością SIDOLUX® już nie tylko w nowej odsłonie wizualnej, ale także w wariantach premium – SIDOLUX® Expert Gold – dostępnych w popularnej sieci drogerii.
Obecna już od 30 lat na rynku, polska marka SIDOLUX® odświeża swoją linię Expert, dedykowaną myciu i pielęgnacji podłóg. Niedawno, w procesie rebrandingu, cały asortyment producenta zyskał nowe logo oraz projekty etykiet i opakowań. Ponadto, linia Expert została rozszerzona o dwie nowości – warianty premium:
- SIDOLUX® Expert Gold do drewna i paneli,
- SIDOLUX® Expert Gold do płytek i winylu.
To produkty wzbogacone o ekstrakt z perły, zawierające naturalne woski, podkreślające głębię koloru, odżywiające podłogę i maskujące rysy. Płyny pozostawiają po sobie niepowtarzalny, subtelny zapach kwiatu lotosu. Są dostępne drogeriach Rossmann.
W linii Expert znajdziemy także znane i lubiane przez klientów klasyczne warianty, w odświeżonej szacie graficznej. Są to m.in.: SIDOLUX® Expert do mycia paneli i drewna z olejkiem arganowym czy SIDOLUX® Expert do mycia paneli z olejkiem z awokado.
Nr 1 w pielęgnacji podłóg
SIDOLUX® to znana i ceniona przez polskich konsumentów, rodzima marka środków do sprzątania, rozpoznawalna szczególnie w kontekście specjalistycznych preparatów do mycia i pielęgnacji podłóg[1].
– Nasze produkty są jedną z ulubionych marek wśród konsumentów chcących zadbać o domowe powierzchnie, w szczególności te drewniane. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez Nielsen oraz Grupę IQS, które wskazują, że SIDOLUX® jest najsilniejszą marką w kategorii pielęgnacji podłóg. W niemal co drugim gospodarstwie domowym, korzystającym z płynów do drewna oraz paneli, znajdziemy SIDOLUX®[2]. Co więcej, ponad 60% badanych osób, zapytanych o producentów środków do pielęgnacji podłóg, wskazuje bez podpowiedzi właśnie naszą markę (tzw. świadomość spontaniczna)[3] – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager marki SIDOLUX®.
[1] Źródło: Źródło: Badanie znajomości i wizerunku marki SIDOLUX w trzech kategoriach produktowych, IQS, styczeń 2022 r.
[2] Źródło: Postawy wobec Sidolux i sprzątania, badania ilościowe, Nielsen, styczeń 2021 r.
[3] Źródło: Źródło: Badanie znajomości i wizerunku marki SIDOLUX w trzech kategoriach produktowych, IQS, styczeń 2022 r.
Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.