Sidolux wprowadza nowe produkty z linii Expert
Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
SIDOLUX®, polska marka produktów do sprzątania, uzupełnia swoją popularną linię Expert o nowe pozycje. Klienci mogą cieszyć się jakością SIDOLUX® już nie tylko w nowej odsłonie wizualnej, ale także w wariantach premium – SIDOLUX® Expert Gold – dostępnych w popularnej sieci drogerii.
Obecna już od 30 lat na rynku, polska marka SIDOLUX® odświeża swoją linię Expert, dedykowaną myciu i pielęgnacji podłóg. Niedawno, w procesie rebrandingu, cały asortyment producenta zyskał nowe logo oraz projekty etykiet i opakowań. Ponadto, linia Expert została rozszerzona o dwie nowości – warianty premium:
- SIDOLUX® Expert Gold do drewna i paneli,
- SIDOLUX® Expert Gold do płytek i winylu.
To produkty wzbogacone o ekstrakt z perły, zawierające naturalne woski, podkreślające głębię koloru, odżywiające podłogę i maskujące rysy. Płyny pozostawiają po sobie niepowtarzalny, subtelny zapach kwiatu lotosu. Są dostępne drogeriach Rossmann.
W linii Expert znajdziemy także znane i lubiane przez klientów klasyczne warianty, w odświeżonej szacie graficznej. Są to m.in.: SIDOLUX® Expert do mycia paneli i drewna z olejkiem arganowym czy SIDOLUX® Expert do mycia paneli z olejkiem z awokado.
Nr 1 w pielęgnacji podłóg
SIDOLUX® to znana i ceniona przez polskich konsumentów, rodzima marka środków do sprzątania, rozpoznawalna szczególnie w kontekście specjalistycznych preparatów do mycia i pielęgnacji podłóg[1].
– Nasze produkty są jedną z ulubionych marek wśród konsumentów chcących zadbać o domowe powierzchnie, w szczególności te drewniane. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez Nielsen oraz Grupę IQS, które wskazują, że SIDOLUX® jest najsilniejszą marką w kategorii pielęgnacji podłóg. W niemal co drugim gospodarstwie domowym, korzystającym z płynów do drewna oraz paneli, znajdziemy SIDOLUX®[2]. Co więcej, ponad 60% badanych osób, zapytanych o producentów środków do pielęgnacji podłóg, wskazuje bez podpowiedzi właśnie naszą markę (tzw. świadomość spontaniczna)[3] – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager marki SIDOLUX®.
[1] Źródło: Źródło: Badanie znajomości i wizerunku marki SIDOLUX w trzech kategoriach produktowych, IQS, styczeń 2022 r.
[2] Źródło: Postawy wobec Sidolux i sprzątania, badania ilościowe, Nielsen, styczeń 2021 r.
[3] Źródło: Źródło: Badanie znajomości i wizerunku marki SIDOLUX w trzech kategoriach produktowych, IQS, styczeń 2022 r.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.