Skuteczna komunikacja wewnętrzna w Bricomarché
Sieć Bricomarché realizuje szereg działań skierowanych do swoich pracowników w ramach prowadzenia komunikacji wewnętrznej. We wrześniu ukaże się jubileuszowe, 30. wydanie „Świata Bricomarché”, czyli kwartalnika skierowanego do właścicieli i pracowników sklepów sieci. Oprócz gazetki zatrudnieni mają do dyspozycji intranet, aplikację „Moje Brico” oraz Bricolinię.
W połowie 2020 roku do właścicieli i pracowników sklepów trafiło wydanie „Świata Bricomarché” poświęcone 20-leciu obecności sieci w Polsce. Numer w całości został zadedykowany ludziom, który tworzą Bricomarché. Można w nim było przeczytać m.in. wywiady z najważniejszymi osobami w spółce centralnej, poznać sylwetki dyrektorów, a także pasje wybranych pracowników. Kolejne, 30. wydanie kwartalnika Bricomarché planowane jest na wrzesień 2020 roku. W gazecie pojawią się m.in. informacje o wydarzeniach w sklepach sieci, porady szkoleniowe oraz materiały od dostawców.
„Świat Bricomarché” jest wydawany nieprzerwanie od 7 lat przez Dział Komunikacji Wewnętrznej centrali zakupowej sieci. Kwartalnik zawiera informacje zarówno o kluczowych zmianach, wydarzeniach centralnych, ale także ukazuje różnorodność i indywidualność działań poszczególnych sklepów Bricomarché, które często i chętnie organizują dodatkowe akcje adresowane do klientów. Gazeta pełni nie tylko funkcję szkoleniowo-informacyjno-inspiracyjną, ale również ma na celu integrację pracowników wszystkich sklepów.
Podstawowym narzędziem komunikacji w sieci Bricomarché jest intranet, który stanowi główne źródło informacji z centrali. Każde powiadomienie jest adresowane do konkretnej grupy odbiorców oraz działów sprzedażowych, aby do pracowników docierały wyłącznie wiadomości istotne z ich punktu widzenia. Poza tym, każda zatrudniona osoba może zainstalować w telefonie aplikację „Moje Brico”, która wysyła alerty z najnowszymi informacjami z intranetu oraz umożliwia obsługę Bricolinii. Jest to system umożliwiający rozpatrywanie problemów i zapytań sklepowych oraz weryfikację asortymentu. Komunikacja wewnętrzna Bricomarché dąży do tego, aby pracownicy mieli szybki i sprawny dostęp do wszystkich informacji.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.