Komunikaty PR

Slodka ekspansja polskich gadżetów reklamowych postępuje

2022-11-07  |  10:00
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

Choć od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej Slodkie eksportuje gadżety reklamowe do wszystkich państw członkowskich, to od teraz francuskojęzyczni klienci mogą liczyć na dodatkowe benefity. Slodkie rozwija swoją ofertę o profesjonalną obsługę w języku francuskim. To kolejny krok firmy w kierunku intensyfikacji rozwoju na rynku  zachodnim.

Od 25 lat nieprzerwanie dostarcza wysokiej jakości brandowane słodycze do polskich i zagranicznych firm, obsługując dotychczas klientów w języku angielskim, niemieckim, ukraińskim i rosyjskim. Mowa o firmie Slodkie, polskim producencie brandowanych słodyczy reklamowych, który w jubileuszowym roku 25-lecia poszerzył ofertę o profesjonalną obsługę klientów francuskojęzycznych.

W Slodkie nie zwalniamy! Do wejścia z kompleksową ofertą oraz obsługą w języku francuskim przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy. Przetłumaczenie obszernych katalogów, strony internetowej, jak i stworzenie zespołu odpowiadającego za współpracę z krajami francuskojęzycznymi było wymagające i czasochłonne. Cieszymy się, że nam się to udało i dziś nasi zachodni klienci mogą nie tylko – jak dotąd – kosztować słodyczy, ale również kompleksowo zapoznać się z całym asortymentem, a my możemy udzielić im bezpośredniej informacji w ich ojczystym języku. To podejście jest ważne w popularnym nurcie «convenience», czyli zapewnianiu większego komfortu Klientom, o czym tak dużo mówimy dziś w sektorze handlu – komentuje Anna Garmada, CEO firmy Slodkie.

Nieprzerwana od 2004 roku obecność produktów firmy Slodkie w kampaniach największych światowych marek to zasługa jakości, która od początku istnienia firmy była wpisana w jej charakter. Slodkie jako pierwsza marka w polskiej branży zdobyła globalny certyfikat bezpieczeństwa produkcji żywności BRC i IFS, co bezwzględnie stało się motorem do zwiększenia ekspansji na rynki zagraniczne. W tym roku, poza poszerzeniem oferty o francuskojęzyczną obsługę, Slodkie pojawiło się na międzynarodowych targach w Zatoce Perskiej czy w krajach bałtyckich. Przedstawiciele firmy wskazują, że w najbliższym czasie czeka ich jeszcze kilka dużych projektów, które z pewnością będą ważnymi zmianami zarówno z perspektywy ich dotychczasowych, jak i potencjalnych klientów.

Materiały w wersji francuskojęzycznej dostępne są na stronie internetowej www.slodkie.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.