Komunikaty PR

Slodka ekspansja polskich gadżetów reklamowych postępuje

2022-11-07  |  10:00
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

Choć od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej Slodkie eksportuje gadżety reklamowe do wszystkich państw członkowskich, to od teraz francuskojęzyczni klienci mogą liczyć na dodatkowe benefity. Slodkie rozwija swoją ofertę o profesjonalną obsługę w języku francuskim. To kolejny krok firmy w kierunku intensyfikacji rozwoju na rynku  zachodnim.

Od 25 lat nieprzerwanie dostarcza wysokiej jakości brandowane słodycze do polskich i zagranicznych firm, obsługując dotychczas klientów w języku angielskim, niemieckim, ukraińskim i rosyjskim. Mowa o firmie Slodkie, polskim producencie brandowanych słodyczy reklamowych, który w jubileuszowym roku 25-lecia poszerzył ofertę o profesjonalną obsługę klientów francuskojęzycznych.

W Slodkie nie zwalniamy! Do wejścia z kompleksową ofertą oraz obsługą w języku francuskim przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy. Przetłumaczenie obszernych katalogów, strony internetowej, jak i stworzenie zespołu odpowiadającego za współpracę z krajami francuskojęzycznymi było wymagające i czasochłonne. Cieszymy się, że nam się to udało i dziś nasi zachodni klienci mogą nie tylko – jak dotąd – kosztować słodyczy, ale również kompleksowo zapoznać się z całym asortymentem, a my możemy udzielić im bezpośredniej informacji w ich ojczystym języku. To podejście jest ważne w popularnym nurcie «convenience», czyli zapewnianiu większego komfortu Klientom, o czym tak dużo mówimy dziś w sektorze handlu – komentuje Anna Garmada, CEO firmy Slodkie.

Nieprzerwana od 2004 roku obecność produktów firmy Slodkie w kampaniach największych światowych marek to zasługa jakości, która od początku istnienia firmy była wpisana w jej charakter. Slodkie jako pierwsza marka w polskiej branży zdobyła globalny certyfikat bezpieczeństwa produkcji żywności BRC i IFS, co bezwzględnie stało się motorem do zwiększenia ekspansji na rynki zagraniczne. W tym roku, poza poszerzeniem oferty o francuskojęzyczną obsługę, Slodkie pojawiło się na międzynarodowych targach w Zatoce Perskiej czy w krajach bałtyckich. Przedstawiciele firmy wskazują, że w najbliższym czasie czeka ich jeszcze kilka dużych projektów, które z pewnością będą ważnymi zmianami zarówno z perspektywy ich dotychczasowych, jak i potencjalnych klientów.

Materiały w wersji francuskojęzycznej dostępne są na stronie internetowej www.slodkie.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.