Slodka ekspansja polskich gadżetów reklamowych postępuje
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
Choć od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej Slodkie eksportuje gadżety reklamowe do wszystkich państw członkowskich, to od teraz francuskojęzyczni klienci mogą liczyć na dodatkowe benefity. Slodkie rozwija swoją ofertę o profesjonalną obsługę w języku francuskim. To kolejny krok firmy w kierunku intensyfikacji rozwoju na rynku zachodnim.
Od 25 lat nieprzerwanie dostarcza wysokiej jakości brandowane słodycze do polskich i zagranicznych firm, obsługując dotychczas klientów w języku angielskim, niemieckim, ukraińskim i rosyjskim. Mowa o firmie Slodkie, polskim producencie brandowanych słodyczy reklamowych, który w jubileuszowym roku 25-lecia poszerzył ofertę o profesjonalną obsługę klientów francuskojęzycznych.
W Slodkie nie zwalniamy! Do wejścia z kompleksową ofertą oraz obsługą w języku francuskim przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy. Przetłumaczenie obszernych katalogów, strony internetowej, jak i stworzenie zespołu odpowiadającego za współpracę z krajami francuskojęzycznymi było wymagające i czasochłonne. Cieszymy się, że nam się to udało i dziś nasi zachodni klienci mogą nie tylko – jak dotąd – kosztować słodyczy, ale również kompleksowo zapoznać się z całym asortymentem, a my możemy udzielić im bezpośredniej informacji w ich ojczystym języku. To podejście jest ważne w popularnym nurcie «convenience», czyli zapewnianiu większego komfortu Klientom, o czym tak dużo mówimy dziś w sektorze handlu – komentuje Anna Garmada, CEO firmy Slodkie.
Nieprzerwana od 2004 roku obecność produktów firmy Slodkie w kampaniach największych światowych marek to zasługa jakości, która od początku istnienia firmy była wpisana w jej charakter. Slodkie jako pierwsza marka w polskiej branży zdobyła globalny certyfikat bezpieczeństwa produkcji żywności BRC i IFS, co bezwzględnie stało się motorem do zwiększenia ekspansji na rynki zagraniczne. W tym roku, poza poszerzeniem oferty o francuskojęzyczną obsługę, Slodkie pojawiło się na międzynarodowych targach w Zatoce Perskiej czy w krajach bałtyckich. Przedstawiciele firmy wskazują, że w najbliższym czasie czeka ich jeszcze kilka dużych projektów, które z pewnością będą ważnymi zmianami zarówno z perspektywy ich dotychczasowych, jak i potencjalnych klientów.
Materiały w wersji francuskojęzycznej dostępne są na stronie internetowej www.slodkie.com.
![Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_386742279,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
![Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_972723099,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
![Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_330250556,w_226,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Gospodarka
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ibrahim-rifath-oaphds2yegq-unsplash,w_274,_small.jpg)
Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku
Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.
Konsument
Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-dokumentacja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.
Ochrona środowiska
Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wwf-dyrektywa-foto,w_133,r_png,_small.png)
1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.