Słodkie chwile lata – Smoothies w Costa Coffee
Podczas lata orzeźwienie najchętniej czerpiemy z darów natury – słodkich i soczystych owoców. W Costa Coffee zostały one przemienione w trio pysznych, koktajlowych kompozycji – Smoothie Tropikalne, Rajskie oraz Egzotyczne, przeniosą nas w wakacyjne miejsca i dostarczą nam niesamowitych smakowych wrażeń.
Potrójny powód do relaksu
Czasami charakterystyczne smaki mają moc przenoszenia nas w nowe miejsca. Smoothie Tropikalne już po pierwszym łyku na myśl przywodzi gorące tereny Azji. Niezwykłe połączenie kuszącej pikanterii kurkumy oraz imbiru z soczystymi owocami w postaci mango, ananasa oraz banana, tworzy niezwykły smakowy balans, który pobudzi nasze podniebienie. Całość dopełniają baobab i siemię lniane, tworząc satysfakcjonującą całość.
Głęboko błękitne Smoothie Rajskie swój charakterystyczny kolor czerpie z bogatej w białko niebieskiej spiruliny. Ten wykorzystywany od pokoleń dodatek został sparowany z dobrze nam znanymi wakacyjnymi owocami – połączeniem ananasa z kokosem, a także orzeźwiającymi nutami mięty i limonki. Tę kompozycję uzupełnia dojrzałe awokado, które sprawia, że smoothie ma niepowtarzalną, kremową konsystencję.
Trzecim dostępnym w nowej ofercie iście owocowym napojem jest Smoothie Egzotyczne o soczystym, czerwonym kolorze. Łączy ono w sobie smak czterech owoców, które pozwolą nam choć na chwilę oderwać się od codzienności. Mango dostarcza lekkiej kwaskowości, która pysznie współgra z subtelną słodyczą banana oraz smoczego owocu. Paletę smaków uzupełnia limonka, która dodaje napojowi niepowtarzalnej świeżości i potęguje uczucie orzeźwienia. Tych kompozycji po prostu trzeba spróbować!
Słońce na wynos
Trzy orzeźwiające Smoothies, a także cała plejada innych, pysznych oraz chłodnych i ożywczych produktów czeka na odkrycie w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub poprzez aplikację UberEats.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.