Komunikaty PR

SM Mlekpol zdobywa trzy medale w Good Cheese 2020

2020-09-23  |  11:30
Biuro prasowe

Mlekpol zdobył złoty medal za waniliowy serek homogenizowany Rolmlecz, srebrny za serek śmietankowy Łaciaty z kurkami i brązowy za ser Edam w plastrach 100 g. To wyróżnienia, które potwierdzają wysoką jakość produktów,  które powstają ze świeżego, polskiego mleka, w zgodzie z tradycją i sprawdzoną recepturą.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zdobyła złoty medal w kategorii „Serek na deser” za waniliowy serek homogenizowany Rolmlecz. Marka ta jest obecna na polskim rynku od lat 70-tych XX wieku. Nagrodzony serek nazywany jest przez konsumentów „serkiem z krówką”. O jego wyjątkowym smaku decydują świeże surowce oraz nowoczesna technologia produkcji, która zapewnia bardzo krótki proces ich wytwarzania. Doceniany jest przede wszystkim za sprawdzoną, tradycyjną recepturę, smak i konsystencję. SM Mlekpol zdobył także srebrny medal w kategorii „Serek do smarowania” za serek śmietankowy Łaciaty z kurkami oraz brązowy medal za ser Edam 100 g w kategorii ser „Ready to go”, który swoją niewielką gramaturą i wygodnym opakowaniem zachowującym świeżość, odpowiada na potrzeby konsumentów.

Dziękujemy za docenienie naszych produktów, takie nagrody to dla nas jedno z najcenniejszych wyróżnień. Jako jeden z liderów branży mleczarskiej w Polsce czujemy się odpowiedzialni za to, by tworzone przez nas produkty cieszyły nie tylko smakiem, ale także jakością. Nasze sery wytwarzamy ze świeżego, polskiego mleka, dzięki czemu mamy pewność, że do konsumentów trafia produkt, który spełni ich oczekiwania. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu wszystkich pracowników Spółdzielni oraz rolników, którzy codziennie dostarczają do nas świeże mleko. Dzięki najlepszym surowcom i nowoczesnej technologii zapewniamy naszym produktom niezawodną jakość, czysty skład oraz naturalny smak – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Nagrody w konkursie Good Cheese przyznawane są przez niezależną komisję przedstawicieli Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni. Jest to jedyne spotkanie serowarów i dostawców nowoczesnych technologii do produkcji sera w Polsce. Sery oceniają profesjonaliści, czyli kucharze i szefowie kuchni pod kątem przydatności na deskę serów, do sałatki, do wypieków, a także w kontekście walorów smakowych i wrażeń ogólnych. W konkursie startują najwięksi polscy producenci nabiału, jak również mniejsi rzemieślnicy. Eksperci smakują produktów bez znajomości ich nazwy handlowej oraz marki. Kryteria, jakimi kieruje się jury to przede wszystkim cechy organoleptyczne takie jak smak, zapach czy konsystencja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.