Komunikaty PR

SM Mlekpol zdobywa trzy medale w Good Cheese 2020

2020-09-23  |  11:30
Biuro prasowe

Mlekpol zdobył złoty medal za waniliowy serek homogenizowany Rolmlecz, srebrny za serek śmietankowy Łaciaty z kurkami i brązowy za ser Edam w plastrach 100 g. To wyróżnienia, które potwierdzają wysoką jakość produktów,  które powstają ze świeżego, polskiego mleka, w zgodzie z tradycją i sprawdzoną recepturą.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zdobyła złoty medal w kategorii „Serek na deser” za waniliowy serek homogenizowany Rolmlecz. Marka ta jest obecna na polskim rynku od lat 70-tych XX wieku. Nagrodzony serek nazywany jest przez konsumentów „serkiem z krówką”. O jego wyjątkowym smaku decydują świeże surowce oraz nowoczesna technologia produkcji, która zapewnia bardzo krótki proces ich wytwarzania. Doceniany jest przede wszystkim za sprawdzoną, tradycyjną recepturę, smak i konsystencję. SM Mlekpol zdobył także srebrny medal w kategorii „Serek do smarowania” za serek śmietankowy Łaciaty z kurkami oraz brązowy medal za ser Edam 100 g w kategorii ser „Ready to go”, który swoją niewielką gramaturą i wygodnym opakowaniem zachowującym świeżość, odpowiada na potrzeby konsumentów.

Dziękujemy za docenienie naszych produktów, takie nagrody to dla nas jedno z najcenniejszych wyróżnień. Jako jeden z liderów branży mleczarskiej w Polsce czujemy się odpowiedzialni za to, by tworzone przez nas produkty cieszyły nie tylko smakiem, ale także jakością. Nasze sery wytwarzamy ze świeżego, polskiego mleka, dzięki czemu mamy pewność, że do konsumentów trafia produkt, który spełni ich oczekiwania. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu wszystkich pracowników Spółdzielni oraz rolników, którzy codziennie dostarczają do nas świeże mleko. Dzięki najlepszym surowcom i nowoczesnej technologii zapewniamy naszym produktom niezawodną jakość, czysty skład oraz naturalny smak – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Nagrody w konkursie Good Cheese przyznawane są przez niezależną komisję przedstawicieli Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni. Jest to jedyne spotkanie serowarów i dostawców nowoczesnych technologii do produkcji sera w Polsce. Sery oceniają profesjonaliści, czyli kucharze i szefowie kuchni pod kątem przydatności na deskę serów, do sałatki, do wypieków, a także w kontekście walorów smakowych i wrażeń ogólnych. W konkursie startują najwięksi polscy producenci nabiału, jak również mniejsi rzemieślnicy. Eksperci smakują produktów bez znajomości ich nazwy handlowej oraz marki. Kryteria, jakimi kieruje się jury to przede wszystkim cechy organoleptyczne takie jak smak, zapach czy konsystencja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.