SPAR i Everli dostarczą zakupy do domu
Dostawy zakupów ze sklepu e-spar.com.pl można wybrać na stronach internetowych Everli lub w aplikacji mobilnej, a ich realizacja to nawet kilka godzin od złożenia zamówienia. Oferta sklepu internetowego e-spar jest dokładnie taka sama, jak w placówkach stacjonarnych, a produkty mają te same, atrakcyjne ceny.
To kolejny kanał dostaw zakupów oferowany przez sieć SPAR – obok dostaw własnych, w tym elektrycznymi Nissanami e-NV200, dostaw przez aplikację Wolt oraz opcji SPAR DRIVE. Natomiast platforma Everli wzbogaca się o kolejne oficjalne partnerstwo, zwiększając przy tym liczbę dostępnych produktów.
„Od początku roku intensywnie rozbudowujemy różnorodne kanały dostaw i bezkontaktowego odbioru zakupów – zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów. Ze względu na pandemię częściej decydują oni o zmianie dotychczasowych przyzwyczajeń – chociaż nadal chcą korzystać z naszej bogatej oferty produktów świeżych, wysokiej jakości warzyw i owoców, a nawet chrupiącego pieczywa. Dlatego proponujemy kolejną opcję dostaw – przy współpracy z platformą Everli. Chcemy rozszerzać tę usługę na kolejne miasta, bo właśnie w miastach nasze zamówienia online rosną najszybciej. Zależy nam, by klienci mogli szybko otrzymać swoje zamówienie ze sklepu – a w Everli to możliwe już w ciągu kilku godzin. Nasi klienci mogą więc wybrać dostawę w różnych opcjach lub osobisty odbiór zakupów w formule SPAR DRIVE” – powiedział Dawid Kaszuba, dyrektor e-commerce w sieci SPAR.
„Współpraca z siecią sklepów SPAR to dla Everli kolejny krok w rozwoju oraz radość, że możemy cieszyć się zaufaniem kolejnego partnera. Cały czas dążymy do zapewnienia naszym klientom jak największego wyboru dostępnych sklepów, w których za naszym pośrednictwem mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu. To ważne, ponieważ obecnie, zakupy spożywcze online cieszą się coraz większą popularnością, a w ostatnim czasie są doceniane jeszcze bardziej. Klienci w szybki, komfortowy sposób, z dowolnego miejsca, mogą wykonać zakupy w ulubionym sklepie, przekładając stacjonarne nawyki zakupowe na kanały online” – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.
Poruszanie się na platformie everli jest szybkie i intuicyjne – aby zamówić, wystarczy dodać produkty do koszyka i wybrać przedział godzinowy dostawy. Dowóz możliwy jest już 3h od złożenia zamówienia. Zakupy zostaną dostarczone przez profesjonalnego Szopera, który przy odbiorze przyjmie bezdotykowo płatność. W przypadku braku konkretnego produktu, Szoper kontaktuje się telefonicznie ustalając zamiennik. Zakupy dowożone są samochodem – co pozwala na wybór dowolnej liczby oraz wielkości produktów. Z powodzeniem możliwe jest również zamówienie produktów świeżych – takich jak owoce, warzywa, mięso czy nabiał, a także mrożonek i produktów z lodówki, ponieważ Szoperzy wyposażeni są w specjalną torbę termiczną.
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Użytkownicy mogą dokonywać internetowych zakupów w swoich ulubionych sklepach: Kaufland, Carrefour, Auchan, Lidlu, Biedronce, sieci E.Leclerc oraz SPAR. Usługa jest dostępna w 17 miastach Polski (ok. 8 milionów Polaków), wkrótce dołączą kolejne miasta. Everli jako pierwsza firma e-grocery na rynku polskim wprowadziła model subskrypcji, który daje możliwość zoptymalizowania kosztów dostawy przy regularnych zakupach.
Więcej informacji na stronie www.everli.pl

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.