SPAR i Everli dostarczą zakupy do domu
Dostawy zakupów ze sklepu e-spar.com.pl można wybrać na stronach internetowych Everli lub w aplikacji mobilnej, a ich realizacja to nawet kilka godzin od złożenia zamówienia. Oferta sklepu internetowego e-spar jest dokładnie taka sama, jak w placówkach stacjonarnych, a produkty mają te same, atrakcyjne ceny.
To kolejny kanał dostaw zakupów oferowany przez sieć SPAR – obok dostaw własnych, w tym elektrycznymi Nissanami e-NV200, dostaw przez aplikację Wolt oraz opcji SPAR DRIVE. Natomiast platforma Everli wzbogaca się o kolejne oficjalne partnerstwo, zwiększając przy tym liczbę dostępnych produktów.
„Od początku roku intensywnie rozbudowujemy różnorodne kanały dostaw i bezkontaktowego odbioru zakupów – zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów. Ze względu na pandemię częściej decydują oni o zmianie dotychczasowych przyzwyczajeń – chociaż nadal chcą korzystać z naszej bogatej oferty produktów świeżych, wysokiej jakości warzyw i owoców, a nawet chrupiącego pieczywa. Dlatego proponujemy kolejną opcję dostaw – przy współpracy z platformą Everli. Chcemy rozszerzać tę usługę na kolejne miasta, bo właśnie w miastach nasze zamówienia online rosną najszybciej. Zależy nam, by klienci mogli szybko otrzymać swoje zamówienie ze sklepu – a w Everli to możliwe już w ciągu kilku godzin. Nasi klienci mogą więc wybrać dostawę w różnych opcjach lub osobisty odbiór zakupów w formule SPAR DRIVE” – powiedział Dawid Kaszuba, dyrektor e-commerce w sieci SPAR.
„Współpraca z siecią sklepów SPAR to dla Everli kolejny krok w rozwoju oraz radość, że możemy cieszyć się zaufaniem kolejnego partnera. Cały czas dążymy do zapewnienia naszym klientom jak największego wyboru dostępnych sklepów, w których za naszym pośrednictwem mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu. To ważne, ponieważ obecnie, zakupy spożywcze online cieszą się coraz większą popularnością, a w ostatnim czasie są doceniane jeszcze bardziej. Klienci w szybki, komfortowy sposób, z dowolnego miejsca, mogą wykonać zakupy w ulubionym sklepie, przekładając stacjonarne nawyki zakupowe na kanały online” – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.
Poruszanie się na platformie everli jest szybkie i intuicyjne – aby zamówić, wystarczy dodać produkty do koszyka i wybrać przedział godzinowy dostawy. Dowóz możliwy jest już 3h od złożenia zamówienia. Zakupy zostaną dostarczone przez profesjonalnego Szopera, który przy odbiorze przyjmie bezdotykowo płatność. W przypadku braku konkretnego produktu, Szoper kontaktuje się telefonicznie ustalając zamiennik. Zakupy dowożone są samochodem – co pozwala na wybór dowolnej liczby oraz wielkości produktów. Z powodzeniem możliwe jest również zamówienie produktów świeżych – takich jak owoce, warzywa, mięso czy nabiał, a także mrożonek i produktów z lodówki, ponieważ Szoperzy wyposażeni są w specjalną torbę termiczną.
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Użytkownicy mogą dokonywać internetowych zakupów w swoich ulubionych sklepach: Kaufland, Carrefour, Auchan, Lidlu, Biedronce, sieci E.Leclerc oraz SPAR. Usługa jest dostępna w 17 miastach Polski (ok. 8 milionów Polaków), wkrótce dołączą kolejne miasta. Everli jako pierwsza firma e-grocery na rynku polskim wprowadziła model subskrypcji, który daje możliwość zoptymalizowania kosztów dostawy przy regularnych zakupach.
Więcej informacji na stronie www.everli.pl
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.