Komunikaty PR

SPAR i Everli dostarczą zakupy do domu

2020-11-18  |  15:50
Biuro prasowe
Do pobrania 11 ( 0.03 MB )

Dostawy zakupów ze sklepu e-spar.com.pl można wybrać na stronach internetowych Everli lub w aplikacji mobilnej, a ich realizacja to nawet kilka godzin od złożenia zamówienia. Oferta sklepu internetowego e-spar jest dokładnie taka sama, jak w placówkach stacjonarnych, a produkty mają te same, atrakcyjne ceny.

To kolejny kanał dostaw zakupów oferowany przez sieć SPAR – obok dostaw własnych, w tym elektrycznymi Nissanami e-NV200, dostaw przez aplikację Wolt oraz opcji SPAR DRIVE. Natomiast platforma Everli wzbogaca się o kolejne oficjalne partnerstwo, zwiększając przy tym liczbę dostępnych produktów.

„Od początku roku intensywnie rozbudowujemy różnorodne kanały dostaw i bezkontaktowego odbioru zakupów – zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów. Ze względu na pandemię częściej decydują oni o zmianie dotychczasowych przyzwyczajeń – chociaż nadal chcą korzystać z naszej bogatej oferty produktów świeżych, wysokiej jakości warzyw i owoców, a nawet chrupiącego pieczywa. Dlatego proponujemy kolejną opcję dostaw – przy współpracy z platformą Everli. Chcemy rozszerzać tę usługę na kolejne miasta, bo właśnie w miastach nasze zamówienia online rosną najszybciej. Zależy nam, by klienci mogli szybko otrzymać swoje zamówienie ze sklepu – a w Everli to możliwe już w ciągu kilku godzin. Nasi klienci mogą więc wybrać dostawę w różnych opcjach lub osobisty odbiór zakupów w formule SPAR DRIVE” – powiedział Dawid Kaszuba, dyrektor e-commerce w sieci SPAR.

„Współpraca z siecią sklepów SPAR to dla Everli kolejny krok w rozwoju oraz radość, że możemy cieszyć się zaufaniem kolejnego partnera. Cały czas dążymy do zapewnienia naszym klientom jak największego wyboru dostępnych sklepów, w których za naszym pośrednictwem mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu. To ważne, ponieważ obecnie, zakupy spożywcze online cieszą się coraz większą popularnością, a w ostatnim czasie są doceniane jeszcze bardziej. Klienci w szybki, komfortowy sposób, z dowolnego miejsca, mogą wykonać zakupy w ulubionym sklepie, przekładając stacjonarne nawyki zakupowe na kanały online”komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Poruszanie się na platformie everli jest szybkie i intuicyjne – aby zamówić, wystarczy dodać produkty do koszyka i wybrać przedział godzinowy dostawy. Dowóz możliwy jest już 3h od złożenia zamówienia. Zakupy zostaną dostarczone przez profesjonalnego  Szopera, który przy odbiorze przyjmie bezdotykowo płatność. W przypadku braku konkretnego produktu, Szoper kontaktuje się telefonicznie ustalając zamiennik. Zakupy dowożone są samochodem – co pozwala na wybór dowolnej liczby oraz wielkości produktów. Z powodzeniem możliwe jest również zamówienie produktów świeżych – takich jak owoce, warzywa, mięso czy nabiał, a także mrożonek i produktów z lodówki, ponieważ Szoperzy wyposażeni są w specjalną torbę termiczną.

Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Użytkownicy mogą dokonywać internetowych zakupów w swoich ulubionych sklepach: Kaufland, Carrefour, Auchan, Lidlu, Biedronce, sieci E.Leclerc oraz SPAR. Usługa jest dostępna w 17 miastach Polski (ok. 8 milionów Polaków), wkrótce dołączą kolejne miasta. Everli jako pierwsza firma e-grocery na rynku polskim wprowadziła model subskrypcji, który daje możliwość zoptymalizowania kosztów dostawy przy regularnych zakupach.

Więcej informacji na stronie www.everli.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.