Spółka z Grupy ASM z nagrodą. VERTIKOM Szwajcaria agencją marketingową roku.
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards. Nagradzana są w nim małe i średnie przedsiębiorstwa, które dobrze prosperują na tym wysokokonkurencyjnym rynku i osiągają sukcesy w swojej branży.
W plebiscycie Prestige Awards jury podejmuje decyzje w oparciu o kryteria takie jak: doskonałość obsługi, jakość świadczonych usług, innowacyjne praktyki, wartości, etyczne i zrównoważone metody pracy, a także spójność w działaniu. Wybrani zwycięzcy to ci, którzy najlepiej potrafią wykazać swoje mocne strony w tych obszarach.
Spółki z rodziny ASM Group cechuje profesjonalizm i zaangażowanie w pracę dla naszych klientów i partnerów. Przyznana VERTIKOM Szwajcaria nagroda bardzo nas cieszy i stanowi dodatkową motywację do pracy na rzecz rozwoju całej Grupy, której doświadczenie i bogate portfolio klientów pozwala podejmować ciekawe projekty i przedsięwzięcia. Wierzę, że w niedługim czasie będę mógł Państwu przekazać kolejne dobre informacje z ASM Group - komentuje Adam Stańczak, prezes Zarządu ASM Group.
VERTIKOM Szwajcaria to spółka z Grupy ASM, operująca przede wszystkim na rynku DACH. Agencja pracowała dla wielu renomowanych marek - od Adidasa po Nestlé - i obsługuje kilkudziesięciu klientów na całym świecie z branż takich jak m.in. telekomunikacja, handel detaliczny, kosmetyki, moda i żywność. Realizuje całą paletę usług z obszaru marketingu, a jednymi z najsilniejszych obszarów są event marketing oraz digital. VERTIKOM Szwajcaria skupia się obecnie na łączeniu tego, co fizyczne i cyfrowe w ramach idei PhiDigital, dzięki czemu zapewnia unikalne customer experience.
Jako część trzeciej co do wielkość agencji komunikacyjnej w regionie DACH i członek rodziny ASM Group mamy potencjał i zasoby, by kreować i realizować projekty zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów, z których znaczna część to brandy globalne. Nasz doskonały, kreatywny team w pracy korzysta również z doświadczenia koleżanek i kolegów z siostrzanych agencji, co przekłada się na jeszcze wyższą jakość i oryginalność świadczonych usług. Jakość i innowacyjność - wyrażona między innymi w idei PhiDigital – są bowiem naszym wyróżnikiem. Przyznana nagroda potwierdza uznanie ze strony rynku i motywuje nas do dalszego rozwoju - komentuje Caroline Duetsch Kubik, Partner Zarządzająca VERTIKOM Szwajcaria.
Grupa Vertikom jest jednym z wiodących podmiotów działających na rynku marketingu oraz wsparcia sił sprzedaży w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Oferuje szeroki wachlarz usług obejmujący przede wszystkim outsourcing sił sprzedaży, field marketing, organizację kampanii digitalowych oraz public relations. Dzięki członkostwu w European Sales Influence Group (ESIG) Vertikom oferuje swoje usługi w większości krajów Europy Zachodniej.
***
O spółce:
ASM Group to spółka holdingowa, zarządzająca grupą kapitałową w skład której wchodzą spółki specjalizujące się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu. Grupa ASM działa na rynku polskim, włoskim, niemieckim, austriackim oraz szwajcarskim.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE
Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.
Prawo
Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna
Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.