Spółka z Grupy ASM z nagrodą. VERTIKOM Szwajcaria agencją marketingową roku.
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards. Nagradzana są w nim małe i średnie przedsiębiorstwa, które dobrze prosperują na tym wysokokonkurencyjnym rynku i osiągają sukcesy w swojej branży.
W plebiscycie Prestige Awards jury podejmuje decyzje w oparciu o kryteria takie jak: doskonałość obsługi, jakość świadczonych usług, innowacyjne praktyki, wartości, etyczne i zrównoważone metody pracy, a także spójność w działaniu. Wybrani zwycięzcy to ci, którzy najlepiej potrafią wykazać swoje mocne strony w tych obszarach.
Spółki z rodziny ASM Group cechuje profesjonalizm i zaangażowanie w pracę dla naszych klientów i partnerów. Przyznana VERTIKOM Szwajcaria nagroda bardzo nas cieszy i stanowi dodatkową motywację do pracy na rzecz rozwoju całej Grupy, której doświadczenie i bogate portfolio klientów pozwala podejmować ciekawe projekty i przedsięwzięcia. Wierzę, że w niedługim czasie będę mógł Państwu przekazać kolejne dobre informacje z ASM Group - komentuje Adam Stańczak, prezes Zarządu ASM Group.
VERTIKOM Szwajcaria to spółka z Grupy ASM, operująca przede wszystkim na rynku DACH. Agencja pracowała dla wielu renomowanych marek - od Adidasa po Nestlé - i obsługuje kilkudziesięciu klientów na całym świecie z branż takich jak m.in. telekomunikacja, handel detaliczny, kosmetyki, moda i żywność. Realizuje całą paletę usług z obszaru marketingu, a jednymi z najsilniejszych obszarów są event marketing oraz digital. VERTIKOM Szwajcaria skupia się obecnie na łączeniu tego, co fizyczne i cyfrowe w ramach idei PhiDigital, dzięki czemu zapewnia unikalne customer experience.
Jako część trzeciej co do wielkość agencji komunikacyjnej w regionie DACH i członek rodziny ASM Group mamy potencjał i zasoby, by kreować i realizować projekty zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów, z których znaczna część to brandy globalne. Nasz doskonały, kreatywny team w pracy korzysta również z doświadczenia koleżanek i kolegów z siostrzanych agencji, co przekłada się na jeszcze wyższą jakość i oryginalność świadczonych usług. Jakość i innowacyjność - wyrażona między innymi w idei PhiDigital – są bowiem naszym wyróżnikiem. Przyznana nagroda potwierdza uznanie ze strony rynku i motywuje nas do dalszego rozwoju - komentuje Caroline Duetsch Kubik, Partner Zarządzająca VERTIKOM Szwajcaria.
Grupa Vertikom jest jednym z wiodących podmiotów działających na rynku marketingu oraz wsparcia sił sprzedaży w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Oferuje szeroki wachlarz usług obejmujący przede wszystkim outsourcing sił sprzedaży, field marketing, organizację kampanii digitalowych oraz public relations. Dzięki członkostwu w European Sales Influence Group (ESIG) Vertikom oferuje swoje usługi w większości krajów Europy Zachodniej.
***
O spółce:
ASM Group to spółka holdingowa, zarządzająca grupą kapitałową w skład której wchodzą spółki specjalizujące się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu. Grupa ASM działa na rynku polskim, włoskim, niemieckim, austriackim oraz szwajcarskim.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.