Komunikaty PR

Spółka z Grupy ASM z nagrodą. VERTIKOM Szwajcaria agencją marketingową roku.

2022-08-01  |  13:20
Biuro prasowe

Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards. Nagradzana są w nim małe i średnie przedsiębiorstwa, które dobrze prosperują na tym wysokokonkurencyjnym rynku i osiągają sukcesy w swojej branży.

W plebiscycie Prestige Awards jury podejmuje decyzje w oparciu o kryteria takie jak: doskonałość obsługi, jakość świadczonych usług, innowacyjne praktyki, wartości, etyczne i zrównoważone metody pracy, a także spójność w działaniu. Wybrani zwycięzcy to ci, którzy najlepiej potrafią wykazać swoje mocne strony w tych obszarach.

Spółki z rodziny ASM Group cechuje profesjonalizm i zaangażowanie w pracę dla naszych klientów i partnerów. Przyznana VERTIKOM Szwajcaria nagroda bardzo nas cieszy i stanowi dodatkową motywację do pracy na rzecz rozwoju całej Grupy, której doświadczenie i bogate portfolio klientów pozwala podejmować ciekawe projekty i przedsięwzięcia. Wierzę, że w niedługim czasie będę mógł Państwu przekazać kolejne dobre informacje z ASM Group - komentuje Adam Stańczak, prezes Zarządu ASM Group.

VERTIKOM Szwajcaria to spółka z Grupy ASM, operująca przede wszystkim na rynku DACH. Agencja pracowała dla wielu renomowanych marek - od Adidasa po Nestlé - i obsługuje kilkudziesięciu klientów na całym świecie z branż takich jak m.in. telekomunikacja, handel detaliczny, kosmetyki, moda i żywność. Realizuje całą paletę usług z obszaru marketingu, a jednymi z najsilniejszych obszarów są event marketing oraz digital. VERTIKOM Szwajcaria skupia się obecnie na łączeniu tego, co fizyczne i cyfrowe w ramach idei PhiDigital, dzięki czemu zapewnia unikalne customer experience.

Jako część trzeciej co do wielkość agencji komunikacyjnej w regionie DACH i członek rodziny ASM Group mamy potencjał i zasoby, by kreować i realizować projekty zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów, z których znaczna część to brandy globalne. Nasz doskonały, kreatywny team w pracy korzysta również z doświadczenia koleżanek i kolegów z siostrzanych agencji, co przekłada się na jeszcze wyższą jakość i oryginalność świadczonych usług. Jakość i innowacyjność - wyrażona między innymi w idei PhiDigital – są bowiem naszym wyróżnikiem. Przyznana nagroda potwierdza uznanie ze strony rynku i motywuje nas do dalszego rozwoju - komentuje Caroline Duetsch Kubik, Partner Zarządzająca VERTIKOM Szwajcaria.

Grupa Vertikom jest jednym z wiodących podmiotów działających na rynku marketingu oraz wsparcia sił sprzedaży w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Oferuje szeroki wachlarz usług obejmujący przede wszystkim outsourcing sił sprzedaży, field marketing, organizację kampanii digitalowych oraz public relations. Dzięki członkostwu w European Sales Influence Group (ESIG) Vertikom oferuje swoje usługi w większości krajów Europy Zachodniej.

***

O spółce:

ASM Group to spółka holdingowa, zarządzająca grupą kapitałową w skład której wchodzą spółki specjalizujące się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu. Grupa ASM działa na rynku polskim, włoskim, niemieckim, austriackim oraz szwajcarskim.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.