STACJE DEZYNFEKUJĄCE W KILKUDZIESIĘCIU SKLEPACH INTERMARCHÉ I BRICOMARCHÉ
Niezależni, polscy przedsiębiorcy prowadzący działalność pod szyldami Intermarché i Bricomarché wprowadzili dodatkowe rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników. Muszkieterowie zamówili łącznie kilkadziesiąt stacji dezynfekujących – wszystkie z nich są już w sklepach.
Stacje do dezynfekcji rąk są zlokalizowane w strefie wejściowej do sklepów. Zawierają bezdotykowy dozownik z płynem antybakteryjnym wraz z informacją graficzną, jak go używać. Są tam także rękawiczki oraz kosz na zużyte środki ochronne.
– Grupa Muszkieterów dokłada wszelkich starań, aby zarówno klientom, jak i pracownikom zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa. W trosce o zdrowie wszystkich osób, które przebywają na terenie sklepów Intermarché i Bricomarché zdecydowaliśmy się wprowadzić stacje do dezynfekcji rąk. Jesteśmy przekonani, że w obecnej sytuacji kolejne środki ochronne znacznie wpływają na komfort kupujących oraz pracowników – komentuje Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Muszkieterowie na bieżąco aktualizują procedury bezpieczeństwa oraz stosują się do zaleceń. Wśród wprowadzonych działań prewencyjnych są m.in.: zwiększona częstotliwość dezynfekcji powierzchni często dotykanych, takich jak koszyki i wózki zakupowe, taśmy kasowe, PIN-pady, klamki czy poręcze oraz zapewnienie maseczek ochronnych i / lub przyłbic pracownikom sklepów. W sklepach systematycznie wprowadzane są dodatkowe zabezpieczenia, takie jak m.in. ochronne płyty plexi w strefie kas, dzięki którym bezpośredni kontakt kasjerów z klientami jest ograniczony. Z kolei ekrany przy kasach, plakaty czy informacje przekazywane za pomocą radiowęzła, podkreślają konieczność zachowania bezpiecznej odległości oraz używania masek ochronnych i rękawiczek na terenie sklepu. Jednocześnie, by ułatwić klientom robienie zakupów oraz ograniczyć konieczność opuszczania domu, sieci Intermarché i Bricomarché zachęcają do korzystania z usług e-commerce oraz sukcesywnie rozszerzają ofertę dostępną online.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.