STACJE DEZYNFEKUJĄCE W KILKUDZIESIĘCIU SKLEPACH INTERMARCHÉ I BRICOMARCHÉ
Niezależni, polscy przedsiębiorcy prowadzący działalność pod szyldami Intermarché i Bricomarché wprowadzili dodatkowe rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników. Muszkieterowie zamówili łącznie kilkadziesiąt stacji dezynfekujących – wszystkie z nich są już w sklepach.
Stacje do dezynfekcji rąk są zlokalizowane w strefie wejściowej do sklepów. Zawierają bezdotykowy dozownik z płynem antybakteryjnym wraz z informacją graficzną, jak go używać. Są tam także rękawiczki oraz kosz na zużyte środki ochronne.
– Grupa Muszkieterów dokłada wszelkich starań, aby zarówno klientom, jak i pracownikom zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa. W trosce o zdrowie wszystkich osób, które przebywają na terenie sklepów Intermarché i Bricomarché zdecydowaliśmy się wprowadzić stacje do dezynfekcji rąk. Jesteśmy przekonani, że w obecnej sytuacji kolejne środki ochronne znacznie wpływają na komfort kupujących oraz pracowników – komentuje Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Muszkieterowie na bieżąco aktualizują procedury bezpieczeństwa oraz stosują się do zaleceń. Wśród wprowadzonych działań prewencyjnych są m.in.: zwiększona częstotliwość dezynfekcji powierzchni często dotykanych, takich jak koszyki i wózki zakupowe, taśmy kasowe, PIN-pady, klamki czy poręcze oraz zapewnienie maseczek ochronnych i / lub przyłbic pracownikom sklepów. W sklepach systematycznie wprowadzane są dodatkowe zabezpieczenia, takie jak m.in. ochronne płyty plexi w strefie kas, dzięki którym bezpośredni kontakt kasjerów z klientami jest ograniczony. Z kolei ekrany przy kasach, plakaty czy informacje przekazywane za pomocą radiowęzła, podkreślają konieczność zachowania bezpiecznej odległości oraz używania masek ochronnych i rękawiczek na terenie sklepu. Jednocześnie, by ułatwić klientom robienie zakupów oraz ograniczyć konieczność opuszczania domu, sieci Intermarché i Bricomarché zachęcają do korzystania z usług e-commerce oraz sukcesywnie rozszerzają ofertę dostępną online.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.