Starbucks wprowadza do oferty świeże wypieki
Wychodząc naprzeciw potrzebom Gości, którzy poszukują niezwykle świeżych i wysokiej jakości produktów, Starbucks Polska rozszerza ofertę kawiarni i wprowadza do sprzedaży świeżo wypiekane każdego dnia croissanty i cynamonki, bazujące na prawdziwym cieście francuskim. Produkty dostarczane będą przez firmę Bridor należącą do portfolio francuskiej grupy Le Duff.
Od tego tygodnia Goście Starbucks będą mogli poczuć się, jak w paryskiej kawiarni. To wszystko za sprawą dopiero co wprowadzonych świeżych wypieków, które nie tylko roztaczają niesamowite zapachy, ale też idealnie komponują się z kubkiem aromatycznej kawy. To propozycja marki skierowana szczególnie do tych z Gości, dla których najważniejsze są jakość i świeżość produktów. Świeże wypieki dostępne w kawiarniach Starbucks, wśród których znajdują się m.in. chrupiące maślane croissanty w wersji klasycznej lub z nadzieniem o smaku malinowym czy orzechowo-czekoladowym, a także mini cynamonki, pochodzić będą od firmy Bridor – producenta wyrobów piekarniczych z wieloletnią tradycją – specjalizującej się w wielowarstwowym listkowym cieście francuskim, do wykonania którego używa prawdziwego masła.
- Zaraz po współpracy z Glovo i wprowadzeniu bezkontaktowej dostawy naszych produktów, świeże wypieki są kolejnym z elementów naszej strategii rozwoju na ten rok, której celem jest przygotowanie oferty na każdą porę dnia. Zależy nam, aby nasi Goście – także Ci najbardziej wymagający – mogli znaleźć w niej coś dla siebie zawsze, kiedy tego potrzebują. Świeże croissanty i cynamonki sprawdzają się idealnie jako pyszne śniadanie, ale też gorąca i sycąca przekąska w ciągu dnia – mówi Vedran Modrić, Dyrektor Regionalny Starbucks Polska.
- Decyzja o rozszerzeniu oferty była poprzedzona prawie 9-miesięcznym testem w wybranych lokalizacjach, który wykazał, że nasi Goście bardzo chwalą sobie smak oraz zapach świeżych croissantów i cynamonek, które bariści wypiekają bezpośrednio na ich oczach. Sprawia to, że atmosfera w naszych kawiarniach jest jeszcze bardziej ciepła, a nasze unikalne doświadczenie, tzw. Starbucks Experience, nabiera bardziej wyrazistego charakteru – mówi Krzysztof Bernaś, District Manager Starbucks.
Najnowsze obostrzenia
Choć obecnie, w związku z nowymi obostrzeniami, kawiarnie Starbucks otwarte są wyłącznie w opcji na wynos, klienci nadal mogą umilić sobie jesienny czas i cieszyć się smakiem gorących wypieków o każdej porze dnia, w drodze do pracy czy we własnym domu. Niekoniecznie muszą z niego wychodzić – wystarczy, że zainstalują aplikację Glovo, w której wybrane produkty marki, w tym rozpływające się w ustach croissanty i cynamonki, dostępne są w bezkontaktowej dostawie.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.