Komunikaty PR

Starbucks wprowadza do oferty świeże wypieki

2020-11-12  |  10:00

Wychodząc naprzeciw potrzebom Gości, którzy poszukują niezwykle świeżych i wysokiej jakości produktów, Starbucks Polska rozszerza ofertę kawiarni i wprowadza do sprzedaży świeżo wypiekane każdego dnia croissanty i cynamonki, bazujące na prawdziwym cieście francuskim. Produkty dostarczane będą przez firmę Bridor należącą do portfolio francuskiej grupy Le Duff.

Od tego tygodnia Goście Starbucks będą mogli poczuć się, jak w paryskiej kawiarni. To wszystko za sprawą dopiero co wprowadzonych świeżych wypieków, które nie tylko roztaczają niesamowite zapachy, ale też idealnie komponują się z kubkiem aromatycznej kawy. To propozycja marki skierowana szczególnie do tych z Gości, dla których najważniejsze są jakość i świeżość produktów. Świeże wypieki dostępne w kawiarniach Starbucks, wśród których znajdują się m.in. chrupiące maślane croissanty w wersji klasycznej lub z nadzieniem o smaku malinowym czy orzechowo-czekoladowym, a także mini cynamonki, pochodzić będą od firmy Bridor – producenta wyrobów piekarniczych z wieloletnią tradycją – specjalizującej się w wielowarstwowym listkowym cieście francuskim, do wykonania którego używa prawdziwego masła.

- Zaraz po współpracy z Glovo i wprowadzeniu bezkontaktowej dostawy naszych produktów, świeże wypieki są kolejnym z elementów naszej strategii rozwoju na ten rok, której celem jest przygotowanie oferty na każdą porę dnia. Zależy nam, aby nasi Goście – także Ci najbardziej wymagający – mogli znaleźć w niej coś dla siebie zawsze, kiedy tego potrzebują. Świeże croissanty i cynamonki sprawdzają się idealnie jako pyszne śniadanie, ale też gorąca i sycąca przekąska w ciągu dnia mówi Vedran Modrić, Dyrektor Regionalny Starbucks Polska.

- Decyzja o rozszerzeniu oferty była poprzedzona prawie 9-miesięcznym testem w wybranych lokalizacjach, który wykazał, że nasi Goście bardzo chwalą sobie smak oraz zapach świeżych croissantów i cynamonek, które bariści wypiekają bezpośrednio na ich oczach. Sprawia to, że atmosfera w naszych kawiarniach jest jeszcze bardziej ciepła, a nasze unikalne doświadczenie, tzw. Starbucks Experience, nabiera bardziej wyrazistego charakteru – mówi Krzysztof Bernaś, District Manager Starbucks.

Najnowsze obostrzenia

Choć obecnie, w związku z nowymi obostrzeniami, kawiarnie Starbucks otwarte są wyłącznie w opcji na wynos, klienci nadal mogą umilić sobie jesienny czas i cieszyć się smakiem gorących wypieków o każdej porze dnia, w drodze do pracy czy we własnym domu. Niekoniecznie muszą z niego wychodzić – wystarczy, że zainstalują aplikację Glovo, w której wybrane produkty marki, w tym rozpływające się w ustach croissanty i cynamonki, dostępne są w bezkontaktowej dostawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.