Komunikaty PR

Starbucks wprowadza do oferty świeże wypieki

2020-11-12  |  10:00

Wychodząc naprzeciw potrzebom Gości, którzy poszukują niezwykle świeżych i wysokiej jakości produktów, Starbucks Polska rozszerza ofertę kawiarni i wprowadza do sprzedaży świeżo wypiekane każdego dnia croissanty i cynamonki, bazujące na prawdziwym cieście francuskim. Produkty dostarczane będą przez firmę Bridor należącą do portfolio francuskiej grupy Le Duff.

Od tego tygodnia Goście Starbucks będą mogli poczuć się, jak w paryskiej kawiarni. To wszystko za sprawą dopiero co wprowadzonych świeżych wypieków, które nie tylko roztaczają niesamowite zapachy, ale też idealnie komponują się z kubkiem aromatycznej kawy. To propozycja marki skierowana szczególnie do tych z Gości, dla których najważniejsze są jakość i świeżość produktów. Świeże wypieki dostępne w kawiarniach Starbucks, wśród których znajdują się m.in. chrupiące maślane croissanty w wersji klasycznej lub z nadzieniem o smaku malinowym czy orzechowo-czekoladowym, a także mini cynamonki, pochodzić będą od firmy Bridor – producenta wyrobów piekarniczych z wieloletnią tradycją – specjalizującej się w wielowarstwowym listkowym cieście francuskim, do wykonania którego używa prawdziwego masła.

- Zaraz po współpracy z Glovo i wprowadzeniu bezkontaktowej dostawy naszych produktów, świeże wypieki są kolejnym z elementów naszej strategii rozwoju na ten rok, której celem jest przygotowanie oferty na każdą porę dnia. Zależy nam, aby nasi Goście – także Ci najbardziej wymagający – mogli znaleźć w niej coś dla siebie zawsze, kiedy tego potrzebują. Świeże croissanty i cynamonki sprawdzają się idealnie jako pyszne śniadanie, ale też gorąca i sycąca przekąska w ciągu dnia mówi Vedran Modrić, Dyrektor Regionalny Starbucks Polska.

- Decyzja o rozszerzeniu oferty była poprzedzona prawie 9-miesięcznym testem w wybranych lokalizacjach, który wykazał, że nasi Goście bardzo chwalą sobie smak oraz zapach świeżych croissantów i cynamonek, które bariści wypiekają bezpośrednio na ich oczach. Sprawia to, że atmosfera w naszych kawiarniach jest jeszcze bardziej ciepła, a nasze unikalne doświadczenie, tzw. Starbucks Experience, nabiera bardziej wyrazistego charakteru – mówi Krzysztof Bernaś, District Manager Starbucks.

Najnowsze obostrzenia

Choć obecnie, w związku z nowymi obostrzeniami, kawiarnie Starbucks otwarte są wyłącznie w opcji na wynos, klienci nadal mogą umilić sobie jesienny czas i cieszyć się smakiem gorących wypieków o każdej porze dnia, w drodze do pracy czy we własnym domu. Niekoniecznie muszą z niego wychodzić – wystarczy, że zainstalują aplikację Glovo, w której wybrane produkty marki, w tym rozpływające się w ustach croissanty i cynamonki, dostępne są w bezkontaktowej dostawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.