Komunikaty PR

Start Kampanii Lato 2021 w Costa Coffee

2021-05-12  |  14:30
Biuro prasowe

12 maja startuje nowa, Letnia Kampania Costa Coffee. W kawiarniach znajdziemy zarówno znane i lubiane smaki, a także pyszne nowości. W nowym menu do odkrycia są m.in. orzeźwiające Desery Lodowe i pożywne jogurty, a na kawoszy czeka szeroki wachlarz kaw mrożonych oraz tych z linii Cold Brew. Marka w ramach obchodów swoich 50. Urodzin rusza także ze specjalną, promocyjną Loterią, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody.

 

Orzeźwiające letnie menu

 

Częścią nowej Letniej Kampanii Costa Coffee jest odświeżone menu kawiarni – wśród nowych napojów znajdziemy wiele wariacji kaw w wersji na ciepło oraz na zimno. Na miłośników słodkich smaków czeka m.in. Karmelowe Frostino zwieńczone bitą śmietaną oraz pysznymi kawałkami złotej czekolady, Iced Caramel Macchiato, czyli zimna wersja dobrze znanego i lubianego Caramel Macchiato oraz Latte Mrożona – czyli zimna wersja klasycznego latte, do którego dodano gałkę lodów śmietankowych. Costa Coffee lato rozpoczyna także promowaniem dobrze znanej, innowacyjnej linii kaw Cold Brew. Są one macerowane na zimno przez 20 h, niezwykle orzeźwiają i pobudzają w upalne dni. W ofercie kawiarni znajdziemy tę kawę w trzech wersjach – charakternej czarnej, subtelniejszej w stylu latte oraz słodkiej z dodatkiem syropu karmelowego. Ponadto na odkrycie czeka Espresso z tonikiem Kinley, czyli bardzo pobudzające połączenie idealne na gorące, letnie dni. Do menu Costa Coffee wracają także Desery Lodowe w czterech pysznych odsłonach. Zupełnie nowe smaki takie jak – Słony karmel z gruszką i egzotyczne Mango z czarną porzeczką i kokosem, oraz dobrze znane i lubiane Tiramisu z gorzką czekoladą i przywodząca na myśl francuski deser Truskawka z bezą. Odświeżona została również oferta „Niska cena cały rok”. Do ciast dołączył rozpływający się w ustach Donut z nadzieniem orzechowo-kakaowym oraz wilgotne Ciasto bananowe, a lista napojów wzbogacona została o Mrożoną Herbatę o smaku różanym z owocami oraz Lemoniadę.

 

Wszystkich wymienionych propozycji, jak i innych przepysznych produktów Costa Coffee można wypróbować odwiedzając najbliższą kawiarnię lub zamawiając je przez aplikację Uber Eats.

 

Loteria na 50. Urodziny!

 

Costa Coffee świętuje w tym roku swoje 50. Urodziny. Z tej okazji, wraz ze startem Letniej Kampanii rozpoczyna się więc specjalna Urodzinowa Loteria. Do każdej zakupionej kawy dołączana będzie karta zdrapka, która da szansę na wygranie nagrody natychmiastowej w postaci kolejnej kawy. Dodatkowo, po zarejestrowaniu specjalnego kodu ze zdrapki na stronie www.loteriacosta.pl weźmiemy udział w losowaniu nagród tygodniowych, w których do wygrania będą karty przedpłacone do wykorzystania w kawiarniach oraz nagroda główna, czyli 50 tys. zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.