Komunikaty PR

Start Kampanii Lato 2021 w Costa Coffee

2021-05-12  |  14:30
Biuro prasowe

12 maja startuje nowa, Letnia Kampania Costa Coffee. W kawiarniach znajdziemy zarówno znane i lubiane smaki, a także pyszne nowości. W nowym menu do odkrycia są m.in. orzeźwiające Desery Lodowe i pożywne jogurty, a na kawoszy czeka szeroki wachlarz kaw mrożonych oraz tych z linii Cold Brew. Marka w ramach obchodów swoich 50. Urodzin rusza także ze specjalną, promocyjną Loterią, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody.

 

Orzeźwiające letnie menu

 

Częścią nowej Letniej Kampanii Costa Coffee jest odświeżone menu kawiarni – wśród nowych napojów znajdziemy wiele wariacji kaw w wersji na ciepło oraz na zimno. Na miłośników słodkich smaków czeka m.in. Karmelowe Frostino zwieńczone bitą śmietaną oraz pysznymi kawałkami złotej czekolady, Iced Caramel Macchiato, czyli zimna wersja dobrze znanego i lubianego Caramel Macchiato oraz Latte Mrożona – czyli zimna wersja klasycznego latte, do którego dodano gałkę lodów śmietankowych. Costa Coffee lato rozpoczyna także promowaniem dobrze znanej, innowacyjnej linii kaw Cold Brew. Są one macerowane na zimno przez 20 h, niezwykle orzeźwiają i pobudzają w upalne dni. W ofercie kawiarni znajdziemy tę kawę w trzech wersjach – charakternej czarnej, subtelniejszej w stylu latte oraz słodkiej z dodatkiem syropu karmelowego. Ponadto na odkrycie czeka Espresso z tonikiem Kinley, czyli bardzo pobudzające połączenie idealne na gorące, letnie dni. Do menu Costa Coffee wracają także Desery Lodowe w czterech pysznych odsłonach. Zupełnie nowe smaki takie jak – Słony karmel z gruszką i egzotyczne Mango z czarną porzeczką i kokosem, oraz dobrze znane i lubiane Tiramisu z gorzką czekoladą i przywodząca na myśl francuski deser Truskawka z bezą. Odświeżona została również oferta „Niska cena cały rok”. Do ciast dołączył rozpływający się w ustach Donut z nadzieniem orzechowo-kakaowym oraz wilgotne Ciasto bananowe, a lista napojów wzbogacona została o Mrożoną Herbatę o smaku różanym z owocami oraz Lemoniadę.

 

Wszystkich wymienionych propozycji, jak i innych przepysznych produktów Costa Coffee można wypróbować odwiedzając najbliższą kawiarnię lub zamawiając je przez aplikację Uber Eats.

 

Loteria na 50. Urodziny!

 

Costa Coffee świętuje w tym roku swoje 50. Urodziny. Z tej okazji, wraz ze startem Letniej Kampanii rozpoczyna się więc specjalna Urodzinowa Loteria. Do każdej zakupionej kawy dołączana będzie karta zdrapka, która da szansę na wygranie nagrody natychmiastowej w postaci kolejnej kawy. Dodatkowo, po zarejestrowaniu specjalnego kodu ze zdrapki na stronie www.loteriacosta.pl weźmiemy udział w losowaniu nagród tygodniowych, w których do wygrania będą karty przedpłacone do wykorzystania w kawiarniach oraz nagroda główna, czyli 50 tys. zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.