Komunikaty PR

Sukces kampanii Lidl Polska – „Szkoły Pełne Talentów”

2022-11-24  |  12:00

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” to działanie marketingowe przygotowane  we współpracy z  firmą TCC Global - agencją marketingu lojalnościowego.  Jej uruchomienie poprzedziło kilka miesięcy rzetelnych przygotowań. Zanim kampania została zapowiedziana w mediach przez gwiazdy polskiego sportu Annę i Roberta Lewandowskich, jej twórcy badali potrzeby szkół oraz stworzyli „know-how” dla szkół, tak by ułatwić beneficjentom jego implementację. Dzięki wykonanym przez TCC Global działaniom i zaangażowaniu sieci Lidl Polska kampania „Szkoły Pełne Talentów” odniosła sukces.

- Zaangażowanie szkół przeszło nasze oczekiwania. Wiedzieliśmy, że tego typu akcje cieszą się popularnością na południu i zachodzie Europy, ale założyliśmy, że liczba dołączających do niej szkół w Polsce wyniesie około 30%. Dziś, kiedy kończymy akcję, widzimy że zapotrzebowanie na takie kampanie jest w Polsce dużo większe. Wzięło w niej dział ponad 44% szkół - wyjaśnia Carlos Kruszewski Pinto, Client Director Eastern Europe w TCC Global.Liczba placówek zaangażowanych w akcję potwierdza, że polskie szkoły potrzebują działań, które pozwalają im odnowić wyposażenie, uzupełnić je o nowości, bo dzięki temu edukacja w nich staje się bardziej atrakcyjna. - Szkoły Pełne Talentów to dobra, pożyteczna akcja, która bawi i uczy jednocześnie, a  także pokazuje, że razem możemy zrobić coś dobrego dla szkoły. Uczniowie, rodzice, nauczyciele zaangażowali się w zbieranie „Talenciaków”, dlatego udało nam się uzbierać ich naprawdę wiele. Mogliśmy uzupełnić wyposażenie naszej szkoły o materace gimnastyczne, zdobyć nowe bramki, piłki  a także krosna. Najwięcej radości dostarczyła dzieciom dmuchana ścieżka akrobatyczna, która rozbudziła w nich nowe możliwości sportowe - mówi Katarzyna Bielecka ze Szkoły Podstawowej Nr 48 w Gdyni.  Podczas dwóch miesięcy sklepy Lidl Polska wydały swoim klientom miliony „Talenciaków”. Zainteresowanie akcją z dnia na dzień rosło i nowe szkoły dołączały do niej, by wymieniać kupony na nagrody. Każdego tygodnia liczba szkół zwiększała się o setki a nawet tysiące szkół. Oczywiście, najwięcej na działaniu skorzystały te, które jako pierwsze wyraziły chęć uczestnictwa w akcji i które w swoich murach promowały jej założenia. - Zaangażowaliśmy się w tę akcję wszyscy, jak tylko dostaliśmy pakiet startowy od razu ruszyliśmy z komunikacją akcji w szkole, co zaowocowało dużym zaangażowaniem uczniów, rodziców, nauczycieli. Dzięki połączeniu sił naszej szkolnej społeczności udało nam się zdobyć wiele „Talenciaków”, które zamierzamy wymienić na nagrody. Dlatego też poprosiłam nauczycieli, by w katalogu nagród oznaczyli, które z nich urozmaicą prowadzone przez nich lekcje - opowiada Małgorzata Knobel dyrektor Dwujęzycznej Polsko-Angielskiej Prywatnej Szkoły Podstawowej w Poznaniu. Mimo że akcja w sklepach oficjalnie zakończyła się 13 listopada, to szkoły mają jeszcze szansę wygrać w losowaniu nagrody głównej w Wielkiej Szkolnej Loterii zaplanowanym na 25 listopada oraz mogą nadal wymieniać „Talenciaki” na nagrody. W katalogu nagród akcji znajduje się aż 90 pozycji. Są tam materiały dydaktyczne niezbędne do lekcji biologii, matematyki, informatyki czy wychowania fizycznego, ale także przybory do prac twórczych takie jak: artykuły plastyczne, krosna do tkania czy akcesoria do nauki muzyki. Podczas trwania akcji szkoły najchętniej wymieniały „Talenciaki” na sprzęt informatyczny i sportowy, gdyż właśnie tego brakuje im najbardziej. - Uczniowie naszej szkoły bardzo się cieszą z udziału w akcji. Z zaangażowaniem zbierają „Talenciaki” i dostarczają je do placówki. Mam już zebrane prawie trzy pełne kartoniki. Na szczęście rodzice aktywnie skanują kody i pomagają we wprowadzaniu numerów. Otrzymaliśmy już pierwsze zamówione nagrody, które trafią w dużej mierze do uczniów klas młodszych. Szczególnie interesują nas pomoce do zajęć sportowych: piłki, zestawy do hokeja, lekkoatletyki, bramki itp. - wyjaśnia Sylwia Rajewska ze Szkoły Podstawowej Nr 22 z Wrocławia. Akcja „Szkoły Pełne Talentów”  jest potwierdzeniem, że sieci handlowe i ich klienci mogą stać się motorem do działań wspierających społeczności lokalne, a ich współpraca może owocować efektami  pożytecznymi dla każdego. - Mam wrażenie, że w Polsce po raz pierwszy akcja handlowa tak dobrze odpowiada na potrzeby szkół. Punkty z programów lojalnościowych mamy szansę wykorzystać na to, co faktycznie się przyda dzieciom w perspektywie długofalowej – dodała Małgorzata Knobel. Jak podkreślają twórcy akcji, kampanię typu „Community” można zastosować wszędzie tam, gdzie jest duża częstotliwość kontaktu z klientem – w sklepach, na stacjach benzynowych, punktach usługowych. Bliskość klienta powoduje, że razem z nim można wypracowywać działania dla społeczności lokalnych takich jak szkoła, lokalne kluby sportowe czy domy kultury. Ważne jest by połączyć codzienność z zaangażowaniem i pomocą innym.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.