Komunikaty PR

Supermarket online delio debiutuje z aplikacją na telefony

2022-10-05  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.11 MB )

Od początku października zakupy w supermarkecie online delio można zrobić również za pomocą dedykowanej aplikacji. Została ona dopasowana do kluczowych potrzeb i zachowań użytkowników aktywnie korzystających ze środowiska mobilnego. Lite e-Commerce zapowiedział, że w przyszłości doda do niej kolejne udogodnienia.

Smartfony i inne urządzenia mobilne już dawno pozostawiły w tyle laptopy i komputery stacjonarne. Według najnowszego raportu „Digital 2022” ponad dwie trzecie (67,1 proc.) światowej populacji korzysta z nich na co dzień, a zatem jest to ponad 5 mld ludzi. Szacuje się, że w Polsce rynek mobile stanowi ponad 26 mln użytkowników. Przy czym z roku na rok liczba ta rośnie.

Przeciętny użytkownik urządzeń mobilnych korzysta z nich każdego dnia aż 4h i 48 min. Aż 92,5 proc. wspomnianego czasu poświęca na korzystanie z aplikacji mobilnych. Królują te związane z komunikacją i mediami społecznościowymi, ale coraz więcej z nas korzysta ze swoich urządzeń do zakupów w internecie. Handel mobilny staje się bowiem preferowanym kanałem zakupów nie tylko na świecie, ale też w Polsce. Według sierpniowego badania ARC Rynek i Opinia przy współpracy z Mokka, już co drugi Polak (51 proc.) do zakupów używa urządzeń mobilnych, a aż 40 proc. korzysta w tym celu z aplikacji w telefonie.

Aplikacje mobilne towarzyszą nam już na każdym kroku. Używamy ich w wielu aspektach naszego życia, począwszy od komunikacji z bliskimi, a kończąc na załatwianiu formalnych spraw. W związku z tym kwestią czasu było, kiedy delio doczeka się dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne – mówi Aleksander Popek, CTO w Lite e-Commerce.

Zakupy przez aplikację wszędzie tam, gdzie chcesz

Aplikacja została zaprojektowana według najnowszych trendów, dzięki czemu jest łatwa w obsłudze, a wyszukiwanie produktów jest proste dzięki zoptymalizowanemu silnikowi wyszukiwania. Pozwala ona również dokończyć proces zamówienia rozpoczęty na stronie internetowej, jak i na odwrót. Za zakupy zapłacimy, tak jak w przeglądarkowej wersji delio, kartą lub BLIKiem.

Wiemy, że w dzisiejszym świecie mamy coraz mniej czasu. Dlatego dążymy do tego, żeby proces związany ze złożeniem zamówienia był dla naszych klientów intuicyjny i łatwy. Idea przyświecająca nam przy tworzeniu aplikacji była bardzo prosta. Chcieliśmy zaproponować takie rozwiązanie, z którego sami byśmy chcieli korzystać. I to się udało – mówi Feym Fliegner, CPMO w Lite e-Commerce.

Aplikacja delio jest dostępna dla wszystkich klientów. Wystarczy pobrać ją z App Store lub Google Play. Jej inauguracja była poprzedzona zamkniętymi testami w formule "friends and family", co pozwoliło na zoptymalizowanie procesów operacyjnych związanych z wdrożeniem na rynek. Twórcy, chcąc jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, zapowiadają, że wraz z kolejnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o nowe funkcje, które mają zwiększać wygodę zakupów w aplikacji delio. Będzie to m.in. możliwość dodania produktów do ulubionych, powtórzenie archiwalnego zamówienia czy filtrowanie po dostępnych tagach.

Zespół pracujący nad aplikacją łączył wiedzę z wielu obszarów, takich jak data science czy nowoczesny design. Teraz czas spojrzeć na nią oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – dodaje Fliegner.

Ceny niektórych produktów zamrożone do końca października

Supermarket online delio uruchomił własną akcję, która ma przeciwdziałać skutkom inflacji. Do końca października br. ceny 500 towarów nie zostaną podniesione. W ramach kampanii zaprojektowano również landing page, który prezentuje całą promocyjną ofertę delio.

delio – asystent w codziennych zakupach

delio opiera się na prostych założeniach: chce odpowiadać na potrzeby klientów, którzy doceniają wysoką jakość, szukają szerokiego asortymentu, a jednocześnie w natłoku obowiązków chcą zaoszczędzić czas na to, co dla nich ważne. Twórcy rozwiązania porównują delio do codziennego asystenta, który nie tylko dostarczy klientom to, czego potrzebują, ale również sprawi, że zakupy staną się łatwiejsze. Zagwarantować ma to między innymi najszybsza dostawa produktów w tym segmencie rynku, co w połączeniu z dużym wyborem artykułów sprawia, że użytkownicy nie muszą planować zakupów na kilka dni do przodu.

Na nowych, jaki i starych użytkowników delio czeka specjalny kod „DELIO”  (należy pamiętać o wielkich literach), dzięki któremu mogą zaoszczędzić aż do 450 zł. Do aktywacji promocji wystarczy, że wartość zamówionych produktów przekroczy 100 zł. Po wpisaniu kodu automatycznie otrzymamy 30 zł rabatu. Na użytkowników czeka aż 15 takich zniżek, a akcja trwa do 30 listopada br. Regulamin promocji jest dostępny na delio.com.pl

Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl. Produkty dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00, również w niedziele i święta. Co więcej, w trakcie zakupów możemy wybrać optymalny termin dostawy, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.