Komunikaty PR

Supermarket online delio debiutuje z aplikacją na telefony

2022-10-05  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.11 MB )

Od początku października zakupy w supermarkecie online delio można zrobić również za pomocą dedykowanej aplikacji. Została ona dopasowana do kluczowych potrzeb i zachowań użytkowników aktywnie korzystających ze środowiska mobilnego. Lite e-Commerce zapowiedział, że w przyszłości doda do niej kolejne udogodnienia.

Smartfony i inne urządzenia mobilne już dawno pozostawiły w tyle laptopy i komputery stacjonarne. Według najnowszego raportu „Digital 2022” ponad dwie trzecie (67,1 proc.) światowej populacji korzysta z nich na co dzień, a zatem jest to ponad 5 mld ludzi. Szacuje się, że w Polsce rynek mobile stanowi ponad 26 mln użytkowników. Przy czym z roku na rok liczba ta rośnie.

Przeciętny użytkownik urządzeń mobilnych korzysta z nich każdego dnia aż 4h i 48 min. Aż 92,5 proc. wspomnianego czasu poświęca na korzystanie z aplikacji mobilnych. Królują te związane z komunikacją i mediami społecznościowymi, ale coraz więcej z nas korzysta ze swoich urządzeń do zakupów w internecie. Handel mobilny staje się bowiem preferowanym kanałem zakupów nie tylko na świecie, ale też w Polsce. Według sierpniowego badania ARC Rynek i Opinia przy współpracy z Mokka, już co drugi Polak (51 proc.) do zakupów używa urządzeń mobilnych, a aż 40 proc. korzysta w tym celu z aplikacji w telefonie.

Aplikacje mobilne towarzyszą nam już na każdym kroku. Używamy ich w wielu aspektach naszego życia, począwszy od komunikacji z bliskimi, a kończąc na załatwianiu formalnych spraw. W związku z tym kwestią czasu było, kiedy delio doczeka się dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne – mówi Aleksander Popek, CTO w Lite e-Commerce.

Zakupy przez aplikację wszędzie tam, gdzie chcesz

Aplikacja została zaprojektowana według najnowszych trendów, dzięki czemu jest łatwa w obsłudze, a wyszukiwanie produktów jest proste dzięki zoptymalizowanemu silnikowi wyszukiwania. Pozwala ona również dokończyć proces zamówienia rozpoczęty na stronie internetowej, jak i na odwrót. Za zakupy zapłacimy, tak jak w przeglądarkowej wersji delio, kartą lub BLIKiem.

Wiemy, że w dzisiejszym świecie mamy coraz mniej czasu. Dlatego dążymy do tego, żeby proces związany ze złożeniem zamówienia był dla naszych klientów intuicyjny i łatwy. Idea przyświecająca nam przy tworzeniu aplikacji była bardzo prosta. Chcieliśmy zaproponować takie rozwiązanie, z którego sami byśmy chcieli korzystać. I to się udało – mówi Feym Fliegner, CPMO w Lite e-Commerce.

Aplikacja delio jest dostępna dla wszystkich klientów. Wystarczy pobrać ją z App Store lub Google Play. Jej inauguracja była poprzedzona zamkniętymi testami w formule "friends and family", co pozwoliło na zoptymalizowanie procesów operacyjnych związanych z wdrożeniem na rynek. Twórcy, chcąc jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, zapowiadają, że wraz z kolejnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o nowe funkcje, które mają zwiększać wygodę zakupów w aplikacji delio. Będzie to m.in. możliwość dodania produktów do ulubionych, powtórzenie archiwalnego zamówienia czy filtrowanie po dostępnych tagach.

Zespół pracujący nad aplikacją łączył wiedzę z wielu obszarów, takich jak data science czy nowoczesny design. Teraz czas spojrzeć na nią oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – dodaje Fliegner.

Ceny niektórych produktów zamrożone do końca października

Supermarket online delio uruchomił własną akcję, która ma przeciwdziałać skutkom inflacji. Do końca października br. ceny 500 towarów nie zostaną podniesione. W ramach kampanii zaprojektowano również landing page, który prezentuje całą promocyjną ofertę delio.

delio – asystent w codziennych zakupach

delio opiera się na prostych założeniach: chce odpowiadać na potrzeby klientów, którzy doceniają wysoką jakość, szukają szerokiego asortymentu, a jednocześnie w natłoku obowiązków chcą zaoszczędzić czas na to, co dla nich ważne. Twórcy rozwiązania porównują delio do codziennego asystenta, który nie tylko dostarczy klientom to, czego potrzebują, ale również sprawi, że zakupy staną się łatwiejsze. Zagwarantować ma to między innymi najszybsza dostawa produktów w tym segmencie rynku, co w połączeniu z dużym wyborem artykułów sprawia, że użytkownicy nie muszą planować zakupów na kilka dni do przodu.

Na nowych, jaki i starych użytkowników delio czeka specjalny kod „DELIO”  (należy pamiętać o wielkich literach), dzięki któremu mogą zaoszczędzić aż do 450 zł. Do aktywacji promocji wystarczy, że wartość zamówionych produktów przekroczy 100 zł. Po wpisaniu kodu automatycznie otrzymamy 30 zł rabatu. Na użytkowników czeka aż 15 takich zniżek, a akcja trwa do 30 listopada br. Regulamin promocji jest dostępny na delio.com.pl

Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl. Produkty dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00, również w niedziele i święta. Co więcej, w trakcie zakupów możemy wybrać optymalny termin dostawy, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.